Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 11:15. Дата останніх змін - 14-02-2025, 15:52

Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ

Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ... Державна закупівля - UA-2025-01-15-004264-a Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ від замовника КП ГІОЦ від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-15-004264-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-15-005526-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 11:15
по 23-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 11:15
по 26-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-01-2025, 15:27
по 27-01-2025, 15:50

Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
994387.78
994 387,78 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 943,88 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:29 800 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КП ГІОЦ
ЄДРПОУ:04013755 Досьє YouControl
Сайт:https://gioc.kyivcity.gov.ua/
Контактна особа:Тереверко Маріна Леонідівна
Телефон:+380443668100
E-mail:maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання та дезінф ...
994 387,78 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-01-2025, 15:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ

1
послуга
02192 Україна Київська область вул. Космічна, 12-А
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-01-2025 по 25-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
888 060 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
888 060 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-02-2025, 15:35
Період подачі оскарження:
по 10-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 03-02-25, 16:46:43
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «03» лютого 2025 № 50/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90910000-9 Послуги з прибирання» до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 25-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-01-25, 12:54:51
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1.1. розділу «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Довідка, складена за формою Таблиця 1, за підписом уповноваженої особи Учасника про матеріально-технічну базу, яка буде залучена до надання послуг за предметом закупівлі. При складанні зазначеної довідки Учасник має врахувати Технічні вимоги на закупівлю в частині витратних матеріалів. Таблиця 1 № з/п Найменування устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів згідно з Технічними вимогами до предмету закупівлі Кількість устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів, шт., необхідних для надання послуг на 10 місяців 1. 2. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці, Учасник у складі пропозиції надає: - належним чином засвідчені копії (або оригінали) видаткових накладних та/або договорів купівлі/продажу або інших документів, та/або копії договорів оренди, балансової відомості або інвентаризаційного опису станом на дату подання Учасником документів для участі у закупівлі, що підтверджують наявності в Учасника достатньої матеріально-технічної бази для виконання умов договору - фото матеріали на витратні матеріали, які вказані в довідці, в яких буде зафіксовано найменування витратного матеріалу, технічні характеристики та вказаний виробник продукції.» У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують його відповідність даному кваліфікаційному критерію, а саме: довідка за формою Таблиці 1, яка містить інформацію про найменування устаткування, приладдя, спецодягу, витратних матеріалів та підтверджуючі документи, згідно вимог тендерної документації. 2. Пунктом 1.2. розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в Учасника не менше 6 прибиральників, 2 дезінфекторів, що мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання умов договору, за наступною формою: № з/п Посада Прізвище, ініціали Штатний працівник/наймана особа До довідки на кожного працівника, зазначеного в довідці, Учасник в складі пропозиції має надати: - документи, що засвідчують можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правову угоду/наказ про прийняття на роботу); - належним чином засвідчену копію журналу або наказу, чи довідку у довільній формі щодо інструктажу працівників, які будуть задіяні в наданні послуг, з питань охорони праці на робочому місці. Окремо на працівників, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів), в складі тендерної пропозиції Учасник надає належним чином засвідчені копії наступних документів: - довідки про проходження цими особами гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідними державними організаціями (установами, закладами) МОЗ України - медичної книжки особи (дезінфектора), яка працює з пестицидами і агрохімікатами; - посвідчення і протоколів (або витяги з протоколів) з охорони праці, оформлені згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання».». Учасником на зазначену вимогу було надано довідку від 26.01.2025 № 10 та документи на працівників, зазначених в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідність в документах, а саме: 1. Каримов М.Р. згідно довідки займає посаду дезінфектора і зазначений, як наймана особа, однак, згідно наданого у складі тендерної пропозиції Учасника Наказу про прийняття на роботу № К-001 від 05.01.2017 Каримов М.Р. є директором підприємства, тобто штатним працівником. Крім того, Учасником не надано документів, які б засвідчували можливість використання праці Каримова М.Р. як дезінфектора. 2. Згідно наданого Договору про надання послуг прибиральника приміщень (верхолаза) № 07/10-19 від 07.10.2024 Ослюк Д.М. має виконувати послуги прибиральника приміщень (верхолаза), документи, які б засвідчували можливість використання праці Ослюка Д.М. в якості дезінфектора відсутні. 3. Пунктом 3 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі.». Учасником всупереч вимогам тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано оригінали документів на керівника. Слід зазначити, що абзацом п’ятим підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації, передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. 4. Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації встановлена вимога, серед іншого: «Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті», де зокрема, зазначено, що: у реквізитах гарантії має бути зазначено що «строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;» (частина 10 підпункту 4 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації). Надана у складі тендерної пропозиції Учасника банківська гарантія, всупереч вимогам тендерної документації, не містить уточнення в яких саме днях обраховується строк для сплати гарантійної суми (в робочих або банківських днях). З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати пакет документів, щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати оновлену довідку про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору та документи які б засвідчували можливість використання праці Каримова М.Р, та Ослюка Д.М. в якості дезінфекторів, відповідно до умов тендерної документації. 3. Надати засвідчені належним чином копії документів на керівника, відповідно до умов тендерної документації. 4. Надати оновлену банківську гарантію, відповідно до умов тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-01-25, 12:54:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-15-004264-a-c1
Номер договору:
5707
Дата підписання договору:
14-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-02-2025 по 31-12-2025
888 060 UAH
Ціна договору
740 050 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
888 060 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
888 060 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-01-2025, 01:45:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
991 255 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
991 255 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Залучення субпідрядної організації не планується
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-01-2025, 12:54:49
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
198_ФОП_ШУРУБУРА_Р_А_Гарантія_23_01_2025.pdf, Банківська гарантія , Банківська гарантія
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Довідка про наявність обладнання, мтб_.PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
9. Довідка про наявність працівників.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-01-2025, 11:19:04
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 11:15:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено15-01-2025, 11:15:46
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 11:10:41
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено15-01-2025, 11:15:46
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 11:10:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-01-2025, 11:10:41
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29 800,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29 800,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Дата архівування: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Дата архівування: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-01-2025, 11:15:44
              Дата архівування: 21-01-2025, 11:10:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ