Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 994 387,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 943,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 800 UAH |
| Замовник: | КП ГІОЦ |
| ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тереверко Маріна Леонідівна |
| Телефон: | +380443668100 |
| E-mail: | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
3 |
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «03» лютого 2025 № 50/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90910000-9 Послуги з прибирання» до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1.1. розділу «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Довідка, складена за формою Таблиця 1, за підписом уповноваженої особи Учасника про матеріально-технічну базу, яка буде залучена до надання послуг за предметом закупівлі. При складанні зазначеної довідки Учасник має врахувати Технічні вимоги на закупівлю в частині витратних матеріалів. Таблиця 1 № з/п Найменування устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів згідно з Технічними вимогами до предмету закупівлі Кількість устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів, шт., необхідних для надання послуг на 10 місяців 1. 2. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці, Учасник у складі пропозиції надає: - належним чином засвідчені копії (або оригінали) видаткових накладних та/або договорів купівлі/продажу або інших документів, та/або копії договорів оренди, балансової відомості або інвентаризаційного опису станом на дату подання Учасником документів для участі у закупівлі, що підтверджують наявності в Учасника достатньої матеріально-технічної бази для виконання умов договору - фото матеріали на витратні матеріали, які вказані в довідці, в яких буде зафіксовано найменування витратного матеріалу, технічні характеристики та вказаний виробник продукції.» У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують його відповідність даному кваліфікаційному критерію, а саме: довідка за формою Таблиці 1, яка містить інформацію про найменування устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів та підтверджуючі документи, згідно вимог тендерної документації. 2. Пунктом 1.2. розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в Учасника не менше 6 прибиральників, 2 дезінфекторів, що мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання умов договору, за наступною формою: № з/п Посада Прізвище, ініціали Штатний працівник/наймана особа До довідки на кожного працівника, зазначеного в довідці, Учасник в складі пропозиції має надати: - документи, що засвідчують можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правову угоду/наказ про прийняття на роботу); - належним чином засвідчену копію журналу або наказу, чи довідку у довільній формі щодо інструктажу працівників, які будуть задіяні в наданні послуг, з питань охорони праці на робочому місці. Окремо на працівників, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів), в складі тендерної пропозиції Учасник надає належним чином засвідчені копії наступних документів: - довідки про проходження цими особами гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідними державними організаціями (установами, закладами) МОЗ України - медичної книжки особи (дезінфектора), яка працює з пестицидами і агрохімікатами; - посвідчення і протоколів (або витяги з протоколів) з охорони праці, оформлені згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання».». Учасником на зазначену вимогу було надано довідку від 26.01.2025 № 10 та документи на працівників, зазначених в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідність в документах, а саме: 1. Каримов М.Р. згідно довідки займає посаду дезінфектора і зазначений, як наймана особа, однак, згідно наданого у складі тендерної пропозиції Учасника Наказу про прийняття на роботу № К-001 від 05.01.2017 Каримов М.Р. є директором підприємства, тобто штатним працівником. Крім того, Учасником не надано документів, які б засвідчували можливість використання праці Каримова М.Р. як дезінфектора. 2. Згідно наданого Договору про надання послуг прибиральника приміщень (верхолаза) № 07/10-19 від 07.10.2024 Ослюк Д.М. має виконувати послуги прибиральника приміщень (верхолаза), документи, які б засвідчували можливість використання праці Ослюка Д.М. в якості дезінфектора відсутні. 3. Пунктом 3 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі.». Учасником всупереч вимогам тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано оригінали документів на керівника. Слід зазначити, що абзацом п’ятим підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації, передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. 4. Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації встановлена вимога, серед іншого: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті», де зокрема, зазначено, що: у реквізитах гарантії має бути зазначено що «строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;» (частина 10 підпункту 4 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації). Надана у складі тендерної пропозиції Учасника банківська гарантія, всупереч вимогам тендерної документації, не містить уточнення в яких саме днях обраховується строк для сплати гарантійної суми (в робочих або банківських днях). З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати пакет документів, щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати оновлену довідку про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору та документи які б засвідчували можливість використання праці Каримова М.Р, та Ослюка Д.М. в якості дезінфекторів, відповідно до умов тендерної документації. 3. Надати засвідчені належним чином копії документів на керівника, відповідно до умов тендерної документації. 4. Надати оновлену банківську гарантію, відповідно до умов тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.