Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 338 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 387 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01994391 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Коханюк |
| Телефон: | +380950004378 |
| E-mail: | natakoh@i.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
1. На виконання вимоги Додатку 1 Тендерної документації п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Замовник вимагає: 1.1.2. копію договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце), зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 1.1.4. документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти наданих/виконаних послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - копію Договору № 24/02/03-23 від _______ року (дата в договорі не вказана, без КЕП на документі) на загальну суму 1 950 000,00 грн, також надані Акти №874 від 13.03.2023р. на суму 1757000,84 грн та № 2096 від 26.05.2023р. на суму 192 941,59 грн.. Загальна сума згідно Актів приймання – передачі послуг 1 949 942,43 грн. Загальна сума Актів не відповідає сумі Договору. Додаткової угоди до договору № 24/02/03-23 на зменшення не було надано. Копію Договору №2963/1629 від 26.10.2020р., Лист відгук №01-09/562 від 16.03.2021р. Копію Листа відгука №02-74 від 02.02.2024р. до Договору №9596 від 08.08.2023р Ці документи не відповідають вимогам Замовника, оскільки, відповідно до Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Замовник вимагає надавати документи, які учасники подають у складі тендерних пропозицій у формі сканованих кольорових копій, письмових документів або у формі електронних документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи у строк, визначений Особливостями, а саме: 1. Копію Договору № №2963/1629 від 26.10.2020р., Лист відгук №01-09/562 від 16.03.2021р. відповідно до вимог Тендерної документації Замовника. 2. Копію Договору № 24/02/03-23 з АТ «Укртранснафта» (прописати дату в договорі, накласти КЕП на документ, або цей документ повинен містити підпис УО учасника закупівлі на кожній сторінці). Привести у відповідність до суми Договору №24/02/03-23 Акти №874 від 13.03.2023р. та № 2096 від 26.05.2023р., або надати Додаткову угоду на зменшення Договору №24/02/03-23 відповідно до вимог Тендерної документації Замовника. 3. Лист відгук №02-74 від 02.02.2024р. до Договору №9596 від 08.08.2023р. відповідно до вимог Тендерної документації Замовника. 1.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: На підтвердження Учасник має надати: - 1.2.1 підтвердження наявності екологічних знань у посадових осіб (з доданням дипломів, сертифікатів тощо). Учасник не надав підтверджуючий документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, підтверджуючий наявність екологічних знань відповідно до вимог Тендерної документації Замовника. 2. На виконання вимоги Додатку 2 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: 2.1. Замовник вимагає Гарантійний лист у довільний формі про те, що учасник зобов’язується при необхідності вивозити відходи не менш ніж один раз на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист у довільний формі про те, що учасник зобов’язується при необхідності вивозити відходи не менш ніж три рази на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки, що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначений Гарантійний лист відповідно до вимог Тендерної документації Замовника. 2.2. Учасник надав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Цей документ не відповідає вимогам Замовника, оскільки, відповідно до Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Замовник вимагає надавати документи, які учасники подають у складі тендерних пропозицій у формі сканованих кольорових копій, письмових документів або у формі електронних документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначений документ відповідно до вимог Тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.