Закупівлю оголошено - 05-02-2025, 17:42. Дата останніх змін - 05-02-2025, 17:43

Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.

Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечен... Державна закупівля - UA-2025-02-05-016685-a Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання. від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва від 2/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-05-016685-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-05-018998-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 17:42
по 10-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 17:42
по 13-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
751950
751 950 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 759,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
ЄДРПОУ:39605452 Досьє YouControl
Контактна особа:Аміров Дмитро Ібрагімович
Телефон:380445159374
E-mail:kkdesntender@ukr.net
Місцезнаходження:
02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з комплексного прибира ...
751 950 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-03-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено05-02-2025, 17:41:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 17:43:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 17:35:22
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 17:35:22
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 20 000,00 грн. (двадцять тисяч грн. 00 коп.). Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 7 даної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія є безвідкличною (ч. 3 статті 561 Цивільного кодексу України). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Замовник залишає за собою право звернутись до банку – гаранта у разі неможливості перевірки електронного цифрового підпису, підтвердження дійсності гарантії тощо за умови, що Учасником надано (завантажено) банківську гарантію або файл, що містить гарантію та скановану копію у форматі PDF. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, код банку (у разі наявності), адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування, адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, SWIFT-адреса Гаранта; - щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ – для юридичної особи або ПІБ, РНОКПП – для фізичної особи, серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта), адреса місцезнаходження Учасника (Принципала); - щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування, ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, його категорія, адреса місцезнаходження Бенефіціара, яким є Замовник; - суму гарантії цифрами і словами, назва валюти - словами; - у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; - датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; - зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (Додаток № 7), не настане; - зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; - в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; - строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; - у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ТВБВ № 10026/066 АТ "Ощадбанк" IBAN UA413226690000026008301848234 МФО: 322669 Код ЄДРПОУ: 39605452 Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва". При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим файлом. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.) Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з довідкою про її грошове покриття. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції, оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними в Додатку № 7 до даної документації, відхиляються Замовником
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Додаток № 7 до тендерної документації Учасник шляхом розміщення в електронній системі електронної банківської гарантії, підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції (подається за кожним лотом окремо). ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) 1. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цієї тендерної документації, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. 3 ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________ Повне найменування принципала ____________________________________________ Найменування бенефіціара _____________________________________________ Сума гарантії _________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 гарантії, не настане ___________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації _______________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) _______________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) 4. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. У випадках, якщо назва файлу електронної банківської гарантії або кваліфікованого електронного підпису містить російські або українські символи, перед завантаженням цих файлів рекомендується заархівувати їх (без паролю) у форматі zip. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії надається довідка з банку: Про те, що банком надано безвідкличну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії. Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим ZIP-архівом в файл під назвою «Банківська гарантія до тендерного забезпечення. zip» . Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції та підтвердження покриття банківської гарантії, відхиляються Замовником.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника. 1.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) про наявну матеріально-технічну базу (приміщення та/або офіс), що обов’язково повинна містити відомості про: її місцезнаходження та зазначенням права користування або володіння. До довідки учасник надає копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договору/ів оренди/користування. У випадку надання учасником договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не менше ніж строк надання послуг згідно тендерної документації. 1.2. Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявних матеріалів та інвентарю у кількості не менше ніж встановлена нормативом кількість матеріалів на прибиральну норму, за допомогою яких будуть надаватися послуги: Найменування інвентаря Одиниця виміру Наявна кількість матеріалів Строк експлуатації Власне або орендоване Віник шт. * * * Совок шт. * * * Лопата совкова шт * * * Відро оцинковане шт * * * Шланг гумовий м/пог * * * Граблі металеві шт * * * Граблі віярні шт * * * Лом шт * * * Лопата металева (штикова) шт * * * Шкребок шт * * * Мітли березові шт * * * Мітли із синтетичного волокна шт * * * Бачки оцинковані шт. * * * Пила поперечна шт * * * Сокира шт. * * * Гак для видалення засміченя шт. * * * Мило господарське кус * * * Шпатель шт * * * Швабра шт. * * * Миючі та дезінфікуючі засоби шт. * * * Ганчір'я кг * * * На зовнішніх роботах узимку додатково Лопата снігова з металевим наконечником шт. * * * Пісок для посипання кг * * * Сіль технічна кг * * * *Заповнюється учасником У разі якщо кількість інвентарю/обладнання учасника є меншою (або відсутня) ніж встановлена нормативом кількість матеріалів на прибиральну норму, замовник визнає пропозицію учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, в частині наявної матеріально-технічної бази учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 1.3. Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявності спецодягу у кількості не менше ніж встановлена нормативом кількість: № п/п Найменування спецодягу Одиниця виміру Кількість 1 Рукавиці комбіновані пара * 2 Рукавиці гумові пара * 3 Костюм бавовняний шт * 4 Фартух з водонепроникної тканини шт * 5 Жилет сигнальний шт * 6 Черевики пара * 7 Окуляри захисні шт. * 8 Чоботи гумові або калоші пара * На зовнішніх робота узимку додатково 9 Чоботи утеплені шт * 10 Костюм бавовняна на утеп. підкладці шт * *Заповнюється учасником У разі якщо кількість спецодягу учасника є меншою ніж зазначена кількість працівників учасника відповідно до п. 2 Додатку № 1 даної тендерної документації, замовник визнає пропозицію учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, в частині наявної матеріально-технічної бази учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 1.4. Довідку з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявної у учасника спецтехніки, яку має учасник для забезпечення надання послуг: Назва техніки Наявна кількість, шт. Власне або орендоване Рік випуску та стан спецтехніки ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ З JCB 3CX с снігоприбиральним відвалом (або еквівалент) * * * Газонокосарка (вказати назву) * * * Тример (вказати назву) * * * Транспортні засоби (не менше 2) * * * *Учасник зазначає свої відомості На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу, надати документи що підтверджують право власності - скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію або на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин учасники надають скан-копії договорів (оренда, суборенда, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні частини договору та додатковими угодами/договорами за наявності таких, дійсних та чинних, а також скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію що підтверджують право власності орендодавця. Учасник надає підтвердження наявності транспортних засобів, а саме на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), яке підтверджує перебування транспортного засобу у власності Учасника або - договір оренди/суборенди* транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту), яке підтверджує право власності орендодавця.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) про наявну матеріально-технічну базу (приміщення та/або офіс), що обов’язково повинна містити відомості про: її місцезнаходження та зазначенням права користування або володіння. До довідки учасник надає копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договору/ів оренди/користування. У випадку надання учасником договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не менше ніж строк надання послуг згідно тендерної документації.
              Документ
              1.2. Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявних матеріалів та інвентарю у кількості не менше ніж встановлена нормативом кількість матеріалів на прибиральну норму, за допомогою яких будуть надаватися послуги: , Найменування інвентаря Одиниця виміру Наявна кількість матеріалів Строк експлуатації Власне або орендоване Віник шт. * * * Совок шт. * * * Лопата совкова шт * * * Відро оцинковане шт * * * Шланг гумовий м/пог * * * Граблі металеві шт * * * Граблі віярні шт * * * Лом шт * * * Лопата металева (штикова) шт * * * Шкребок шт * * * Мітли березові шт * * * Мітли із синтетичного волокна шт * * * Бачки оцинковані шт. * * * Пила поперечна шт * * * Сокира шт. * * * Гак для видалення засміченя шт. * * * Мило господарське кус * * * Шпатель шт * * * Швабра шт. * * * Миючі та дезінфікуючі засоби шт. * * * Ганчір'я кг * * * На зовнішніх роботах узимку додатково Лопата снігова з металевим наконечником шт. * * * Пісок для посипання кг * * * Сіль технічна кг * * * *Заповнюється учасником У разі якщо кількість інвентарю/обладнання учасника є меншою (або відсутня) ніж встановлена нормативом кількість матеріалів на прибиральну норму, замовник визнає пропозицію учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, в частині наявної матеріально-технічної бази учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
              Документ
              Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявності спецодягу у кількості не менше ніж встановлена нормативом кількість: , № п/п Найменування спецодягу Одиниця виміру Кількість 1 Рукавиці комбіновані пара * 2 Рукавиці гумові пара * 3 Костюм бавовняний шт * 4 Фартух з водонепроникної тканини шт * 5 Жилет сигнальний шт * 6 Черевики пара * 7 Окуляри захисні шт. * 8 Чоботи гумові або калоші пара * На зовнішніх робота узимку додатково 9 Чоботи утеплені шт * 10 Костюм бавовняна на утеп. підкладці шт * *Заповнюється учасником У разі якщо кількість спецодягу учасника є меншою ніж зазначена кількість працівників учасника відповідно до п. 2 Додатку № 1 даної тендерної документації, замовник визнає пропозицію учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, в частині наявної матеріально-технічної бази учасника згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
              Документ
              Довідку з заповненою табличною формою з відомостями, щодо наявної у учасника спецтехніки, яку має учасник для забезпечення надання послуг: , Назва техніки Наявна кількість, шт. Власне або орендоване Рік випуску та стан спецтехніки ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ З JCB 3CX с снігоприбиральним відвалом (або еквівалент) * * * Газонокосарка (вказати назву) * * * Тример (вказати назву) * * * Транспортні засоби (не менше 2) * * * *Учасник зазначає свої відомості На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу, надати документи що підтверджують право власності - скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію або на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин учасники надають скан-копії договорів (оренда, суборенда, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні частини договору та додатковими угодами/договорами за наявності таких, дійсних та чинних, а також скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію що підтверджують право власності орендодавця. Учасник надає підтвердження наявності транспортних засобів, а саме на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), яке підтверджує перебування транспортного засобу у власності Учасника або - договір оренди/суборенди* транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту), яке підтверджує право власності орендодавця.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Документи щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника. 2.1. Гарантійний лист, що містить інформацію про те що учасник гарантує забезпечення необхідної кількості працівників для виконання договору, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначення ПІБ та посади працівників, а саме про наявність не менше 12 прибиральників службових приміщень, 1 менеджера та 1 інженера з охорони праці (далі по тексту – довідка про працівників). 2.3. Надати у складі пропозиції договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства, відповідно до вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 № 246, видав медичні довідки та заключний акт (договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я має бути чинним на момент отримання медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду працівників та заключного акта) та відповідно надати у складі пропозиції заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників та медичні довідки про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників). 2.4. Надати у складі пропозиції на усіх працівників відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників): - копію або оригінали наказів про прийняття на роботу вищезазначених працівників та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання); - відскановані оригінали трудових книжок/ Відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб (електронна трудова книжка, яка містить інформацію про найменування посади та документ, на підставі якого працівника прийнято на роботу), що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником. Або відскановані оригінали цивільно-правових договорів (цивільно-правові договори надаються у повному обсязі разом з усіма додатками, розрахунками та іншими документами, передбаченими умовами договорів та посилання на які є у цих договорах). 2.5. На інженера з охорони праці необхідно надати витяг з протоколу/ів засідання відповідної комісії та посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавства України з охорони праці (Загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98. Якщо працівник Учасника проходив спеціальне навчання або перевірку знань з охорони праці на підприємстві Учасника, у тендерній пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника. У зазначених документах має бути вказана посада працівника відповідно до документів, наданих Учасниками згідно з п.п. 2.4, а також довідки про працівників. 2.6. Надати у складі пропозиції на відповідних працівників Учасника протокол (витяг з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12 та надати у складі пропозиції на відповідального працівника Учасника протокол та посвідчення щодо перевірки знань з пожежної безпеки. Якщо відповідні працівники/працівник проходили вищезазначені навчання на підприємстві Учасника, у складі тендерної пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника. 2.7. Надати у складі пропозиції на менеджера відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників) витяг з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення щодо навчання та перевірки знань законодавства України з охорони праці (Загальний курс з ОП). Якщо працівник Учасника проходив спеціальне навчання або перевірку знань з охорони праці на підприємстві Учасника, у тендерній пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника. У зазначених документах має бути вказана посада працівника відповідно до документів, наданих Учасниками згідно з п.п. 2.4, а також довідки про працівників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.1. Гарантійний лист, що містить інформацію про те що учасник гарантує забезпечення необхідної кількості працівників для виконання договору, які мають необхідні знання та досвід.
              Документ
              2.2. Надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначення ПІБ та посади працівників, а саме про наявність не менше 12 прибиральників службових приміщень, 1 менеджера та 1 інженера з охорони праці (далі по тексту – довідка про працівників).
              Документ
              Надати у складі пропозиції договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я, який здійснив профілактичний огляд підприємства, відповідно до вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 № 246, видав медичні довідки та заключний акт (договір на медичне обслуговування із закладом охорони здоров’я має бути чинним на момент отримання медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду працівників та заключного акта) та відповідно надати у складі пропозиції заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників та медичні довідки про проходження попереднього/періодичного медичного огляду усіх працівників відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників).
              Документ
              Надати у складі пропозиції на усіх працівників відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників): - копію або оригінали наказів про прийняття на роботу вищезазначених працівників та повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання); - відскановані оригінали трудових книжок/ Відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб (електронна трудова книжка, яка містить інформацію про найменування посади та документ, на підставі якого працівника прийнято на роботу), що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником. Або відскановані оригінали цивільно-правових договорів (цивільно-правові договори надаються у повному обсязі разом з усіма додатками, розрахунками та іншими документами, передбаченими умовами договорів та посилання на які є у цих договорах).
              Документ
              На інженера з охорони праці необхідно надати витяг з протоколу/ів засідання відповідної комісії та посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавства України з охорони праці (Загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98. Якщо працівник Учасника проходив спеціальне навчання або перевірку знань з охорони праці на підприємстві Учасника, у тендерній пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника. У зазначених документах має бути вказана посада працівника відповідно до документів, наданих Учасниками згідно з п.п. 2.4, а також довідки про працівників.
              Документ
              Надати у складі пропозиції на відповідних працівників Учасника протокол (витяг з протоколу) та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12 та надати у складі пропозиції на відповідального працівника Учасника протокол та посвідчення щодо перевірки знань з пожежної безпеки. Якщо відповідні працівники/працівник проходили вищезазначені навчання на підприємстві Учасника, у складі тендерної пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника.
              Документ
              Надати у складі пропозиції на менеджера відповідно до п.п. 2.2. даного пункту (довідка про працівників) витяг з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення щодо навчання та перевірки знань законодавства України з охорони праці (Загальний курс з ОП). Якщо працівник Учасника проходив спеціальне навчання або перевірку знань з охорони праці на підприємстві Учасника, у тендерній пропозиції необхідно надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про навчання усіх членів комісії в навчальному центрі. Ці документи мають відповідати напряму навчання або перевірки знань працівника. У зазначених документах має бути вказана посада працівника відповідно до документів, наданих Учасниками згідно з п.п. 2.4, а також довідки про працівників.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 3.1. Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею: № з/п № Найменування, предмет, № та дата договору Строк дії договору Сума договору грн Назва організації, з якою укладено договір, юридична адреса, телефон Документи, що підтверджують повне виконання договору (вказати дату акта/актів та № (за наявності) Фактична сума виконання договору *Аналогічним договором вважається: договір про надання послуг з прибирання. 3.2. Копію договору про надання аналогічних послуг зазначеного у довідці відповідно до п.п. 3.1. даного пункту (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника. 3.3. Акти наданих послуг, що підтверджують виконання послуг за договором зазначеним у довідці відповідно п.п. 3.1. даного пункту до тендерної документації в повному обсязі та документи, що підтверджують повну оплату по даному договору. 3.4. Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці згідно п.п. 3.1. даного пункту . Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, а також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору, інформацію про дотримання строків надання послуг та інформацію щодо забезпечення належною кількістю працівників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею
              Документ
              Копію договору про надання аналогічних послуг зазначеного у довідці відповідно до п.п. 3.1. даного пункту (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника.
              Документ
              Акти наданих послуг, що підтверджують виконання послуг за договором зазначеним у довідці відповідно п.п. 3.1. даного пункту до тендерної документації в повному обсязі та документи, що підтверджують повну оплату по даному договору.
              Документ
              Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці згідно п.п. 3.1. даного пункту . Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, П.І.Б. (без скорочень) контактної особи замовника, а також у відгуку зазначено має бути інформація про додаткові угоди до договору, інформацію про дотримання строків надання послуг та інформацію щодо забезпечення належною кількістю працівників.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання 6 житлових будинків та прибудинкових територій, що перебувають на праві господарського відання замовника, забезпечення їх санітарного стану (територія ЖЕД 301) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, надати у складі пропозиції: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або з квитанцією про прийняття їх до обліку уповноваженим органом (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва та для учасників-суб’єктів мікропідприємства) або податкова декларація платника єдиного податку (за 2023 рік) з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців). * документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим ніж 100 % (включно) очікуваної вартості закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-02-2025, 17:41:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, надати у складі пропозиції , «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або з квитанцією про прийняття їх до обліку уповноваженим органом (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства (за 2023 рік) з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом та з документом, яким її затверджено (для учасників-суб’єктів малого підприємництва та для учасників-суб’єктів мікропідприємства) або податкова декларація платника єдиного податку (за 2023 рік) з відміткою або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників фізичних осіб – підприємців). * документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим ніж 100 % (включно) очікуваної вартості закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ