Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 743 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 715 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
4 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в складі тендерної пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1 На виконання вимог абз 2 п.п. 8 п. 1 розділу 3 та Додатку 6 до ТД надати пояснення належне/лист згоду на обробку персональних даних бенефіціарного власника учасника та працівників учасника, персональні даних яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника; 2 Відповідно до п. 4 розділу 5 ТД надати довідки про те, що: 2.1. Учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації; 2.2. Учасник в своїй діяльності дотримується (та дотримувався) норм Закону України «Про санкції»; 2.3. Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції. 3. Згідно вимог частини 1 Додатку 5 до ТД надати пояснення, зокрема, що Учасник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним(-и) договором(-ами) про закупівлю замовником (-ЦЗО, -ініціатором) та виконання договірних зобов’язань не призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років. 4. На виконання вимог п.3 розділу 6 ТД Учасник не надав довідку про те, що Учасник погоджується з умовами проєкту договору згідно з Додатком 3 до цієї документації, умовами оплати, зобов’язаннями та відповідальністю. 5. На вимогу п. 1.5, 1.9. ч. ІІ Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати виписку з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп, а також копію технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С) та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.