Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 94 454,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 472,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Фармацевтичний Університет |
| ЄДРПОУ: | 02010936 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nuph.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Миколаївна Бурсакова |
| Телефон: | +30577062262 |
| E-mail: | tender@nuph.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,місто Харків, вул. Григорія Сковороди, буд. 53 |
1 |
Відповідно п.7 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору. Подані КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" акти виконаних робіт не всі містять інформації про: ПІБ представника замовника та дату укладення договору. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.