Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 268 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 342 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
| ЄДРПОУ: | 39183149 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга ВШИВКОВА |
| Телефон: | +380669584882 |
| E-mail: | zakupivli_kardio@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98-б |
2 |
1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 22.01.2025 року Замовником було розпочато процедуру закупівлі за відкритими торгами з особливостями щодо придбання ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління відходами), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-22-019217-a (далі - Закупівля). До участі в процедурі були подані тендерні пропозиції від учасників: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 38234621 11 лютого 2025 22:48 ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна"" 38074325 11 лютого 2025 15:57 ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 39624900 11 лютого 2025 15:08 Абзацом 4 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Після відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) наступною найбільш економічно вигідною є пропозиція учасника - ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна"" (код ЄДРПОУ 38074325) (далі – Учасник). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна"" (код ЄДРПОУ 38074325) виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою приведення процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства з публічних закупівель, Замовником визначено перелік невідповідностей в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1. Відповідно до умов тендерної документації, частини 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору* (який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів), назви контрагента (замовника), предмету та суми договору, номеру та дати договору, контактних осіб. Довідка має супроводжуватись: аналогічними договорами (не менше 2 (двох) виконаних), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами про виконання в повному обсязі (акти/накладні, тощо), а також позитивний лист-відгук. На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку щодо виконання аналогічного договору за вих.№ 28/01/05 від 28.01.2025р. (файл «02_довідка про аналогдоговори.pdf»), аналогічні договори з підтверджуючими документами про виконання та позитивні листи-відгуки до договорів. Однак вищезазначена Довідка надана без зазначення аналогічного договору, предмету та суми договору, контактних осіб. Таким чином Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна"" (код ЄДРПОУ 38074325) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист Україна"" (код ЄДРПОУ 38074325) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - забезпечити наявність в електронній системі закупівель Довідки у довільній формі, за підписом керівника, яка скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору* (який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів), назви контрагента (замовника), предмету та суми договору, номеру та дати договору, контактних осіб.
1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 3046-р/пк-пз від 27.02.2025р. було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) за процедурою закупівлі — ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління відходами), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-22-019217-a. В результаті чого тендерна пропозиція учасника - товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) (далі – Учасник) була автоматично повернута на кваліфікацію електронною системою закупівель. Відповідно до інформації мотивувальної частини вищезазначеного рішення, Комісія встановила наявність порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме Замовник не надав Учаснику можливість виправити наявні невідповідності в документах його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою приведення процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства з публічних закупівель, Замовником визначено перелік невідповідностей в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1. Відповідно до умов тендерної документації, частини 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви контрагента (замовника), предмету та суми договору, номеру та дати договору, контактних осіб. Довідка має супроводжуватись: аналогічними договорами (не менше 2 (двох) виконаних), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами про виконання в повному обсязі (акти/накладні, тощо), а також позитивний лист-відгук. На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за вих.№9 від 10.02.2025р. (файл «12. аналог дог.pdf»), Договір про закупівлю послуг №213- р/24 від 02.04.2024 року (файл «12. Кваліфікаційний документ_Аналогічний_договір.pdf»), Акт № ТК-0000219 здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12. Кваліфікаційний документ_АКТ 02.04.2024 КОЛ КОР_.pdf»), Лист-відгук від 02.09.2024р. № 3544/07 (файл «12. Кваліфікаційний документ_Лист-відгук 213-р24.pdf»), Договір про надання послуг №32/АС від 16 січня 2023 року (файл «12. Аналогічний договір 1.pdf»). Відповідно до інформації наданого Договору про надання послуг №32/АС від 16 січня 2023 року - «8.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2023 року». Так як підписання даного Договору відбулось 16 січня, завантажений в складі документів тендерної пропозиції Акт № ТК-0000030 здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12. Акт до аналогічного договору 1.pdf») від 11 січня 2023 року не підтверджує виконання Договору про надання послуг №32/АС від 16 січня 2023 року. Окрім вищезазначеного Учасник не надав позитивний лист-відгук до даного Договору. Завантажений в складі документів тендерної пропозиції Лист-відгук від 28.06.2023р. № 850 (файл «12. Лист_відгук_2.pdf») містить інформацію про виконання договору підряду № 32 від 26 січня 2023 року. З вищезазначеного слідує, що Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме не надав документальне підтвердження у вигляді аналогічних договорів (не менше 2 (двох) виконаних), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами про виконання в повному обсязі (акти/накладні, тощо), а також позитивний лист-відгук. 2. Відповідно до умов тендерної документації, 4.12 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України «Про управління відходами»), щодо відходів, які вказані в даній тендерній документації із кодом за Національним переліком відходів. Учасник в складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 7443/24 (Додаток 3 до Порядку Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) (файл «19. dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_z_obroblennya_vidhodiv_vid_15_10.pdf»). Згідно інформації, що міститься в наданому Дозволі, Учаснику дозволяється здійснювати операції з оброблення відходів зокрема за кодом згідно Національного переліку відходів - 18 01 09 «Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 – R13 Зберігання відходів R12 – ‘сортування‘ R12 – ‘дроблення‘ R12 – ‘ущільнення‘ R 12 ‘подрібнення‘». Разом з тим, наданий Учасником дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів не містить відходів, які вказані саме в Документації із кодом за Національним переліком відходів, зокрема 18 01 03*, 20 01 31*. Відповідно в наданому документі відсутня інформація про дозвіл здійснювати операції з оброблення відходів за кодами, які є предметом даної закупівлі. 3. Відповідно до умов тендерної документації, 4.14 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Лист-гарантію, що завантаження та вивезення має здійснюватися автотранспортними засобами Виконавця та за рахунок Виконавця. На підтвердження Учасник надає Довідку із переліком транспортних засобів та інформацію на кожен транспортний засіб із вказанням державного реєстраційного номеру та вінкоду, яким безпосередньо планується надання послуг відповідно до предмету закупівлі та копії документів, що підтверджують право власності або право користування на транспортні засоби із наданням підтверджуючих документів, а також свідоцтво про реєстрацію вказаного засобу, чинний протокол ТО та обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб. На виконання вимоги даного пункту Учасник в складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив Довідку № 13 від 10.02.2025 (файл «24. довідка транспортні засоби.pdf»), копії документів, що підтверджують право користування на транспортні засоби та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл «6. Кваліфікаційний_документ_Документи_транспорт_перевезення_Екогарант (2).pdf»), Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (файл «28.Тех огляд.pdf»), Договір № 32-801573 від 25 вересня 2023 року обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів та Договір № 32-801579 25 вересня 2023 року обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (файл «25. Договір страхування перевезення.pdf»). Відповідно до інформації, що міститься в наданих договорах страхування №№ 32-801573 та 32-801579 строк дії договорів завершився 25 вересня 2024 року. Відповідно Учасник не виконав вимоги тендерної документації в частині надання інформації про наявність чинного договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Таким чином Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - забезпечити наявність в електронній системі закупівель підтверджуючих документів про виконання в повному обсязі договору про надання послуг від 16 січня 2023 року №32/АС (акти/накладні тощо), а також лист-відгук до такого договору; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які вказані саме в Документації із кодом за Національним переліком відходів, зокрема 18 01 03*, 20 01 31*; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель чинних підтверджуючих документів про обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.