Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 286 099 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 860,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02011284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослав Швалюк |
| Телефон: | +380981757068 |
| E-mail: | shvaliuk.yaroslav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У підпункті 1.4. пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано:. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг»; та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасником подано Тендерну пропозицію та документи у складі Тендерної пропозиції, підписані УЕП – Підписувач: Герасимець Оксана Юріївна,ПІБ: Герасимець Оксана Юріївна, Організація (установа): Товариство з обмеженою відповідальністю "ҐРІН БІН УКРАЇНА",код ЄДРПОУ: 42280155,Час підпису: 2025-01-07T20:02:37,Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", Сертифікат дійсний ДО: 2025-01-16T23:59:59,Серійний номер: 3F4CBE0700000000000000000000000000000001,тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.2), Алгоритм підпису: ДСТУ-4145, Тип підпису: Удосконалений, Сертифікат: Кваліфікований, що не відповідає вимогам Тендерної документації визначеної Замовником, а саме: тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вищевказане підтверджує невідповідність інформації, що подана Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. У підпункті 5.1. пункту 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим п. 47 Особливостей) Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Учасник подає тендерну пропозицію з урахуванням кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням вимог п. 29 Особливостей, а також вимог установлених п. 47 Особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, відповідно до Додатку 1 «Перелік інформації та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та інші документи, що вимагаються Замовником у відповідності до тендерної документації тендерної документації», а саме: 1. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 – в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів, та документів, які підтверджують можливість Учасником передачі відходів на відновлення або інші документи, які надають Учаснику право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі згідно ієрархії управління відходами. Документи повинні бути чинними на період подання пропозиції Учасника. На виконання цієї вимоги Учасником було подано файл Договір видалення (захоронення) 29 від 01.01.2025.pdf.p7s, що підтверджує право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів, проте Учасником не було подано жодного документу, що підтверджують можливість Учасником передачі відходів на відновлення або інші документи, які надають Учаснику право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі згідно ієрархії управління відходами. Вищевказане підтверджує невідповідність інформації, що подана Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підписати тендерну пропозицію та документи що подані учасником кваліфікованим електронним підписом (КЕП), у разі відсутності технічної можливості перепідписати вже підписані документи закупівлі належним чином, завантажити їх повторно та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП) без зміни їх змісту, зокрема наступні документи: 1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s 2. Гарантійний лист - згода з проектом Договору.pdf.p7s 3. Гарантійний лист про відповідальність за зміст поданої пропозиції.pdf.p7s 4. Гарантійний лист про резидентство.pdf.p7s 5. Гарантійний лист про строк дії пропозиції.pdf.p7s 6. Гарантійний лист щодо ціни послуг.pdf.p7s 7. Довідка за підпунктом 2 пункту 45 Особливостей.pdf.p7s 8. Довідка про відомості щодо учасника.pdf.p7s 9. Довідка про господарську діяльність.pdf.p7s 10. Довідка про кінцевих бенефіціарних власників.pdf.p7s 11. Довідка про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру.pdf.p7s 12. Довідка про необхідність застосування заходів із захисту довкілля.pdf.p7s 13. Довідка про уповноважену особу учасника.pdf.p7s 14. Довіреність 2 від 03.01.2025.pdf.p7s 15. Договір видалення (захоронення) 29 від 01.01.2025.pdf.p7s 16. Додаток 3 Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s 17. Додаток 4 Технічна специфікація (Технічне завдання).pdf.p7s 18. Додаток 5 Проект договору.pdf.p7s 19. Додаток 6 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf.p7s 20. Наказ № 248-К від 28.12.2021 року.pdf.p7s 21. Наказом № 54-К від 30.12.2020 року.pdf.p7s 22. Рішення № 2812211 одноособового учасника ТОВ «ҐРІН БІН УКРАЇНА» від 28.12.2021 року.pdf.p7s 23. Рішення учасника 3 від 03.01.2025.pdf.p7s 24. Свідоцтво платника ПДВ.pdf.p7s 25. Статут.pdf.p7s 26. Формат 1-м та Форма 2-м Фінансова звітність малого підприємства.pdf.p7s 27. Додаток 1.pdf.p7s 28. Додаток 2.pdf.p7s 29. Додаток 3.pdf.p7s 30. Договір Поліський національний університет.pdf.p7s 31. Акти до договору Поліський національний університет.pdf.p7s 32. Звіт Поліський національний університет UA-2021-12-21-006727-c.pdf.p7s 33. S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s 34. S0110013_1_м,_2_м_Фінансова_звітність_малого_підприємства.pdf.p7s 35. S1499201 Квитанція 2 про доставку Звіту.pdf.p7s 36. Лист - роз'яснення щодо звіту про рух грошових коштів.pdf.p7s 2. Завантажити та підписати належним чином документи, які підтверджують можливість Учасником передачі відходів на відновлення або інші документи, які надають Учаснику право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі згідно ієрархії управління відходами. Документи повинні бути чинними на період подання пропозиції Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.