Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Місце надання послуг за адресою Замовника: - 69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 - 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 78 - 69040, м. Запоріжжя, Культурна 177а
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Бабаян |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | andrii_babaian@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
0 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"(ЄДРПОУ 23855037) в закупівлі Послуги з вивезення будівельних відходів, ID: UA-2025-02-12-008665-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 28 ОСОБЛИВОСТЕЙ (стаття 16 Закону)» Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2022 або 2023 або 2024 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом яких є надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Невідповідність: Інформація в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в розділі «вартість договору» та інформація в додаткових угодах до договору відрізняються, також не має документів, які підтверджують повне виконання аналогічного договору ( видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці). Рішення: Учасник повинен надати оновлені документи передбачені в Додатку 4 тендерної документації: Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2022 або 2023 або 2024 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом яких є надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Рішення: Учаснику ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік"(ЄДРПОУ 23855037) в закупівлі Послуги з вивезення будівельних відходів, ID: UA-2025-02-12-008665-a виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.