Закупівлю оголошено - 27-01-2025, 16:29. Дата останніх змін - 27-01-2025, 16:30

ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного прибирання територій Франківського району м.Львова (5 лотів). Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке». Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар». Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне». Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне». Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.

ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного прибирання територій Франківського району м.Львова (5 лотів).... Державна закупівля - UA-2025-01-27-013160-a ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного прибирання територій Франківського району м.Львова (5 лотів). Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке». Лот №2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів від замовника Франківська районна адміністрація Львівської міської ради від 1/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-27-013160-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-27-007980-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 16:29
по 01-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2025, 16:29
по 04-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00

Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
35700000
35 700 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
ЄДРПОУ:04056121 Досьє YouControl
Контактна особа:Легінович Олена Андріївна
Телефон:380322372065
E-mail:olenaleg@gmail.com
Місцезнаходження:
79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:29:48
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:27-01-2025, 16:21:32
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1). Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1). Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1). Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1). Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
              5. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми 1). Обов’язковим є наявність: прибирального інвентаря (лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові, тощо).
              6. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність праців- ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2). Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%. 2.2. Завірена копія штатного розпису. 2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
              7. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність праців- ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2). Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%. 2.2. Завірена копія штатного розпису. 2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
              8. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність праців- ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2). Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%. 2.2. Завірена копія штатного розпису. 2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
              9. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність праців- ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2). Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%. 2.2. Завірена копія штатного розпису. 2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
              10. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2. Наявність праців- ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми 2). Обов’язковим є наявність працівників - основних виконавців надання послуг (двірники/прибиральники територій, озеленювачі, тощо). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг повинна бути не меншою 20 осіб (для лотів №1,2,3,4) та не менше 5 осіб (для лоту №5). Кількість працівників – основних виконавців надання послуг, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, в загальному не повинна перевищувати 20%. 2.2. Завірена копія штатного розпису. 2.3. Завірені копії цивільно-правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник в інформаційній довідці зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ).
              11. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №1 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Вулецьке».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3). Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію. 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
              12. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 2 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Львівський Ліхтар»:
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3). Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію. 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
              13. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №3 - Послуги з ручного прибирання вулиць та скверів території ЛКП «Магістральне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3). Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію. 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
              14. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №4 - Послуги з ручного прибирання вулиць території ЛКП «Південне».
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3). Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію. 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
              15. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот №5 - Послуги з очистки газонів на території Франківського району.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-01-2025, 15:51:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно наведеної форми 3). Аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, який виконаний або перебуває на стадії виконання, а саме про надання послуг з ручного прибирання вулично-шляхової мережі/території, вартість виконання якого на момент подання тендерної пропозиції становить не менше 30 (тридцяти) відсотків від очікуваної вартості лоту, на який учасником подано свою пропозицію. 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копією аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому відображена в Довідці; - скан- копіями довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг або актів виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, вказаних у довідці, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. - позитивний лист-відгук від суб’єкта господарювання щодо виконання умов аналогічного договору, виданий у 2025 року. Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ