Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 774 459 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 872,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43938788 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Сосницька |
| Телефон: | +380562236063 |
| E-mail: | andvkg@dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31 |
0 |
1. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №34 від 13.02.2025, із зазначенням працівників, що будуть надавати послуги, а саме наявність робітників з благоустрою. Відповідно до довідки про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 35 від 13.02.2025 вбачається, що учасник для надання послуг буде використовувати транспорт для перевезення персоналу, вантажний самоскид та трактор колісний. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні працівники, а саме: водій трактору, водій вантажного автомобілю та водій транспорту для перевезення персоналу, а також документи, що підтверджують підставу використання їх праці. Необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі, складену за формою 4 та підтвердження інформації щодо наявності працівників, а саме: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або цивільно-правових угод (договорів) чи договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Також, додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які зазначені у довідці (такі листи згоди повинні надаватися працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників. 2. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації учасником зазначено, що послугу буде надавати робітник з благоустрою - Пануєв Віталій Володимирович, підстава використання праці наказ №3-К від 08.01.2024, але у складі документів відсутній лист згода щодо його згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Необхідно надати копію листа згоди від Пануєва Віталія Володимировича щодо його згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (такий лист згоди повинен надаватися працівником безпосередньо учаснику, як розпоряднику його персональних даних). Для уникнення випадків дискримінації учасника, у разі якщо працівник учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідного працівника. 3. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано оригінал позитивного листа відгуку від Лівобережної адміністрації Дніпровської міської ради, з якою у учасника було укладено аналогічний договір. У листі-відгуку зазначено, що він наданий іншому ТОВ. Необхідно надати лист відгук, який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори)), складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою замовника, а також містити інформацію про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації.
1. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Учасники подають довідку в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою. Дана довідка відсутня у складі документів тендерної пропозиції, учаснику необхідно її надати. 2. Відповідно до вимог п. 12 Додатку № 1 до тендерної документації «Підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції», якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника, Учасник повинен надати повну копію паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. У складі документів тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи директора ТОВ «АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА» Савельєва А. Р., Учаснику необхідно їх надати. 3. Відповідно до вимог п. 14 Додатку № 1 до тендерної документації «Інша інформація» Учасникам заборонено відступати від форм довідок/листів наведених Замовником у тендерній документації. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію вих. №09/1402 від 14.02.2025 складену не за формою 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Необхідно надати тендерну пропозицію складену за формою 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Заповнений проєкт договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку № 4 до Документації, з приміткою на кожній сторінці «Згодні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної процедури закупівлі та печаткою у разі її використання. На дану вимогу Учасником надано не заповнений проєкт договору та без примітки на кожній сторінці «Згодні з проєктом договору». Необхідно надати Заповнений проєкт договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку № 4 до Документації, з приміткою на кожній сторінці «Згодні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадовою особою учасника даної процедури закупівлі та печаткою. 5. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано Відомості про учасника, складені не за формою 3 та в яких не зазначено наявність відкритого КВЕД відповідно до предмету закупівлі. Відповідно до інформації зазначеній у виписці з Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 17.02.2025 у ТОВ «АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА» відсутній КВЕД на здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі. Необхідно надати Відомості про учасника складені за формою 3 та підтвердити наявність відкритого КВЕД відповідно до предмету закупівлі. 6. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку складену в довільній формі про відсутність у Статуті (або в іншому установчому документі) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору на суму наданої пропозиції. При наявності таких обмежень у Статуті або в іншому установчому документі), обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасника/засновника/власника, яке дає право уповноваженій особі на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю на суму наданої пропозиції. На дану вимогу учасником надано Довідку про відсутність статутних обмежень вих. № 02/1402 від 14.02.2025 та рішення учасника № 3001/01-ТП від 13.02.2025, інформація в яких суперечить одна одній, та п. 5.1.1. Статуту. Учаснику необхідно привести у відповідність довідку щодо статутних обмежень та надати її. 7. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати оригінал або завірену належним чином копію договору про надання послуг з приймання, розміщення (зберігання та захоронення) та утилізації відходів на території Дніпропетровської області (терміном дії до 31.12.2025 р. або більше) - для підтвердження наявності в учасника можливості надання послуг з захоронення та утилізації відходів. Для підтвердження вивозу сміття на санкціонований полігон Виконавець після надання послуг разом з актом наданих послуг надає талони, які підтверджують обсяг утилізації сміття (вимога відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації). Учасник у складі пропозиції надав файл «16.Договір про надання послуг з управління побутовими відходами.pdf.p7s» договір № М/126/01/2024 від 25.12.2023 р. з індивідуальним споживачем про надання послуг з управління побутовими відходами не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток № 1 до договору. Наданий договір не відповідає вимогам Додатку № 1 до тендерної документації. Необхідно надати оригінал або завірену належним чином копію договору про надання послуг з приймання, розміщення (зберігання та захоронення) та утилізації відходів на території Дніпропетровської області (терміном дії до 31.12.2025 р. або більше) - для підтвердження наявності в учасника можливості надання послуг з захоронення та утилізації відходів. 8. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано інформаційну довідку про наявність співробітників вих. №21/1402 від 14.02.2025, складену не за формою 4 Додатку № 1, із зазначенням працівників, що будуть виконувати роботу двірників. На підтвердження їх працевлаштування надано договори про надання послуг з прибирання території. Відповідно до п. 1.2 договорів працівниками передбачено підмітання, підгрібання, прибирання опалого листя та сміття, складування (кучкування) опалого листя та сміття, підготовка його до процесу транспортування в місця вивезення транспортом Замовника. Відсутні працівники, а саме: водії тракторів, вантажного та вантажопасажирського автомобілю, а також документи, що підтверджують підставу використання їх праці. Необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі, складену за формою 4 та підтвердження інформації щодо наявності працівників, а саме: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або цивільно-правових угод (договорів) чи договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Також, додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які зазначені у довідці (такі листи згоди повинні надаватися працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників. 9. Відповідно до вимог п. 14 Додатку № 1 до тендерної документації «Інша інформація» скановані документи повинні мати чіткий вигляд повного (завершеного документу). Скан-копії договорів про надання послуг з прибирання території № 9 від 02.01.2025, № 16 від 02.01.2025, № 20 від 02.01.2025 та лист згода на обробку персональних даних Варави Т.В. надані в неякісному вигляді (нечітке зображення), що унеможливлює їх розгляд. Необхідно надати копії договорів про надання послуг з прибирання території № 9 від 02.01.2025, № 16 від 02.01.2025, № 20 від 02.01.2025 та лист згоду на обробку персональних даних Варави Т.В. у якісному, чіткому вигляді. 10. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасником надано довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 19/1402 від 14.02.2025 складену не за формою 5 та в якій, зазначена не вірно дату договору позики автомобіля ГАЗ 330202. Крім того, відповідно до вимог тендерної документації чинність договорів, що посвідчують право використання, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Відповідно до п. 2.3. Договору позики автомобіля від 22.02.2022 строк користування автомобілем закінчується 21.02.2025, строк надання послуг по закупівлі – до 31.12.2025. У складі документів тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують факт продовження цього договору на строк не менший, ніж до 31.12.2025. Необхідно привести у відповідність підтверджувальним документам інформацію зазначену у довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, скласти її за формою 5, а також підтвердити чинність договору позики автомобіля від 22.02.2022. 11. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку складену за формою 6 про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердження зазначеної в ній інформації. На дану вимогу Учасником надано довідку № 20/1402 від 14.02.2025, складену не за формою 6 та з зазначенням не всієї інформації, яка вимагалася. Також зазначений в довідці договір № 344 від 29.11.2023 не є аналогічним договором за предметом закупівлі так, як предмет закупівлі договору № 344 від 29.11.2023 за четвертою цифрою ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання не відповідає предмету даної закупівлі коду ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць Учаснику необхідно надати довідку складену за формою 6 про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердження зазначеної в ній інформації, а саме: надати копію(ї) (аналогічного(них) договору(ів) з усіма додатками до нього, а також документів, які підтверджують виконання договору в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. 12. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати оригінал позитивного листа(ів) відгуку (ів), який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір). Лист відгук відсутній у складі документів тендерної пропозиції. Необхідно надати лист відгук, який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори)), складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою замовника, а також містити інформацію про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації. 13. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільні формі, яка повинна містити: номер та дату актів(у) приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт) щодо аналогічного(их) договору (ів). Дана довідка відсутня, необхідно її надати. 14. Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен по кожному з зазначених договорів у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель; або якщо закупівля не здійснювалася через електронну систему закупівель надати щодо цього лист-пояснення . Посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua – відсутнє, лист-пояснення також. Необхідно надати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua по кожному договорі зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), або надати лист-пояснення, якщо закупівля не здійснювалася через електронну систему закупівель. 15. Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі складену на фірмовому бланку учасника (у разі їх наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи щодо погодження з тим, що Замовник може в телефонному режимі надати доручення щодо термінового виконання послуг на визначений обсяг та у встановлений термін (надання послуг в цьому випадку має розпочатися не пізніше 2-х годин з моменту надання заявки замовником), на виконання додаткових обсягів послуг або вносити зміни до раніше наданих заявок на виконання послуг. Довідка відсутня, необхідно її надати. 16. Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо можливості повного та якісного виконання робіт згідно Додатку № 3. Гарантійний лист відсутній, необхідно його надати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.