Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 125 435 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 627,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сихівський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26056848 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Милян Ірина Богданівна |
| Телефон: | 380980094681 |
| E-mail: | syxiv_soc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область,Львів, Вулиця Просп. Червоної Калини, будинок 66 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕНІКОМ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного при-бирання нежитлових (службових) приміщень Сихівського відділу соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про виконання договору (не менше одного). В разі надання відгуку, то він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, та виданий не раніше 2024 року Учасник у складі пропозиції надає аналогічний договір №247 від 14 грудня 2021 року із Житомирським обласним центром зайнятості та акти надання послуг на підтвердження його виконання. Згідно цього договору з урахуванням наданих додаткових угод його кінцева загальна вартість становила 1 249 370,08 грн, а сума усіх наданих актів надання послуг становить 1 152 109,98 грн, що не підтверджує його виконання. 1.2. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 учасником надається інформація/документи про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником надано довідку Вих. № 2403-137 від 10.02.2025р. про те, що не планує залучати до виконання надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю будь-яких суб`єктів господарювання. Однак відсутня інформація щодо залучення/незалучення співвиконавців в обсязі менше 20 відсотків вартості договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та відповідно до пп. 2.3 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про виконання договору (не менше одного). В разі надання відгуку, то він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, та виданий не раніше 2024 року 2.2. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 учасником надається інформація/документи про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.