Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 18:04. Дата останніх змін - 21-01-2025, 15:10

Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття

Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття... Державна закупівля - UA-2025-01-07-007624-a Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття від замовника Ліцей «Домінанта» Дніпровського району м.Києва від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-007624-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-010178-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 18:04
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 18:04
по 15-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
149097
149 097 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:745,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Ліцей «Домінанта» Дніпровського району м.Києва
ЄДРПОУ:22875220 Досьє YouControl
Контактна особа:Табачкова Альона Володимирівна
Телефон:380445433679
E-mail:buhdominanta@ukr.net
Місцезнаходження:
02192, Україна, Київська область,Київ, вулиця Юності, будинок, 3
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Вивіз відходів та їх утилізаці ...
149 097 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття

665,40
метр кубічний
02192 Україна Київська область Київ вулиця Юності, будинок, 3
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Селтік"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-01-2025 по 23-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Алма-Атинська, 8, 02090, Черняєва Катерина
Остаточна пропозиція:
148 866,85 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-01-2025, 16:21
Період подачі оскарження:
по 21-01-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-07-007624-a-c1
Номер договору:
10/25
Дата підписання договору:
21-01-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 21-01-2025 по 31-12-2025
148 866,85 UAH
Ціна договору
124 055,71 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Селтік"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
148 866,85 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. 1.2. Надати підтверджуючі документи наявності власних або орендованих контейнерів об’ємом 1,1м.куб в кількості не менше 500 шт., які надаються в безкоштовне користування. 1.3. Учасник повинен використовувати контейнери типу КУБО об’ємом 8 м.куб. в кількості не менше 10 шт., які мають надаватись Учасником одночасно для потреб Замовника в безкоштовне користування. Надати документальне підтвердження наявності власних або орендованих відповідних контейнерів – договір оренди, договір купівлі-продажу, тощо. 1.4. Обов’язкова наявність не менше 6 (шести) авто типу мультиліфт, які будуть задіяні в виконанні предмету закупівлі. В складі пропозиції надати: - документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо транспортними засобами (у випадку залучення транспорту від третіх осіб); - свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (має містити інформацію щодо встановленого обладнання «Мультиліфт»); 1.5. Обов’язкова наявність не менше 6 (шести) сміттєвозів з європресом, які будуть задіяні в виконанні предмету закупівлі. Обов’язкова наявність сміттєвозу (типу мікрік) з габаритами, що не перевищують: висота – 3,5 м; довжина – 6,5 м; ширина – 2,5 м. В складі пропозиції надати: - документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо транспортними засобами (у випадку залучення транспорту від третіх осіб); - свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів; - довідку в довільній формі щодо наявності сміттєвозу типу мікрік (не менше 1 одиниці) з зазначенням марки/моделі та габаритів транспортного засобу. 1.6. Обов’язкова наявність на підприємстві учасника не менше двох власних генераторів потужністю, що дозволяє забезпечити безперебійне та якісне енергопостачання всього підприємства в умовах відсутності централізованого електропостачання. Надати документи, підтверджуючі наявність генераторів, а саме видаткові
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Надати документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та працівниками, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. На водіїв, яких Учасник планує залучати до виконання договору про закупівлю, надати посвідчення водія та особисту медичну книжку за формою № 1-ОМК (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 18:04:52
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 18:04:11
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:04:24
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. 1.2. Надати підтверджуючі документи наявності власних або орендованих контейнерів об’ємом 1,1м.куб в кількості не менше 500 шт., які надаються в безкоштовне користування. 1.3. Учасник повинен використовувати контейнери типу КУБО об’ємом 8 м.куб. в кількості не менше 10 шт., які мають надаватись Учасником одночасно для потреб Замовника в безкоштовне користування. Надати документальне підтвердження наявності власних або орендованих відповідних контейнерів – договір оренди, договір купівлі-продажу, тощо. 1.4. Обов’язкова наявність не менше 6 (шести) авто типу мультиліфт, які будуть задіяні в виконанні предмету закупівлі. В складі пропозиції надати: - документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо транспортними засобами (у випадку залучення транспорту від третіх осіб); - свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (має містити інформацію щодо встановленого обладнання «Мультиліфт»); 1.5. Обов’язкова наявність не менше 6 (шести) сміттєвозів з європресом, які будуть задіяні в виконанні предмету закупівлі. Обов’язкова наявність сміттєвозу (типу мікрік) з габаритами, що не перевищують: висота – 3,5 м; довжина – 6,5 м; ширина – 2,5 м. В складі пропозиції надати: - документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо транспортними засобами (у випадку залучення транспорту від третіх осіб); - свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів; - довідку в довільній формі щодо наявності сміттєвозу типу мікрік (не менше 1 одиниці) з зазначенням марки/моделі та габаритів транспортного засобу. 1.6. Обов’язкова наявність на підприємстві учасника не менше двох власних генераторів потужністю, що дозволяє забезпечити безперебійне та якісне енергопостачання всього підприємства в умовах відсутності централізованого електропостачання. Надати документи, підтверджуючі наявність генераторів, а саме видаткові
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:10:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Вивіз відходів та їх утилізація та послуги з вивезення великогабаритного сміття
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Надати документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та працівниками, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. На водіїв, яких Учасник планує залучати до виконання договору про закупівлю, надати посвідчення водія та особисту медичну книжку за формою № 1-ОМК (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 18:10:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ