Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 399 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 999,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
| ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бібікова Ганна Сергіївна |
| Телефон: | +380522332050 |
| E-mail: | kzpl@online.ua |
| Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі закупівлі № UA-2025-02-11-014643-a виявлено наступні невідповідності. Згідно Додатку №1, п.4.1.1 Додатку №6 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування – 2025 рік). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування – 23.01.2024 року). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування – 2025 рік). Згідно Додатку №2, п.3.5 Додатку №6 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано - Декларацію №057880/24 про проведення господарської діяльності, в якій в якості дозвільних документів зазначено: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі – Дозвіл), проте сам Дозвіл серед документів тендерної пропозиції відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності просимо Учасника надати: Копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.