Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА" |
| ЄДРПОУ: | 02224531 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Писарева-Тесленко Маріанна |
| Телефон: | 380442340421 |
| E-mail: | operaukr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01030, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 50 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1. п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) - учасником подано з наявними помилками, а саме : - учасник не вірно вказує найменування предмету закупівель за /п. 1 та 2. 1.2. Відповідно до вимог п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору (проведення робіт) і із обов’язковим зазначенням ПІБ працівників, посади, стаж роботи на посаді, РНОКПП працівників. В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі - у поданій довідці інформація про працівників відсутня. - На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору - документи відсутні. - На працівників учасника, які залучені за цивільно- правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору- документи відсутні. - Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинен надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі- документи відсутні. - Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно- верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. - документи відсутні. - На підтвердження працівників учасника або співвиконавця/субпідрядника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи про право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11., які повинні бути дійсні на весь період надання послуги, заявленої в тендерній документації Замовника. В разі, якщо строк дозвільних документів закінчується раніше кінцевого терміну надання послуги, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо безумовного отримання нових дозвільних документів після закінчення терміну їх дії - документи відсутні. - Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску - документи відсутні. - У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період- документи відсутні. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця - документи відсутні. 1.3. Відповідно до вимог п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази - не вірно вказана назва предмету закупівлі. - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, яка дозволяє проводити верхолазні роботи- документ відсутній. - У складі тендерної пропозиції Учасник обов’язково повинен надати протокол(и) повірки спорядження, які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - документ відсутній. 1.4. Відповідно до вимог п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Документи, що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи, що передбачені Особливостями - документ відсутній 1.5. Відповідно до вимог п.п.3.4. п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1. - подано довідку за формою, в якій учасник не вказує у п.14 дату народження, країну громадянства, адресу учасника та в п.8 не вказана група і ставка% платника податку. 1.6. Відповідно до вимог п.п.8.1. п.8 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: Документи, що подаються у складі пропозиції та які містять інформацію про персональні дані фізичної особи – суб’єкта персональних даних, оприлюднюються та обробляються учасником процедури закупівлі (володільцем персональних даних) з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних» та подаються разом із документами, що підтверджують надану суб’єктом персональних даних згоду на обробку (в т.ч збирання, зберігання і поширення) таких персональних даних (із їх зазначенням) володільцем персональних даних- учасником подано лист, який не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів і посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1. п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) - учасником подано з наявними помилками, а саме : - учасник має вірно вказати найменування предмету закупівель за /п. 1 та 2. 2.2. Відповідно до вимог п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору (проведення робіт) і із обов’язковим зазначенням ПІБ працівників, посади, стаж роботи на посаді, РНОКПП працівників. В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі - надати довідку відповідно до вимог тендерної документації. - На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - На працівників учасника, які залучені за цивільно- правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинен надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно- верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - На підтвердження працівників учасника або співвиконавця/субпідрядника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи про право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11., які повинні бути дійсні на весь період надання послуги, заявленої в тендерній документації Замовника. В разі, якщо строк дозвільних документів закінчується раніше кінцевого терміну надання послуги, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо безумовного отримання нових дозвільних документів після закінчення терміну їх дії - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період- надати документи відповідно до вимог тендерної документації. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.3. Відповідно до вимог п.2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази - вірно вказати назву предмету закупівлі. - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, яка дозволяє проводити верхолазні роботи- надати документи відповідно до вимог тендерної документації. - У складі тендерної пропозиції Учасник обов’язково повинен надати протокол(и) повірки спорядження, які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.4. Відповідно до вимог п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Документи, що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи, що передбачені Особливостями - надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.5. Відповідно до вимог п.п.3.4. п.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1. - подати довідку за формою, в якій учасник має вказати у п.14 дату народження, країну громадянства, адресу учасника, в п.8 вказати групу і ставку% платника податку 2.6. Відповідно до вимог п.п.8.1. п.8 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - Документи, що подаються у складі пропозиції та які містять інформацію про персональні дані фізичної особи – суб’єкта персональних даних, оприлюднюються та обробляються учасником процедури закупівлі (володільцем персональних даних) з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних» та подаються разом із документами, що підтверджують надану суб’єктом персональних даних згоду на обробку (в т.ч збирання, зберігання і поширення) таких персональних даних (із їх зазначенням) володільцем персональних даних- подати листи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.