Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 843 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 138,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Монаку Валерія Валеріївна |
| Телефон: | 380487102023 |
| E-mail: | movv@ods.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до тендерної документації, учасником надана Довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази Вих. 01/03-3197/4 від 29.01.2025 (далі – Довідка), яка містить інформацію щодо орендованого обладнання – Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор. Марки MAN (8.145 LRC), на підставі договору оренди № О-1-2022 від 23.01.2022 із ТОВ «Екологія Світла». Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, учасник надав Лист-підтвердження щодо використання транспортних засобів Вих. № 23-08/1 від 30.12.2024, відповідно до якого ТОВ «Екологія Світла» не заперечує використання транспортних засобів для надання послуг ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" за предметом закупівлі (номер у Prozorro UA-2024-12-25-010303-a) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі: – Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор. Марки MAN (8.145 LRC), згідно договору оренди № О-1-2022 від 23.01.2022. Але, в порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до тендерної документації, Лист-підтвердження щодо використання транспортних засобів Вих. № 23-08/1 від 30.12.2024 наданий до іншого предмету закупівлі Замовника, а саме до: «Послуги у сфері управління відходами з суден» (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК021:2015 - 90520000-8) (номер у Prozorro UA-2024-12-25-010303-a). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист-підтвердження орендодавця ТОВ «Екологія Світла» щодо не заперечення використання його транспортних засобів - Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор. Марки MAN (8.145 LRC), за договором оренди № О-1-2022 від 23.01.2022, для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.