Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 442 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 210 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради "Фастівська багатопрофільна лікарня" інтенсивного лікування |
| ЄДРПОУ: | 01994238 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гаврилова Тетяна Броніславівна |
| Телефон: | +380456551171 |
| E-mail: | tender-crl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08500, Україна, Київська область,місто Фастів, вулиця Героїв Чорнобиля,28 |
1 |
Шановний учасник. Згідно Додаток 3 до Тендерної документації Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам в розділі 1 п.п.1.1 надати довідку в довільній формі про наявність в користуванні спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, і має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів . Розділ 1 п.п.1.2 Надати у складі пропозиції у формі довідки, з зазначенням посади та ПІБ, інформацію про наявність фахівців які мають вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з наданням підтверджуючих документів (накази про призначення, дипломи); водіїв, що мають свідоцтва ДОПНВ (з наданням свідоцтва) . Усуньте невідповідності .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.