Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 129,28 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 001,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32598072 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Толстобрюх |
| Телефон: | +380978717612 |
| E-mail: | poligonvolvol@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 44700, Україна, Волинська область,м. Володимир, вул. Володимира Великого, будинок 54 |
0 |
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено договір з Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради № 80 від 05.03.2024р. Також у складі пропозиції надано копію договору з КП «Полігон» № 80 від 05.03.2024р., акти здачі - приймання робіт (надання послуг) та лист – відгук КП «Полігон» від 23.01.2025р. № 40/01-03/2-25. Водночас у листі - відгуку КП «Полігон» від 23.01.2025р. № 40/01-03/2-25 зазначається договір № 80 від 02.03.2024р. Окрім цього зазначається, що роботи виконувалися з 05 березня 2024 року по 11 серпня 2024 року, однак останній акт здачі - приймання робіт (надання послуг) датовано 11 жовтня 2024 року. Отже лист – відгук не підтверджує виконання договору № 80 від 05.03.2024р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист відгук від контрагента про належне виконання договору, що надається Учасником та вказується у довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.