Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 929 294 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 646,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 177 878,82 UAH |
| Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
| ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nlu.edu.ua |
| Контактна особа: | Любов Гурак |
| Телефон: | +380577577330 |
| E-mail: | l.gurak@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОКОМ-775" (далі – учасник), виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОКОМ-775", щодо закупівлі послуг прибирання, код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання: 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1-11/1 від 23.01.2025 року, файл «Довідка_про_наявність_працівників_відповідної_кваліфікації.pdf» згідно якої в графі «кваліфікація та/або посада» Єрьоміна Ігоря Сергійовича зазначено «прибиральник службових приміщень». Однак, в наказі (розпорядження) № 0609-48 від 06.09.2024 р. про прийняття на роботу Єрьоміна Ігоря Сергійовича, який міститься у файлі «реєстраційні і кадрові документи.pdf», Єрьоміна Ігоря Сергійовича прийнято на посаду «Склопротиральник». Отже, надана учасником Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, № 1-11/1 від 23.01.2025 року підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в кількості 29 осіб прибиральників приміщень. Згідно вимог пункту 1 додатку 1 тендерної документації Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути надана учасником на не менше 30 осіб прибиральників приміщень. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу пункту 1 додатку 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Щодо кваліфікаційного критерію «наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 1.1.1. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше 30 осіб прибиральників приміщень, за формою І, зазначеної в додатку 1 до тендерної документації, в якій в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація стосовно працівників: 1) прізвище, ініціали або прізвище, ім’я, по-батькові; 2) Кваліфікація та/або посада; 3) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником дата та номер наказу щодо прийняття на роботу (у штаті, та/або за трудовим договором та/або цивільно-правовим договором та/або працівники субпідрядника/ співвиконавця (зазначити назву субпідрядника/ співвиконавця). 1.1.2. На підтвердження наявності працівників інформація про яких зазначена в довідці, Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) (наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру або таке інше). *У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинна міститися інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше 30 осіб прибиральників приміщень ТА документи не менше ніж на 1 (одну особу), які підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником (наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру). *У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення. 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано банківську гарантію № G0125/9262 від 24.01.2025 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК", в якій зазначено повне найменування принципала: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЄВРОКОМ-775", код згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП: 42287339, адреса місцезнаходження: 61105, Харкiвська область, м. Харкiв, просп. Аерокосмiчний, буд. 181, кв. 710А. Однак, згідно інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців повне найменування учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОКОМ-775", адреса: Україна, 61105, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 181, офіс 710 А. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 2 Вимоги до заповнення банківської гарантії, які містяться в додатку 4 тендерної документації банківська гарантія повинна містити зокрема: «2. Щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати зміни до банківської гарантіі № G0125/9262 від 24.01.2025 року, виданої АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" в частині зміни організаційно-правової форми учасника та адреси місцезнаходження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.