Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 750 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Запоріжринок" |
| ЄДРПОУ: | 01559577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Акавова Яна Олександрівна |
| Телефон: | +380612262334 |
| E-mail: | zprynok.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,м Запоріжжя, вул Рекордна, 2 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасник не надав квитанції про прийняття електронної звітності, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» щодо працівників: Прохоренко Л.В., Кузьменко Л.М., Костюк Л.П., Козакова Н.І.. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасник не надав довідку, якою Учасник підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами**. **Фактом припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, вважається наявність у системі Prozorro (в інших закупівлях, як у замовника, який здійснює закупівлю, так і в інших замовників) вищезазначеної інформації про розірвання договору, а саме у звітах про виконання договору та/або протоколах уповноваженої особи та/або повідомленнях (листах) учасника та/або замовника та/або угодах про розірвання 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник не надав лист у довільній формі, у якому детально описано відстань між дислокацією офісу учасника і дислокацією об’єктів замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для вчасного прибуття працівниками на об’єкти даної Закупівлі), та описано яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника та присутність працівників, інформація про яких надана для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, щоденно на об’єктах замовника; 1.4 У складі тендерної пропозиції учасник надав Інформацію щодо основних засобів прибирання, які використовуватиме в процесі надання послуг (файл «17 довідка щодо основних засобів»), в якій відсутня інформація про місцезнаходження виробників основних засобів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п. 1.1.2 п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Для підтвердження наявності зазначених у довідці працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення; 2.2. Згідно п.п. 1.2.3. п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, учасник у складі своєї пропозиції надає: Довідку, якою Учасник підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами**. **Фактом припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, вважається наявність у системі Prozorro (в інших закупівлях, як у замовника, який здійснює закупівлю, так і в інших замовників) вищезазначеної інформації про розірвання договору, а саме у звітах про виконання договору та/або протоколах уповноваженої особи та/або повідомленнях (листах) учасника та/або замовника та/або угодах про розірвання 2.3. Згідно п. 4.1. Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації з урахуванням пунктів 1, 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно п. 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: У разі, якщо місцезнаходження учасника не в місті Запоріжжя, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати відстань між дислокацією офісу учасника і дислокацією об’єктів замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для вчасного прибуття працівниками на об’єкти даної Закупівлі), та описати яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника та присутність працівників, інформація про яких надана для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, щоденно на об’єктах замовника; 2.4. Згідно п. 4.1. Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації з урахуванням пунктів 1, 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЗАВДАННЯ: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо основних засобів прибирання, які використовуватиме в процесі надання послуг, з врахуванням вимог цього додатку тендерної документації. Інформація подається за наступним зразком: № п/п Повна назва засобу Опис Назва виробника, країна, місцезнаходження 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - квитанції про прийняття електронної звітності, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» щодо працівників: Прохоренко Л.В., Кузьменко Л.М., Костюк Л.П., Козакова Н.І.. - довідку, якою Учасник підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами**. **Фактом припинення договірних відносин з вини та/або ініціативи учасника та/або відмови від виконання учасником умов договору та/або неможливості виконання зобов’язань учасником у зв’язку з неможливістю надання послуг/виконання робіт, вважається наявність у системі Prozorro (в інших закупівлях, як у замовника, який здійснює закупівлю, так і в інших замовників) вищезазначеної інформації про розірвання договору, а саме у звітах про виконання договору та/або протоколах уповноваженої особи та/або повідомленнях (листах) учасника та/або замовника та/або угодах про розірвання. - лист у довільній формі, у якому детально описано відстань між дислокацією офісу учасника і дислокацією об’єктів замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для вчасного прибуття працівниками на об’єкти даної Закупівлі), та описано яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника та присутність працівників, інформація про яких надана для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, щоденно на об’єктах замовника; - інформацію щодо основних засобів прибирання, які використовуватиме в процесі надання послуг, з інформацією про місцезнаходження виробників засобів, які Учасник буде використовувати в процесі надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.