Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 491 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 457 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 05493846 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Васильєва Інна Анатоліївна |
| Телефон: | 380669896563 |
| E-mail: | vasylieva_inna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25004, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
П Р О Т О К О Л № 168 уповноваженої особи КНП «ЦМЛ КМР» «25» лютого 2025 м. Кропивницький ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-06-013704-a Під час розгляду питання першого порядку денного: Під час проведення Закупівлі було виявлено, що на етапі оголошення процедури на майданчику е-тендер була допущена механічна помилка, а саме: некоректно вказаний детальний код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. При чому Замовник в оголошенні про проведення закупівлі, яке створено у форматі Microsoft Word та завантажено в електронну систему закупівель, а також в річному плані закупівель (примітках) вірно визначений детальний код ДК «90524000-6 -Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В». Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Мінекономрозвитку України від 11.06.2020 № 1082, передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Після виявлення вище вказаної помилки та в процесі листування з технічною службою майданчика встановлено, що відсутня технічна можливість редагування номенклатурної позиції. Верховний Суд України в Постанові 18 листопада 2024 (справа № 440/13533/21) з даного приводу висловив наступну позицію: Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Кодування передбачає використання від 2 до 9 цифр. Двозначні коди використовуються для позначення загальних категорій, восьмизначні коди стосуються конкретних товарів, робіт і послуг, дев`ята цифра є контрольним числом та служить для перевірки попередніх цифр. Пункт 14 Порядку № 1082 містить імперативну вимогу, відповідно до якої під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення в окремих електронних полях зазначається, зокрема, інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, щоб правильно визначити предмет закупівлі і так само правильно оприлюднити всю необхідну інформацію, за висновками Верховного Суду, необхідно керуватися Законом № 922-VIII, Порядком № 708 та Порядком № 1082. ДАСУ під час моніторингів також висловлює позицію, що незазначення детального коду за ДК є порушенням вимог пункту 14 Порядку № 1082 (наприклад, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-28-010250-a; Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-21-010148-b; Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-10-002999-a). Враховуючи, відповідь технічної підтримки електронного майданчика Е-тендер, з якого була оголошена процедура закупівлі, щодо відсутності технічної можливості виправити допущену механічну помилку, та з огляду на висновки Верховного Суду України та результатів моніторингів ДАСУ, Закупівля підлягає відміні на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Уповноважена особа __________ Інна Васильєва
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-02-2025, 15:09 по 08-03-2025, 00:00
Документи: