Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 15:30. Дата останніх змін - 24-01-2025, 15:32

Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )

Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )... Державна закупівля - UA-2025-01-24-012723-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА" від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-24-012723-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-015368-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:30
по 30-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:30
по 02-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 03-02-2025, 11:40

Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1200000
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА"
ЄДРПОУ:02224531 Досьє YouControl
Контактна особа:Писарева-Тесленко Маріанна
Телефон:380442340421
E-mail:operaukr@ukr.net
Місцезнаходження:
01030, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 50
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з прибирання (код за ...
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-02-2025, 11:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )

10
місяць
01030 Україна м. Київ ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 50
з 01-03-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:36
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:24:13
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:31:25
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 3.1. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати: 3.1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 3.1.2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, яка дозволяє проводити верхолазні роботи. 3.1.3. У складі тендерної пропозиції Учасник обов’язково повинен надати протокол(и) повірки спорядження, які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 3.1. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати: 3.1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 3.1.2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в територіальному органі Держпраці, яка дозволяє проводити верхолазні роботи. 3.1.3. У складі тендерної пропозиції Учасник обов’язково повинен надати протокол(и) повірки спорядження, які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1 На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1.1. довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору (проведення робіт) і із обов’язковим зазначенням ПІБ працівників, посади, стаж роботи на посаді, РНОКПП працівників. В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі. - На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. - На працівників учасника, які залучені за цивільно- правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору. 2.1.2. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинен надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно- верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. 2.1.3. На підтвердження працівників учасника або співвиконавця/субпідрядника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи про право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11., які повинні бути дійсні на весь період надання послуги, заявленої в тендерній документації Замовника. В разі, якщо строк дозвільних документів закінчується раніше кінцевого терміну надання послуги, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо безумовного отримання нових дозвільних документів після закінчення терміну їх дії. 2.1.4. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1 На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1.1. довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору (проведення робіт) і із обов’язковим зазначенням ПІБ працівників, посади, стаж роботи на посаді, РНОКПП працівників. В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі. - На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. - На працівників учасника, які залучені за цивільно- правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору. 2.1.2. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинен надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно- верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11. 2.1.3. На підтвердження працівників учасника або співвиконавця/субпідрядника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи про право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11., які повинні бути дійсні на весь період надання послуги, заявленої в тендерній документації Замовника. В разі, якщо строк дозвільних документів закінчується раніше кінцевого терміну надання послуги, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо безумовного отримання нових дозвільних документів після закінчення терміну їх дії. 2.1.4. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-01-2025, 15:23:46
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ