Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 023 007 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 115,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | vizirkarada20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації та п. 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, який за змістом не відповідає вищевказаним вимогам. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника. 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації та п. 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Гарантійний лист про те, що відносно нього не застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року та Указів Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, № 126/218 від 14 травня 2018 року, №82/2019 від 19 березня 2019 року, № 924/2019 від 20 грудня 2019 року, № 184/2020 від 14 травня 2020 року, № 109/2021 від 23 березня 2021 року». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідного гарантійного листа. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Гарантійний лист про те, що відносно нього не застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року та Указів Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, № 126/218 від 14 травня 2018 року, №82/2019 від 19 березня 2019 року, № 924/2019 від 20 грудня 2019 року, № 184/2020 від 14 травня 2020 року, № 109/2021 від 23 березня 2021 року. 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації та Додатку №1 до тендерної документації передбачено виконання Учасником наступних умов: «*Інформація про наявність у учасника фахівців та спеціалістів, що знаходяться у трудових відносинах з учасником має бути підписана відповідальними особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідні довідки (довідка №26 вих. №41-4, та №31 вих. №40-4), однак вказані довідки не містять підпису відповідальної особи з ведення кадрової роботи. Також Учасником не надано відповідних пояснень щодо відсутності такого підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями наступні умови: Інформація про наявність у учасника фахівців та спеціалістів, що знаходяться у трудових відносинах з учасником має бути підписана відповідальними особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства або надати відповідне пояснення щодо відсутності такого підпису. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасник зобов’язується виконувати роботи суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля. Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 3-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 5 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку без акту технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Акт технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації та Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг) за предметом закупівлі. До довідки надаються: - скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи, що підтверджують обов’язковий технічний контроль транспортних засобів; - документи, що підтверджують обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, однак більшість з них на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника є протермінованими. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Чинні документи, що підтверджують обов’язковий технічний контроль транспортних засобів; чинні документи, що підтверджують обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.