Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 055 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 390,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління соціального захисту населення адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03196630 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гапонова Кристина |
| Телефон: | 380577253189 |
| E-mail: | GaponovaKristina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна Харків, проспект Аерокосмічний, будинок 7 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Згідно п.6.2. Додатку 1 Тендерної документації «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми» вимагається надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виправити невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів згідно п.6.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.