Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 15:41. Дата останніх змін - 19-03-2025, 09:34

Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання

Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання... Державна закупівля - UA-2025-02-10-012410-a Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-10-012410-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-015304-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:41
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 15:41
по 18-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-02-2025, 14:51
по 18-02-2025, 15:14

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
798180
798 180 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 981,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01981498 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковальчук В'ячеслав
Телефон:380991049266
E-mail:kovalchyk.vyacheslav@ukr.net
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління медичними ...
798 180 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-02-2025, 14:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління медичними відходами категорії «В»: 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.

11 200
кілограм
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2025
90524400-0
Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління медичними відходами категорії «С»: 15 01 10* Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами.

50
кілограм
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2025
90524400-0
Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління фармацевтичними відходами: 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи

2 500
кілограм
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2025
90524400-0
Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління медичними відходами: (відпрацьованих люмінесцентних / бактерицидних ламп): 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.

50
кілограм
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2025
90524400-0
Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління відпрацьованими елементами живлення

10
кілограм
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2025
90524400-0
Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Катышев Дмитрий
Остаточна пропозиція:
693 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
693 750 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 17:20
Період подачі оскарження:
по 02-03-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-10-012410-a-a1
Номер договору:
135-П
Дата підписання договору:
18-03-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 18-03-2025 по 31-12-2025
693 750 UAH
Ціна договору
578 125 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073 м. Київ вул. Кирилівська, 121-а, 04073, Коханов Руслан
Остаточна пропозиція:
462 864 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
462 864 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-03-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 18-02-25, 15:14:13
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 20-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 10:29:23
24

1.1. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник має надати копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. Відповідно до п. 4 розділу 1 тендерної документації, предмет закупівлі включає в себе Послуги з управління відпрацьованих елементів живлення. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника ліцензії або іншого дозвільного документу на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 7. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник торгів для виконання послуги, що передбачено предметом закупівлі повинен мати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. На підтвердження Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Довідку від 17.02.2025 року № 5, в якій відсутня інформація, що наявні працівники відповідної кваліфікації мають відповідні знання та досвід, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.3. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5. Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження чинних на момент оголошення публічної закупівлі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця. Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (свідоцтва, посвідчення, ліцензії, сертифікати тощо), завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, а також чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем та гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Довідку від 17.02.2025 року № 2 з переліком субпідрядників, яких планує залучити учасник. Разом з тим, в Довідці відсутня інформація про ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, що не відповідає умовам тендерної документації. Також Учасник надав дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, які не завірені належним чином, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, Учасник надав гарантійні листи суб’єкта господарювання, яких Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею, в яких відсутня інформація щодо всього періоду надання послуг, а також відсутні підписи уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, Учасник надав копію Договору від 30.08.2024 року № 30-08-ТФ, укладеного між Учасником та ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР», в якому відсутня інформація щодо його чинності на весь період надання послуг, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня копія ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі, а саме на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення; 2.2. Відсутня довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; 2.3. Відсутня довідка з інформацією ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; 2.4. Відсутні дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами завірені належним чином; 2.5. Відсутні гарантійні листи завірені печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 2.6. Відсутній чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем (укладений з ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР»); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати копія ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі, а саме на послуги з управління відпрацьованих елементів живлення; 3.2. Надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід; 3.3. Надати Довідку з інформацією ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця; 3.4. Надати дозвільні документи Субпідрядників необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами завірені належним чином; 3.5. Надати гарантійні листи завірені печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. 3.6. Надати чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем (укладений з ТОВ НВФ «ЕКОЦЕНТР»);

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 10:29:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
462 864 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
462 864 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 20:03:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник торгів для виконання послуги, що передбачено предметом закупівлі повинен мати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. На підтвердження Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
693 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
693 750 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутня
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 18:13:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник торгів для виконання послуги, що передбачено предметом закупівлі повинен мати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. На підтвердження Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:41:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:40:06
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 15:40:06
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник торгів для виконання послуги, що передбачено предметом закупівлі повинен мати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. На підтвердження Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-02-2025, 15:41:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ