Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 077 006,39 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 390 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
| Телефон: | 380456399482 |
| E-mail: | valerigorobchenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
5 |
У відповідності до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо). При цьому у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). На виконання вимог тендерної документації учасник приєднав до тендерної пропозиції довідку № 15 від 27.01.2025р. про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідку № 25 від 27.01.2025р. про наявність навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує Державної реєстрації в яких наявна інформація про використання Учасником на правах оренди (договір № 01/12-24 від 01.12.2024 року укладений з ТОВ «Хелсі Плантс») щітки навісної та щітки для прибирання територій. Проте у приєднаному до пропозиції договорі оренди № 01/12-24 від 01.12.2024р. відсутні відомості про надання Учаснику в оренду вищезазначеного обладнання, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - документів, які підтверджують наявність в Учасника права використовувати у власній господарській діяльності обладнання (щітка навісна та щітка для прибирання територій), зазначеного в довідках № 15 від 27.01.2025р. та № 25 від 27.01.2025р..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.