Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 605 474 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 027,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 48 000 UAH |
| Замовник: | Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44017322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Лілія Трофимова |
| Телефон: | +380567209380 |
| E-mail: | liliazakupki10@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 |
3 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 2. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1 Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), за наведеною формою: "Довідка про досвід виконання аналогічного договору". 2.2. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 2.3. Копія аналогічного (их) договору (ів) з додатком(ами) при наявності за предметом закупівлі та копія(ії) додаткової(их) угоди(д) при наявності. 2.4. Копія акта (ів) виконаних послуг до договору (ів), що зазначені в п. 2.1. Примітка: аналогічні договори мають бути надані із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Під аналогічними договорам розуміється повністю виконані (завершені) договори, що укладені не раніше 2020, та відповідають наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів, також аналогічним буде вважатись будь-які послуги з прибирання території, з переліком послуг, аналогічним технічному завданню; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), тоді субпідрядник(и)/співвиконавці підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Учасник не надав Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог п.2. Додатку 3 до Тендерної документації Надати документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 2 вимагалось надати: Довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення. Учасник не надав довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення. Надати довідку у довільній формі в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний лист-пояснення.. 3) «РОЗДІЛ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції» вимагалось: «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.». Учасник у складі пропозиції не надав платіжної інструкції, в якій зазначено посилання на дану закупівлю. На підтвердження здійснення страхового платежу, згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) надати платіжну інструкцію, в якій зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 1. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази за наведеною формою: "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг" 1.2. Обов’язкова наявність в учасника автомобіля (1шт), автомобіля бортового (1шт), пилки дискової (2 шт), газонокосарки електричної (1 шт), кущоріза (1шт). 1.3. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. Учасник не підтвердив право користування на Вантажний автомобіль ГАЗ 330202, Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 3 т, Автонавантажувач, вантажопідйомність 5 т, Пили дискові Makita HS7611, Газонокосарки Tatra Garden TE 120, Акумуляторні кущорізи Dnipro-M DHT-200 + Акумуляторні батареї BP-240 + Зарядні пристрої FC230 відповідно до довідки Вих. № 10/3001 від 30.01.2025 та відповідно до вимог п.1 Додатку 3 до Тендерної документації Надати документи, які підтверджують інформацію, яка зазначена в довідці Учасника щодо надання в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. 2) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 3. вимагалось надати Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників в учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів. які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України. Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба та не менше 3 (трьох) працівників робітничої спеціальності. 3.3. До довідок учасник повинен додати: - листи-згоди на обробку та зберігання персональних даних від усіх осіб, що вказані в довідці; - копії медичних довідок на працівників, що будуть залучені до надання послуг. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Учасник на підтвердження кваліфікації надав файл «25.Довідка про наявність співробітників.pdf.p7s» Довідка Вих.№10/3001 від 30.01.2025 яка не містить інформації про наявність виконроба. Учасник на підтвердження кваліфікації надав файл «25.1. Документи на підтвердження наявності працівників.pdf.p7s» в якому міститься 60 договорів про надання послуг з прибирання території, але жоден з них не містить найменування замовника та ім’я директора на першій сторінці договору. Учасник не надав копії медичних довідок на працівників, що будуть залучені до надання послуг. Надати документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації. 3) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 12 вимагалось надати: Довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. У довідці про залучення субпідрядників необхідно вказати один із наступних пунктів: • учасник планує залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю); • учасник не планує залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених п.47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб'єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в довільній формі (надається у разі залучення). У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, то додатково надається ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі якщо така інформація є у відкритому доступі, учасник може надати лист у довільній формі, з посиланням на офіційний ресурс, де зазначено інформацію щодо наявності ліцензії (з додатком субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення). У разі, якщо відсутня необхідність у наявності ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. Учасник у складі пропозиції надав файл «12. Довідка про субпідрядні організації.pdf.p7s» довідку Вих. № 21/3001 від 30.01.2025 про субпідрядні організації, в якій не заначено обсяг залучення субпідрядників та не надано підтверджуючих документів його відповідності відповідно до вимог ТД. Надати документи щодо обсягу залучення субпідрядника з відповідно підтверджуючими документами, згідно до вимог Тендерної документації. 4) «Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками» (Додаток 3.1 до тендерної документації) пунктом 14 вимагалось надати: Копію договору про надання послуг по захороненню відходів на сертифіковане сміттєзвалище (полігон побутових відходів), чинного протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг. Учасник у складі пропозиції надав файл «14.Договір про надання послуг з управління побутовими відходами.pdf.p7s» договір № М/126/01/2024 від 25.12.2023р. з індивідуальним споживачем про надання послуг з управління побутовими відходами, який не відповідає вимогам пункту 14 Додаток 3.1 до тендерної документації. Надати копію договору про надання послуг по захороненню відходів на сертифіковане сміттєзвалище (полігон побутових відходів), чинного протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг. 5) Додаток 2 до тендерної документації «Вимоги до матеріальних ресурсів: п. 4. Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання послуг, не мають перевищувати середні по регіону» Надати кошторисний розрахунок з цінами на матеріали щодо «Послуги з утримання та прибирання об’єктів благоустрою на території Шевченківського району в м. Дніпрі (Благоустрій населених пунктів)» 6) «РОЗДІЛ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції» вимагалось надати: «Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 7 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.». Учасник у складі пропозиції надав гарантію, яка не відповідає формі що вимагається у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації. Також Учасник не надав платіжної інструкції, в якій зазначено посилання на дану закупівлю. Надати Форму гарантії, яка повинна відповідати формі, що наведена у Додатку 7 до тендерної документації. На підтвердження здійснення страхового платежу, згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) надати платіжну інструкцію, в якій зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.