Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 691 772,56 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 917,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЕВ м. Житомир |
| ЄДРПОУ: | 08492505 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шрамко Віта |
| Телефон: | +380674293074 |
| E-mail: | vitashramko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20 |
0 |
Згідно кваліфікаційного критерію (п.1 пп3, додатку 1) до тендерної документації, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника, з зазначенням кількості договорів по наданню аналогічних послуг, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які були укладені в 2023 – 2024 роках, разом з копіями цих договорів (не менше одного договору за рік). Прохання усунути невідповідність шляхом зазначення цих договорів у довідці, та надати скановані копії договорів, що зазначаються у довідці за 2023рік, 2024 рік (не менше одного договору за кожен вказаний рік). Скан-копії цих договорів, мають відповідати вказаним договорам у інформаційній довідці, що надає учасник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.