Документ
Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 50 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 5 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо). 1.1. Учасник повинен підтвердити наявність сміттєзвалища ( для підтвердження спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів): - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право власності або інше право користування сміттєзвалищем. Вищевказані документи повинні діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник надає зазначені документи в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності); - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища або іншого права користування сміттєзвалищем учасник надає договір, який підтверджує можливість учасника здавати тверді відходи для їх подальшого захоронення або утилізацію, або переробку. Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник повинен надати договір в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності) ; 1.2. Для підтвердження наявності контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 50 шт Учасник надає підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, складену в довільній формі, якою підтверджує наявність контейнерів із обов’язковим зазначенням місця їх зберігання. Учасник надає також балансову довідку підписану уповноваженою особою Учасника про наявність контейнерів у Учасника або, у разі наявності орендованих контейнерів, надається відповідний договір оренди (надається в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами та актом прийому-передачі, що підтверджує передачу контейнерів Учаснику), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік.; 1.3. Для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 5 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда). На техніку, яка не перебуває у власності Учасника, додатково надається договір оренди (найму/прокату/надання послуг). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). На кожну зазначену у довідці одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію техніки, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України та фотографію (з можливістю ідентифікувати державний номер). Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент проведення закупівлі, про що надаються копії протоколів перевірки транспортних засобів. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи) , Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 50 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 5 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо). 1.1. Учасник повинен підтвердити наявність сміттєзвалища ( для підтвердження спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів): - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право власності або інше право користування сміттєзвалищем. Вищевказані документи повинні діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник надає зазначені документи в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності); - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища або іншого права користування сміттєзвалищем учасник надає договір, який підтверджує можливість учасника здавати тверді відходи для їх подальшого захоронення або утилізацію, або переробку. Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник повинен надати договір в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності) ; 1.2. Для підтвердження наявності контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 50 шт Учасник надає підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, складену в довільній формі, якою підтверджує наявність контейнерів із обов’язковим зазначенням місця їх зберігання. Учасник надає також балансову довідку підписану уповноваженою особою Учасника про наявність контейнерів у Учасника або, у разі наявності орендованих контейнерів, надається відповідний договір оренди (надається в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами та актом прийому-передачі, що підтверджує передачу контейнерів Учаснику), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік.; 1.3. Для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 5 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда). На техніку, яка не перебуває у власності Учасника, додатково надається договір оренди (найму/прокату/надання послуг). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). На кожну зазначену у довідці одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію техніки, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України та фотографію (з можливістю ідентифікувати державний номер). Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент проведення закупівлі, про що надаються копії протоколів перевірки транспортних засобів. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи)