Закупівлю оголошено - 16-01-2025, 17:56. Дата останніх змін - 16-01-2025, 18:05

ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)

ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)... Державна закупівля - UA-2025-01-16-017447-a ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля) від замовника Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району від 1/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-16-017447-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-31-002338-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 17:56
по 21-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 17:56
по 24-01-2025, 18:01
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
9208924
9 208 924 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:46 200 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:45 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
ЄДРПОУ:37573885 Досьє YouControl
Контактна особа:Сорока Марина Анатоліївна
Телефон:+380612899015
E-mail:maryna.soroka@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69068, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015: 90610000-6: Послу ...
9 208 924 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)

1 252
тонна
69068 Україна Запорізька область м. Запоріжжя Територія Шевченківського району
по 31-12-2025
90610000-6
Послуги з прибирання та підмітання вулиць


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 18:05:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:57:08
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) на загальну суму 45 000,00 грн. Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України – гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). Реквізити Замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 34. Код ЄДРПОУ 37573885; ДКСУ м. Київ UA528201720355199000024078418 МФО 820172 Гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається або не повертається учаснику відповідно до статті 25 Закону з урахуванням Особливостей.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          забезпечення виконання Договору , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 1% вартості договору. Банківська гарантія надається Переможцем через електронну систему закупівель, Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із перекладом на українську мову. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни Замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті цінової пропозиції, наданої Учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, що встановлений Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України: відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями); - іноземними банками відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця тендера (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA -____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, у разі невиконання принципалом зобов’язань за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (перевищує строк дії договору про закупівлю на 5 днів); Текст банківської гарантії не може містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов’язань за гарантією на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем зобов’язань за Договором в повному обсязі; після дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Договору з вини учасника-переможця); за рішенням суду, яке набрало законної сили, щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, що регулює публічні закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику-переможцю у разі невиконання Договору. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: - Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 34. Код ЄДРПОУ 37573885; ДКСУ м. Київ UA528201720355199000024078418 МФО 820172 Забезпечення виконання договору подається відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 1% вартості договору. Банківська гарантія надається Переможцем через електронну систему закупівель, Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із перекладом на українську мову. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни Замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті цінової пропозиції, наданої Учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, що встановлений Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України: відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями); - іноземними банками відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця тендера (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA -____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, у разі невиконання принципалом зобов’язань за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (перевищує строк дії договору про закупівлю на 5 днів); Текст банківської гарантії не може містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов’язань за гарантією на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем зобов’язань за Договором в повному обсязі; після дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Договору з вини учасника-переможця); за рішенням суду, яке набрало законної сили, щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, що регулює публічні закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику-переможцю у разі невиконання Договору. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: - Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 34. Код ЄДРПОУ 37573885; ДКСУ м. Київ UA528201720355199000024078418 МФО 820172 Забезпечення виконання договору подається відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          Форма забезпечення , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 1% вартості договору. Банківська гарантія надається Переможцем через електронну систему закупівель, Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із перекладом на українську мову. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк може здійснювати діяльність тільки на підставі банківської ліцензії. Інформація про Ліцензію про право здійснення банківських операцій повинна міститися в реєстрі: «Інформація про банківські ліцензії та види діяльності банків України» https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank, на сайті НБУ https://bank.gov.ua/. Замовник самостійно перевіряє наявність такої інформації. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни Замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті цінової пропозиції, наданої Учасником-переможцем) на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, що встановлений Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України: відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами та доповненнями); - іноземними банками відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця тендера (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA -____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, у разі невиконання принципалом зобов’язань за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії (перевищує строк дії договору про закупівлю на 5 днів); Текст банківської гарантії не може містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов’язань за гарантією на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем зобов’язань за Договором в повному обсязі; після дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Договору з вини учасника-переможця); за рішенням суду, яке набрало законної сили, щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, що регулює публічні закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику-переможцю у разі невиконання Договору. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: - Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, 69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 34. Код ЄДРПОУ 37573885; ДКСУ м. Київ UA528201720355199000024078418 МФО 820172 Забезпечення виконання договору подається відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, за формою: № п/п Найменування (модель, марка за наявності) Право власності/ володіння/ користування (власне, орендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) Кількість, од. Державний номер (за наявності) 1 2 3 4 5 До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть застосовані при наданні ппослуг. Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: навантажувач – не менше 2 од.; автомобіль вантажний бортовий (самоскид), або трактор з причепом – не менше 3 од.; транспортний засіб для перевезення робочого персоналу – не менше 1 од.; подрібнювач – не меше 1 од.; інвентар, що може задовольнити обсяг послуг. Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на техніку (для транспортних засобів) та інших документів, що підтверджують право власності на механізми та обладнання: для юридичних осіб – видаткова накладна та/або бухгалтерська довідка про балансову належність; для фізичних осіб-підприємців – довідка про наявність у довільній формі та/або видаткова накладна. У разі випадку залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (оренда, лізинг, субпідряд, надання послуг) надати скан-копії з оригіналів документів оренди, лізингу, субпідряду, надання послуг, з додатками та додатковими угодами, та скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби, механізми та обладнання. Документи мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтвердними документами. На вантажні автомобілі або самоскиди, що будуть зазначені в пропозиції Учасника необхідно надати чинні Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»). В Протоколах перевірки технічного стану транспортних засобів вантажні автомобілі або самоскиди мають бути визнані технічно справними. До Протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів Учасник в складі пропозиції має надати фото, де видно державний реєстраційний номер транспортного засобу. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. На підтвердження інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців учасник має надати скан-копію з оригіналу договору (укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем) або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника/співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в даних торгах. Учасник надає Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки гарантується термінова заміна та ремонт, можливість у наданні послуг може перериватися на термін не більше однієї доби з моменту встановлення несправності (поломки).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації: Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, за формою: № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Освіта (або кваліфікація, або досвід (років)) **Назва субпідрядника/ співвиконавця 1 2 3 4 5 **Заповнюється, якщо Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації спроможності субпідрядника/співвиконавця. У таблиці обов’язково зазначити наявність: - працівників (робочих професій), окрім водіїв автотранспортних засобів - не менше 5 працівників; - відповідальної особи за охорону праці з наданням скан-копії з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідальної особи з охорони праці. З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників у складі тендерної пропозиції необхідно надати: скан-копію, зроблену з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та лист у довільній формі про підтвердження наявності трудових відносин з працівником на дату подання тендерної пропозиції (в разі наявності трудових відносин з відповідним працівником); або скан-копію, зроблену з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг). Договори мають бути чинними на дату подання пропозицій та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає скан-копію договору, укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем, або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду такого виступати в якості субпідрядника/співвиконавця цього Учасника у випадку його перемоги в цих торгах, а також містити вичерпний перелік працівників субпідрядника/співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного у випадку перемоги Учасника в цих торгах.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-01-2025, 17:57:04
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору («Навантаження, подрібнення та вивіз гілля»), за зразком: Найменування контрагента Реквізити договору (дата та №) Предмет договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) Прізвище та ім’я Контактний телефон У довідці Учасник зазначає один або декілька договорів, за якими ним повністю надані послуги (виконані роботи) відповідно до предмету цієї закупівлі на користь замовників. У якості документального підтвердження надати: скан-копію з оригіналу договору з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами, актами наданих послуг; лист-відгук (скан-копію з оригіналу) від Замовника на підтвердження належного виконання умов договору на бланку контрагента (за наявності бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи та печатки (за наявності печатки) із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук. Лист-відгук має бути виданий не раніше дати публікації оголошення про дану закупівлю.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ