Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 913 158 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 565,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21724512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бурик |
| Телефон: | +380433762610 |
| E-mail: | burick.olena@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 24000 , Україна, Вінницька область,м. Могилів-Подільський, Пл. Шевченка, 6/16 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ м. Могилів-Подільський 19 лютого 2025 року Публічна закупівля: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-07-010436-a Посилання на вимоги тендерної пропозиції, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 до тендерної документації (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) – тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. 1.2. Відповідно до пп. 1.3. п. 1 Таблиці 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», Учасник має надати копії договорів оренди/суборенди транспортних засобів (машин,спецтехніки) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин, спецтехніки) у разі залучення транспортних засобів (машин, спецтехніки) на інших правах користування. 1.3.Відповідно до пп. 2.1. п.2 Таблиці 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник має надати інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання договору, згідно Форми 2. 1.4. Відповідно до пп. 3.1. п.3 Таблиці 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник має надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно Форми 3. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Файл «6.1.Довідка про наявність обладнання, ФОРМА 1. pdf» надана Учасником, містить скановані копії Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин,спецтехніки), які є не чіткими, у зв’язку з чим відсутня можливість їх належної ідентифікації. Просимо учасника надати у складі тендерної документації копії Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин,спецтехніки), які будуть чіткими та розбірливими для читання. 2.2. У п. 4 довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для надання послуг, зазначено назву транспортного засобу «Підмітально-прибиральна машина», проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу (машин, спецтехніки). Просимо включити даний документ до тендерної пропозиції. 2.3. Відповідно до Форми 2, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання надання послуг повинна містити інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові працівника, а не їх ініціали. Просимо внести відповідні зміни. 2.4.Відповідно до Форми 3, у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відображається інформація щодо контактних телефонів організації, з якою було укладено аналогічний договір, а не контактної особи. Просимо внести відповідні зміни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.