Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) термін: лютий-грудень (11 місяців)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 40452947 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шепель Олег Костянтинович |
| Телефон: | 380444898775, 380976686457 |
| E-mail: | tender-depreg@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01044, Україна, м. Київ,м. Київ, Хрещатик, 36 |
4 |
Шановний учасник, на підставі статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, інформую про наступне. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) по предмету Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) ФОП "Музичук Марія Олександрівна" (закупівля № UA-2025-01-24-013632-a) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - у складі тендерної пропозиції відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема, додатком 1 тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та документи, що підтверджують відповідність учасників визначеним критеріям. По критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено перелік підтверджуючих документів, які учасником не надано. По критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджуючим документом є довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. При цьому встановлено, що «У разі якщо обладнання та матеріально-технічна база належить учаснику на праві власності, у складі пропозиції надається документ, що підтверджує їх перебування на балансі учасника» або «У разі якщо учасник здійснює надання послуг за допомогою обладнання та матеріально-технічної бази, що не є його власністю, у складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію документів, що підтверджують право їх використання. Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку надання послуг, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для надання послуг строк». Учасником відповідно до додатку 1 тендерної документації по даному критерію надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, в тому числі й наявність моп-систем зі змінними мопами та пилосмока. При цьому документів, що підтверджують перебування обладнання та матеріально-технічної бази на балансі учасника або право їх використання, не надано. По критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» одним із підтверджуючих документів є лист-відгук, який містить інформацію про повне, вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. Учасником зазначеного документу не надано. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ФОП "Музичук Марія Олександрівна" повинен подати документи, встановлені додатком 1 тендерної документації, а саме: 1. По критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. не менше 4-х прибиральників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. В довідці обов’язково зазначити: - прізвище, ім’я, по-батькові працівників; - займана посада за штатним розписом або інформація про залучення за договором (у разі залучення працівників до надання послуг за договором надати копії або скановані оригінали відповідних договорів; предмет такого договору повинен обов’язково містити інформацію щодо певної роботи/послуги (опис, перелік тощо), яка виконується за договором); - номери та дати наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників на посаду, зазначену в довідці, та копії таких наказів (розпоряджень) або витягів з Наказів. В якості документального підтвердження додатково надати: - копію медичної книжки на кожного з прибиральників, зазначених у довідці, з інформацією щодо дати та результату проведення останнього медичного огляду, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та діючі на момент проведення закупівлі. 2. По критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - у разі якщо обладнання та матеріально-технічна база належить учаснику на праві власності, у складі пропозиції надається документ, що підтверджує їх перебування на балансі учасника; - у разі якщо учасник здійснює надання послуг за допомогою обладнання та матеріально-технічної бази, що не є його власністю, у складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію документів, що підтверджують право їх використання. Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку надання послуг, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для надання послуг строк. 3. По критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору»: - лист-відгук, який містить інформацію про повне, вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції ФОП "Музичук Марія Олександрівна"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.