Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 17:48. Дата останніх змін - 27-01-2025, 17:55

Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території

Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території... Державна закупівля - UA-2025-01-27-017870-a Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території від замовника Головне управління ДПС у Рівненській області від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-27-017870-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-16-003593-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 17:48
по 01-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 17:48
по 04-02-2025, 17:53
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00

Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2025 рік.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3635916.66
3 635 916,66 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:18 179,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у Рівненській області
ЄДРПОУ:44070166 Досьє YouControl
Сайт:https://rv.tax.gov.ua
Контактна особа:Сміховська Наталія Миколаївна
Телефон:+380362692532
E-mail:rv.zakupivli@tax.gov.ua
Місцезнаходження:
33023, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вул. Відінська, 12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги із прибирання приміщен ...
3 635 916,66 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території

10
послуга
33023 Україна Рівненська область Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2 до ТД)
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:54:52
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 17:48:18
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська гарантія) подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням КЕП гаранта на суму: 100 000,00 гривень (сто тисяч грн. 00 коп.). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною (пункт 4 розділу 3 цієї тендерної документації). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Державна податкова служба України Адреса: 04053, м. Київ, Львівська пл.,8 Код ЄДРПОУ 43005393 Головне управління ДПС у Рівненській області Юр. адреса: 33023 м. Рівне , вул. Відінська,12 р/р UA 328201720343110001000107759 в Держказначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ ВП 44070166 На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, у п. 44 та п. 47 особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.1.2. Для надання послуг Учасник повинен мати: - щонайменше один автомобіль для своєчасного забезпечення дезінфікуючими, миючими та іншими витратними засобами та матеріалами; - спеціалізоване обладнання (пилосос, відпарювач та інше).
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.2.1. Довідка про наявність не менше 28 (двадцяти восьми) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.2.2. Копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) та F0500109 (для фізичних осіб) за 3 квартал 2024 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копію відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність будо подано у електронному вигляді. У додатку 4 ДФ до цього розрахунку за номером місяця в кварталі – 3 (вересень 2024 року) сума значень рядків 04 «Працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101)» та 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами (ознака 102)» не може бути меншою за 28.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.2.3. Керівник учасника повинен пройти перевірку знань з охорони праці за НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07 та надати відповідне чинне посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці суб’єкта, який видав вищевказане посвідчення.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.3.1. Довідку з інформацією про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів (за формою, наведеною в Таблиці №2), які укладені протягом 2022-2024 року. У випадку надання договору за 2024 рік, строк дії якого не завершений – виконання станом на 31.12.2024. (предмет закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.3.2. Не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.3.3. Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (у випадку договору за 2024 рік, строк дії якого не завершений – виконання станом на 31.12.2024), а саме: акти, які підтверджують надання послуг та банківські документи, які підтверджують оплату).
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.3.4. Позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, дата відгуку не пізніше 2024 року. У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума укладеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          1.3.5. Вартість кожного з аналогічних договорів повинна бути не менше показника 65 відсотків від очікуваної вартості цієї закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-01-2025, 17:48:17
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ