Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №1 Дарницького району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 01280970 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гарасимець Валентина Михайлівна |
| Телефон: | 380445641258 |
| E-mail: | Valya_cat@yahoo.com |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вулиця Вербицького, будинок 5 |
5 |
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 4526-р/пк-пз від 24.03.2025 року було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) за процедурою закупівлі — закупівлі Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46*, (операції, D15, D10); 20 01 21*, (операції, D15, D9), з наданням пакувальної тари. ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-15-013046-a. В результаті чого тендерна пропозиція учасника - товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) (далі – Учасник) була автоматично повернута на кваліфікацію електронною системою закупівель. Відповідно до інформації мотивувальної частини вищезазначеного рішення, Комісія встановила наявність порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме Замовник не надав Учаснику можливість виправити наявні невідповідності в документах його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою приведення процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства з публічних закупівель, Замовником визначено перелік невідповідностей в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: Відповідно до умов тендерної документації, а саме пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua). Учасник в складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ від №20 від 02.03.2025 року (файл «43_[02-03-2025 19.40.55]20.Лист-пояснення про дозвіл.pdf»). Відповідно в наданому документі відсутня інформація про дозвіл здійснювати операції з оброблення відходів за кодами, які є предметом даної закупівлі. Відповідно Учасник не виконав вимоги тендерної документації. Таким чином Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - забезпечити наявність в електронній системі закупівель дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua).
Шановний учасник. У складі Вашої пропозиції відсутні документи, що вимагаються Додатком№1 Тендерної документації, а саме: п. 2. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. п. 5 Гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.» п. 6. Лист-згода з проектом договору, викладеному в Додатку № 4.
Шановний учасник. У складі Вашої пропозиції надані документи, які не відповідають вимогам тендерній документації в новій редакції від 25.02.2025 затверджена протоколом уповноваженої особи № 29 від 25.02.2025, а саме: Додаток №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" та Додаток № 5 до тендерної документації "ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” У складі Вашої пропозиції відсутні документи, що вимагаються Додатком№1 Тендерної документації, а саме: п 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного Довідка в довільній формі про наявність в користуванні спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, і має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів (самоскиди, тягачі, інші автомобілі з відкритим вантажним кузовом, цистерни не допускаються). На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - сканована копія, або завірена належним чином копія аналогічного договору. - лист-відгук по наданій копії договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Прошу виправити та додати ці документи протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.