Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 15:59. Дата останніх змін - 25-02-2025, 11:29

Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)

Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів) ... Державна закупівля - UA-2025-01-24-014598-a Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів) від замовника Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-24-014598-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-018084-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:59
по 30-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:59
по 02-02-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-02-2025, 13:54
по 03-02-2025, 14:17

Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1605474
1 605 474 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 027,37 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:44017322 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Лілія Трофимова
Телефон:+380567209380
E-mail:liliazakupki10@gmail.com
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з утримання та прибира ...
1 605 474 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-02-2025, 13:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м.Дніпро зона відпочинку біля будівлі по вул. Михайла Грушевського, буд.70; зона відпочинку біля будинку по просп. Богдана Хмельницького, буд.122; зона відпочинку біля будинку по просп. Науки, буд.108.
по 31-07-2025
90610000-6
Послуги з прибирання та підмітання вулиць


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-02-2025 по 18-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Орловська (Чечелівський, Новокодацький р-ни), будинок 22, квартира 1, 49000, Михайлов Назар
Остаточна пропозиція:
1 575 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 598 501,33 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-02-2025, 16:16
Період подачі оскарження:
по 18-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 16:00:32
24

Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 2. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1 Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), за наведеною формою: "Довідка про досвід виконання аналогічного договору". 2.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 2.3. Копія аналогічного (их) договору (ів) з додатком(ами) при наявності за предметом закупівлі та копія(ії) додаткової(их) угоди(д) при наявності. 2.4. Копія акта (ів) виконаних послуг до договору (ів), що зазначені в п. 2.1. Примітка: аналогічні договори мають бути надані із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Під аналогічними договорам розуміється повністю виконані (завершені) договори, що укладені не раніше 2020, та відповідають наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів, також аналогічним буде вважатись будь-які послуги з прибирання території, з переліком послуг, аналогічним технічному завданню; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), тоді субпідрядник(и)/співвиконавці підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Учасник не надав Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог п.2. Додатку 3 до Тендерної документації Надати документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 2 вимагалось надати: Довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення. Учасник не надав довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення. Надати довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.. 3) «РОЗДІЛ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції» вимагалось: «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.». Учасник у складі пропозиції не надав платіжної інструкції, в якій зазначено посилання на дану закупівлю. На підтвердження здійснення страхового платежу, згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) надати платіжну інструкцію, в якій зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 16:00:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-24-014598-a-a1
Номер договору:
13
Дата підписання договору:
24-02-2025, 11:25
Строк дії договору:
з 24-02-2025 по 31-07-2025
1 575 000 UAH
Ціна договору
1 312 500 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ РОТОРНА, будинок 17 А, 49127, Антон Савельєв
Остаточна пропозиція:
1 567 172,63 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 575 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-02-25, 15:55:31
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 04-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-02-25, 15:08:23
24

Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 1. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази за наведеною формою: "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг" 1.2. Обов’язкова наявність в учасника автомобіля (1шт), автомобіля бортового (1шт), пилки дискової (2 шт), газонокосарки електричної (1 шт), кущоріза (1шт). 1.3. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. Учасник не підтвердив право користування на Вантажний автомобіль ГАЗ 330202, Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 3 т, Автонавантажувач, вантажопідйомність 5 т, Пили дискові Makita HS7611, Газонокосарки Tatra Garden TE 120, Акумуляторні кущорізи Dnipro-M DHT-200 + Акумуляторні батареї BP-240 + Зарядні пристрої FC230 відповідно до довідки Вих. № 10/3001 від 30.01.2025 та відповідно до вимог п.1 Додатку 3 до Тендерної документації Надати документи, які підтверджують інформацію, яка зазначена в довідці Учасника щодо надання в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. 2) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 3. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників в учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів. які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба та не менше 3 (трьох) працівників робітничої спеціальності. 3.3. До довідок учасник повинен додати: - листи-згоди на обробку та зберігання персональних даних від усіх осіб, що вказані в довідці; - копії медичних довідок на працівників, що будуть залучені до надання послуг. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Учасник на підтвердження кваліфікації надав файл «25.Довідка про наявність співробітників.pdf.p7s» Довідка Вих.№10/3001 від 30.01.2025 яка не містить інформації про наявність виконроба. Учасник на підтвердження кваліфікації надав файл «25.1. Документи на підтвердження наявності працівників.pdf.p7s» в якому міститься 60 договорів про надання послуг з прибирання території, але жоден з них не містить найменування замовника та ім’я директора на першій сторінці договору. Учасник не надав копії медичних довідок на працівників, що будуть залучені до надання послуг. Надати документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації. 3) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 12 вимагалось надати: Довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. У довідці про залучення субпідрядників необхідно вказати один із наступних пунктів: • учасник планує залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю); • учасник не планує залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених п.47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб'єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в довільній формі (надається у разі залучення). У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, то додатково надається ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі якщо така інформація є у відкритому доступі, учасник може надати лист у довільній формі, з посиланням на офіційний ресурс, де зазначено інформацію щодо наявності ліцензії (з додатком субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення). У разі, якщо відсутня необхідність у наявності ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. Учасник у складі пропозиції надав файл «12. Довідка про субпідрядні організації.pdf.p7s» довідку Вих. № 21/3001 від 30.01.2025 про субпідрядні організації, в якій не заначено обсяг залучення субпідрядників та не надано підтверджуючих документів його відповідності відповідно до вимог ТД. Надати документи щодо обсягу залучення субпідрядника з відповідно підтверджуючими документами, згідно до вимог Тендерної документації. 4) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 14 вимагалось надати: Копію договору про надання послуг по захороненню відходів на сертифіковане сміттєзвалище (полігон побутових відходів), чинного протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг. Учасник у складі пропозиції надав файл «14.Договір про надання послуг з управління побутовими відходами.pdf.p7s» договір № М/126/01/2024 від 25.12.2023р. з індивідуальним споживачем про надання послуг з управління побутовими відходами, який не відповідає вимогам пункту 14 Додаток 3.1 до тендерної документації. Надати копію договору про надання послуг по захороненню відходів на сертифіковане сміттєзвалище (полігон побутових відходів), чинного протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг. 5) Додаток 2 до тендерної документації «Вимоги до матеріальних ресурсів: п. 4. Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання послуг, не мають перевищувати середні по регіону» Надати кошторисний розрахунок з цінами на матеріали щодо «Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)» 6) «РОЗДІЛ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції» вимагалось надати: «Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 7 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.». Учасник у складі пропозиції надав гарантію, яка не відповідає формі що вимагається у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації. Також Учасник не надав платіжної інструкції, в якій зазначено посилання на дану закупівлю. Надати Форму гарантії, яка повинна відповідати формі, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації. На підтвердження здійснення страхового платежу, згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) надати платіжну інструкцію, в якій зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель)

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-02-25, 15:08:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АГРО-АЛЬЯНС ДЕМЕТРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 567 172,63 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 575 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕКЛАМА ДНІПРО» (місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Шевченка (Шевченківський, Соборний райони), буд. 59, Офіс 212) ЄДРПОУ 40542270
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-01-2025, 20:41:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 575 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 598 501,33 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не буде залучатись
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-02-2025, 23:15:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-01-2025, 16:08:10
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 16:07:28
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:59:19
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:59:19
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:59:19
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічний Видалено24-01-2025, 15:59:19
                Інший
                публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 16:05:30
                Інший
                публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 16:05:30
                Інший
                публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 16:05:31
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Дата архівування:
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія або страхова гарантія (електронна). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року № 114), Закону України «Про страхування». 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: ✓ повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; ✓ код банку (у разі наявності); ✓ адреса місцезнаходження; ✓ поштова адреса для листування; ✓ адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; ✓ SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: ✓ повне найменування - для юридичної особи; ✓ прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ✓ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; ✓ реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); ✓ серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання 14 відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); ✓ адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: ✓ повне найменування юридичної особи; ✓ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ✓ адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: ✓ назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ✓ ліцензія на здійснення страхової діяльності; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: ✓ вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); ✓ вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; ✓ можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их)/ удосконаленого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої/удосконаленої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 7 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради 49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 к.тел.: +38 (056)720 93 80 Код ЄДРПОУ: 44017322 р/р UA 458201720355149006022130849 Державна казначейська служба України м. Київ
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-01-2025, 15:59:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ