Закупівлю оголошено - 07-02-2025, 14:22. Дата останніх змін - 12-05-2025, 10:29

Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва

Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва... Державна закупівля - UA-2025-02-07-009700-a Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва від замовника Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва від 2/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-07-009700-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-07-012326-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 14:22
по 15-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 14:22
по 18-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-03-2025, 13:27
по 18-03-2025, 13:50

Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2999000
2 999 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 995 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
ЄДРПОУ:31806946 Досьє YouControl
Контактна особа:Вільхова Яна Леонідівна
Телефон:380442490990, 380981690762
E-mail:yvilkhova@ukr.net
Місцезнаходження:
03151, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Гідродинамічне очищення діляно ...
2 999 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-03-2025, 13:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ АТМОТЕРРА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-04-2025 по 30-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Крикунов Максим Олександрович
Остаточна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-04-2025, 08:22
Період подачі оскарження:
по 28-04-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-07-009700-a-a1
Номер договору:
144
Дата підписання договору:
12-05-2025, 06:00
Строк дії договору:
з 12-05-2025 по 31-12-2025
2 695 712,64 UAH
Ціна договору
2 246 427,20 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ АТМОТЕРРА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-03-2025 по 26-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Крикунов Максим Олександрович
Остаточна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-03-25, 15:11:26
24

Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації. А саме: на Спеціалізований сідловий тягач DAF XF 95.430 використовується для транспортування установки Disab Centurion; Спеціалізований напівпричіп контейнеровоз BLUMHARDT CONT SAL 40/24 використовується для транспортування установки Disab Centurion; на дві гідродинамічні установки з насосом високого тиску Uraca KD 716; Mersedes-Benz Atego Спеціалізований вантажний – Спеціалізований Цистерна Асенізаційна Мулососна машина: напівпричіп Спеціалізований цистерна- Е Meusburger (Kutschke) MTS-4 та тягач автомобіль MERCEDES BENZ ACTROS 1840; МАН 19.422 - вантажний цистерна асенізаційна; два сигналізатори Дозор 1.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2. Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. 1.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці. 2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані свідоцтва про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту на три сигналізатори/газоаналізатори. 2.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2. Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту. 2.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: свідоцтва про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту на два сигналізатори Дозор та один сигналізатор Дозор С-П. 3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.7 Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність чинних договору (-ів) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01) чинних до 31.12.2025 року. 3.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.7. Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії договорів на 2025 рік, чинних на період надання послуг, а саме до 31.12.2025 року: - договір (-и) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01). 3.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.7. Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: договір (-и) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01) до 31.12.2025 року. 4. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником для найманих працівників. 4.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2.1 та 2.2 Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний (або залучений за договором цивільно – правового характеру) уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 4.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2.1 та 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником для найманих працівників.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-03-25, 15:11:26
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-03-2025 по 02-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , СОЛОМ'ЯНСЬКА ПЛОЩА, будинок 2, офіс 609/2, 03035, Сергій Кривша
Остаточна пропозиція:
2 944 702 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 944 702 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ АТМОТЕРРА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 695 712,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Планується залучення в осязі до 20%. Відповідна довідка в документах до пропозиції.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 18:33:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. Надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та свідоцтво про реєстрацію на кожний зазначений автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов цієї закупівлі. Кількість обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт відповідно до умов закупівлі повинна відповідати предмету закупівлі, умовам цього Оголошення та обсягу закупівлі з урахуванням встановлених строків виконання робіт/надання послуг. Вимоги до обладнання, яке буде використовуватись для виконання предмету закупівлі: Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - гідроочисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 70 МПа (700 бар); • витрати води не менш ніж 300 л/хв; - мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • ємність* не більше 10 м³; • продуктивність одного з них не менше 2200 м³/год; - гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; - набір насадок на кожну гідроочисну техніку. 1.2. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. До того ж технічні характеристики наведеної в довідці гідроочисної техніки мають бути підтверджені гарантійним листом Учасника з посиланням на сторінку офіційного сайту заводу-виробника, яка містить детальну інформацію щодо зазначених характеристик. Повна маса кожного транспортного засобу (відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) не повинна перевищувати 24 тонни*. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту 1.3. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника. 1.4. Надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів та інших небезпечних речовин; Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. * Враховуючи вимоги Додатку 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку* про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою: * У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Кваліфікація повинна бути підтверджена: - наявністю у всіх працівників, зазначених у довідці, посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», надати копії протоколів та посвідчень; *За умови навчання працівників на підприємстві надати сертифікати (посвідчення) на членів комісії цього підприємства, які пройшли відповідне навчання. - оригіналами висновків психофізіологічної експертизи на всіх працівників зазначених у довідці, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуги, а саме на слюсарів та водіїв; - для слюсарів, зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсарів, які пройшли відповідне навчання зі знань та здобули професію «слюсар» у відповідних спеціалізованих навчальних закладах - для уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, зазначеного у довідці надати свідоцтво про підготовку, видане відповідним сервісним центром МВС. 2.2. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 2.3. Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2021 – 2024 роки) аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою: * Необхідно вказати види послуг, що надавались. 3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 6.1., Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 944 702 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 944 702 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується залучення
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 16:47:07
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. Надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та свідоцтво про реєстрацію на кожний зазначений автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов цієї закупівлі. Кількість обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт відповідно до умов закупівлі повинна відповідати предмету закупівлі, умовам цього Оголошення та обсягу закупівлі з урахуванням встановлених строків виконання робіт/надання послуг. Вимоги до обладнання, яке буде використовуватись для виконання предмету закупівлі: Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - гідроочисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 70 МПа (700 бар); • витрати води не менш ніж 300 л/хв; - мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • ємність* не більше 10 м³; • продуктивність одного з них не менше 2200 м³/год; - гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; - набір насадок на кожну гідроочисну техніку. 1.2. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. До того ж технічні характеристики наведеної в довідці гідроочисної техніки мають бути підтверджені гарантійним листом Учасника з посиланням на сторінку офіційного сайту заводу-виробника, яка містить детальну інформацію щодо зазначених характеристик. Повна маса кожного транспортного засобу (відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) не повинна перевищувати 24 тонни*. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту 1.3. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника. 1.4. Надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів та інших небезпечних речовин; Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. * Враховуючи вимоги Додатку 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку* про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою: * У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Кваліфікація повинна бути підтверджена: - наявністю у всіх працівників, зазначених у довідці, посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», надати копії протоколів та посвідчень; *За умови навчання працівників на підприємстві надати сертифікати (посвідчення) на членів комісії цього підприємства, які пройшли відповідне навчання. - оригіналами висновків психофізіологічної експертизи на всіх працівників зазначених у довідці, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуги, а саме на слюсарів та водіїв; - для слюсарів, зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсарів, які пройшли відповідне навчання зі знань та здобули професію «слюсар» у відповідних спеціалізованих навчальних закладах - для уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, зазначеного у довідці надати свідоцтво про підготовку, видане відповідним сервісним центром МВС. 2.2. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 2.3. Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний).
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2021 – 2024 роки) аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою: * Необхідно вказати види послуг, що надавались. 3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 6.1., Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-02-2025, 14:22:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 12:47:27
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 12:47:04
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-02-2025, 14:20:21
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено07-02-2025, 14:20:14
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 12:46:52
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:20:25
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. Надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та свідоцтво про реєстрацію на кожний зазначений автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. (з посиланням на номер ID цієї закупівлі). До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов цієї закупівлі. Кількість обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт відповідно до умов закупівлі повинна відповідати предмету закупівлі, умовам цього Оголошення та обсягу закупівлі з урахуванням встановлених строків виконання робіт/надання послуг. Вимоги до обладнання, яке буде використовуватись для виконання предмету закупівлі: Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - гідроочисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 70 МПа (700 бар); • витрати води не менш ніж 300 л/хв; - мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • ємність* не більше 10 м³; • продуктивність одного з них не менше 2200 м³/год; - гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; - набір насадок на кожну гідроочисну техніку. 1.2. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. До того ж технічні характеристики наведеної в довідці гідроочисної техніки мають бути підтверджені гарантійним листом Учасника з посиланням на сторінку офіційного сайту заводу-виробника, яка містить детальну інформацію щодо зазначених характеристик. Повна маса кожного транспортного засобу (відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) не повинна перевищувати 24 тонни*. На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту 1.3. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника. 1.4. Надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів та інших небезпечних речовин; Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. * Враховуючи вимоги Додатку 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:22:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку* про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою: * У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Кваліфікація повинна бути підтверджена: - наявністю у всіх працівників, зазначених у довідці, посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць», надати копії протоколів та посвідчень; *За умови навчання працівників на підприємстві надати сертифікати (посвідчення) на членів комісії цього підприємства, які пройшли відповідне навчання. - оригіналами висновків психофізіологічної експертизи на всіх працівників зазначених у довідці, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуги, а саме на слюсарів та водіїв; - для слюсарів, зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсарів, які пройшли відповідне навчання зі знань та здобули професію «слюсар» у відповідних спеціалізованих навчальних закладах - для уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, зазначеного у довідці надати свідоцтво про підготовку, видане відповідним сервісним центром МВС. 2.2. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 2.3. Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:22:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2021 – 2024 роки) аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою: * Необхідно вказати види послуг, що надавались. 3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 6.1., Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:22:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ