Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 798 180 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 981,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук В'ячеслав |
| Телефон: | 380991049266 |
| E-mail: | kovalchyk.vyacheslav@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1.1. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. Відповідно до п. 4 розділу 1 тендерної документації, предмет закупівлі включає в себе Послуги з управління відпрацьованих елементів живлення. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника ліцензії або іншого дозвільного документу на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 7. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник торгів для виконання послуги, що передбачено предметом закупівлі повинен мати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. На підтвердження Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Довідку від 17.02.2025 року № 5, в якій відсутня інформація, що наявні працівники відповідної кваліфікації мають відповідні знання та досвід, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.3. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця. Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (свідоцтва, посвідчення, ліцензії, сертифікати тощо), завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, а також чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем та гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Довідку від 17.02.2025 року № 2 з переліком субпідрядників, яких планує залучити учасник. Разом з тим, в Довідці відсутня інформація про ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, що не відповідає умовам тендерної документації. Також Учасник надав дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, які не завірені належним чином, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, Учасник надав гарантійні листи суб’єкта господарювання, яких Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею, в яких відсутня інформація щодо всього періоду надання послуг, а також відсутні підписи уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, Учасник надав копію Договору від 30.08.2024 року № 30-08-ТФ, укладеного між Учасником та ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР», в якому відсутня інформація щодо його чинності на весь період надання послуг, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня копія ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі, а саме на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення; 2.2. Відсутня довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; 2.3. Відсутня довідка з інформацією ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; 2.4. Відсутні дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами завірені належним чином; 2.5. Відсутні гарантійні листи завірені печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 2.6. Відсутній чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем (укладений з ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР»); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати копія ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі, а саме на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення; 3.2. Надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; 3.3. Надати Довідку з інформацією ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; 3.4. Надати дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами завірені належним чином; 3.5. Надати гарантійні листи завірені печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 3.6. Надати чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем (укладений з ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР»);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.