Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 484 220 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 421,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984174 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://plil.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Засядьвовк |
| Телефон: | +380995295955 |
| E-mail: | zasadvovkviktoria22@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у відкритих торгах по закупівлі: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, UA-2025-02-07-010839-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 4.13 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було необхідно надати: «Підписаний та скріплений печаткою (у разі наявності) проект Договору (Додаток № 3)». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції Підписаний та скріплений печаткою (у разі наявності) проект Договору (Додаток № 3) Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підписаний та скріплений печаткою (у разі наявності) проект Договору (Додаток № 3).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.