Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 14:34. Дата останніх змін - 28-01-2025, 13:58

ДК 021-2015 (CPV) - 90910000-9-Послуги з прибирання приміщень (послуги з прибирання офісу)

ДК 021-2015 (CPV) - 90910000-9-Послуги з прибирання приміщень (послуги з прибирання офісу)... Державна закупівля - UA-2024-12-30-006419-a ДК 021-2015 (CPV) - 90910000-9-Послуги з прибирання приміщень (послуги з прибирання офісу) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-30-006419-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-005705-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 14:34
по 11-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 14:34
по 14-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-01-2025, 14:36
по 15-01-2025, 15:05

Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
170000
170 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:850 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:32855406 Досьє YouControl
Контактна особа:Паянок Олена Віталіївна
Телефон:380674082555
E-mail:feter@ukr.net
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Володимирська, буд. 42
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання офісу
170 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-01-2025, 14:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021-2015 (CPV) - 90910000-9-Послуги з прибирання приміщень (послуги з прибирання офісу)

1
послуга
01601 Україна Київська область Київ вул. Володимирська, буд. 42
з 04-02-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Кліненерджі   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-01-2025 по 23-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Ярославська 11 В, 04071, Гургєнідзе Олена Вікторівна
Остаточна пропозиція:
104 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
104 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-01-2025, 12:12
Період подачі оскарження:
по 26-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-01-25, 16:42:28
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, уповноваженою особою було встановлено обставини, що не дозволяють Замовнику визначитися із пропозицією Учасника, оскільки виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 8.10 розділу 8 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання учасниками закупівлі Довідки про те, миючі засоби та інвентар, які будуть використовуватись, не є походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. В Тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Кліненерджі» дана Довідка відсутня, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник повинен надати учаснику 24 години, задля усунення зазначеної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-01-25, 16:42:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-30-006419-a-a1
Номер договору:
28/01
Дата підписання договору:
28-01-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 04-02-2025 по 31-12-2025
104 500 UAH
Ціна договору
104 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Кліненерджі   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
104 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
104 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучатиме
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції:
Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1. Довідка за формою 1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним в трудових відносинах, та/або наявності у нього договірних відносин із субпідрядником/співвиконавцем, який має необхідні знання та досвід . Під цивільно-правовою угодою розуміється будь-який договір, що має на меті надання певних послуг або виконання роботи на користь учасника закупівлі його контрагентом, що не має усталеного трудового звʼязку із ним. Мінімальний перелік: 4-х осіб прибиральників приміщень. Форма 1 Форма довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг № з/п П.І.Б. Посада За штатним розкладом, по трудовим і цивільно правовим угодам 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника. 1.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати засвідчені належним чином копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, а для субпідрядників/співвиконавців: фізичних осіб і ФОП- копії відповідних цивільно-правових договорів разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо); юридичних осіб - копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод його співробітників або копії відповідних цивільно-правових договорів із його субпідрядниками/ співвиконавцями разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо). Якщо для виконання предмета закупівлі учасником закупівлі будуть залучатися юридичні особи-субпідрядники/співвиконавці, що мають співробітників відповідної кваліфікації, учасник додатково надає інформацію про співробітників субпідрядника/співвиконавця згідно форми 1 1.3. .Кожна особа вказана в таблиці повинна надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно: Форма ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, ___________________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по батькові) народився «___»______________ ___¬¬¬¬______ року, документ, що посвідчує особу _____________________________________________________________________________ (назва документа, серія, №, ким і коли виданий) ____________________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), з метою забезпечення оформлення документів пов'язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти відповідно до зазначеного Закону, а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів та інших вимог законодавства, зокрема законодавства у сфері грошових розрахунків, що здійснюються бюджетними організаціями, в обсязі необхідному для досягнення зазначених цілей, даю згоду на: - обробку моїх персональних даних (зокрема паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація), що передбачено чинним законодавством України. - використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); - доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб'єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних. «___» _______________ 20__ року ________________ /_______________/ (підпис) 1.4. Надати Гарантійний лист, що надання послуг буде відбуватись згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». 1.5. Надати Гарантійний лист щодо забезпечення прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. Довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двух договорів) за період з 2021 по 2024 роки. Форма 1 Форма довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Строк дії договору (з__ по ___) Найменування адреса, телефон контрагента (замовника) Сума договору (остаточна, з урахуванням усіх внесених змін), грн. 1 2 Разом За договором Посада, прізвище, ініціали. Аналогічним вважається договір на послуги з прибирання за 2021-2024 роки. 2.1.2. не менше 2-х копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, (з додатками, та усіма укладеними додатковими угодами). На підтвердження щодо виконання договору надаються: копії актів приймання виконаних робіт (наданих послуг).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ІТ КЛІН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
132 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
132 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1. Довідка за формою 1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним в трудових відносинах, та/або наявності у нього договірних відносин із субпідрядником/співвиконавцем, який має необхідні знання та досвід . Під цивільно-правовою угодою розуміється будь-який договір, що має на меті надання певних послуг або виконання роботи на користь учасника закупівлі його контрагентом, що не має усталеного трудового звʼязку із ним. Мінімальний перелік: 4-х осіб прибиральників приміщень. Форма 1 Форма довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг № з/п П.І.Б. Посада За штатним розкладом, по трудовим і цивільно правовим угодам 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника. 1.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати засвідчені належним чином копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, а для субпідрядників/співвиконавців: фізичних осіб і ФОП- копії відповідних цивільно-правових договорів разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо); юридичних осіб - копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод його співробітників або копії відповідних цивільно-правових договорів із його субпідрядниками/ співвиконавцями разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо). Якщо для виконання предмета закупівлі учасником закупівлі будуть залучатися юридичні особи-субпідрядники/співвиконавці, що мають співробітників відповідної кваліфікації, учасник додатково надає інформацію про співробітників субпідрядника/співвиконавця згідно форми 1 1.3. .Кожна особа вказана в таблиці повинна надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно: Форма ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, ___________________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по батькові) народився «___»______________ ___¬¬¬¬______ року, документ, що посвідчує особу _____________________________________________________________________________ (назва документа, серія, №, ким і коли виданий) ____________________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), з метою забезпечення оформлення документів пов'язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти відповідно до зазначеного Закону, а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів та інших вимог законодавства, зокрема законодавства у сфері грошових розрахунків, що здійснюються бюджетними організаціями, в обсязі необхідному для досягнення зазначених цілей, даю згоду на: - обробку моїх персональних даних (зокрема паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація), що передбачено чинним законодавством України. - використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); - доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб'єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних. «___» _______________ 20__ року ________________ /_______________/ (підпис) 1.4. Надати Гарантійний лист, що надання послуг буде відбуватись згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». 1.5. Надати Гарантійний лист щодо забезпечення прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. Довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двух договорів) за період з 2021 по 2024 роки. Форма 1 Форма довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Строк дії договору (з__ по ___) Найменування адреса, телефон контрагента (замовника) Сума договору (остаточна, з урахуванням усіх внесених змін), грн. 1 2 Разом За договором Посада, прізвище, ініціали. Аналогічним вважається договір на послуги з прибирання за 2021-2024 роки. 2.1.2. не менше 2-х копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, (з додатками, та усіма укладеними додатковими угодами). На підтвердження щодо виконання договору надаються: копії актів приймання виконаних робіт (наданих послуг).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
136 899,95 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
136 899,95 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1. Довідка за формою 1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним в трудових відносинах, та/або наявності у нього договірних відносин із субпідрядником/співвиконавцем, який має необхідні знання та досвід . Під цивільно-правовою угодою розуміється будь-який договір, що має на меті надання певних послуг або виконання роботи на користь учасника закупівлі його контрагентом, що не має усталеного трудового звʼязку із ним. Мінімальний перелік: 4-х осіб прибиральників приміщень. Форма 1 Форма довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг № з/п П.І.Б. Посада За штатним розкладом, по трудовим і цивільно правовим угодам 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника. 1.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати засвідчені належним чином копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, а для субпідрядників/співвиконавців: фізичних осіб і ФОП- копії відповідних цивільно-правових договорів разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо); юридичних осіб - копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод його співробітників або копії відповідних цивільно-правових договорів із його субпідрядниками/ співвиконавцями разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо). Якщо для виконання предмета закупівлі учасником закупівлі будуть залучатися юридичні особи-субпідрядники/співвиконавці, що мають співробітників відповідної кваліфікації, учасник додатково надає інформацію про співробітників субпідрядника/співвиконавця згідно форми 1 1.3. .Кожна особа вказана в таблиці повинна надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно: Форма ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, ___________________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по батькові) народився «___»______________ ___¬¬¬¬______ року, документ, що посвідчує особу _____________________________________________________________________________ (назва документа, серія, №, ким і коли виданий) ____________________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), з метою забезпечення оформлення документів пов'язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти відповідно до зазначеного Закону, а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів та інших вимог законодавства, зокрема законодавства у сфері грошових розрахунків, що здійснюються бюджетними організаціями, в обсязі необхідному для досягнення зазначених цілей, даю згоду на: - обробку моїх персональних даних (зокрема паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація), що передбачено чинним законодавством України. - використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); - доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб'єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних. «___» _______________ 20__ року ________________ /_______________/ (підпис) 1.4. Надати Гарантійний лист, що надання послуг буде відбуватись згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». 1.5. Надати Гарантійний лист щодо забезпечення прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. Довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двух договорів) за період з 2021 по 2024 роки. Форма 1 Форма довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Строк дії договору (з__ по ___) Найменування адреса, телефон контрагента (замовника) Сума договору (остаточна, з урахуванням усіх внесених змін), грн. 1 2 Разом За договором Посада, прізвище, ініціали. Аналогічним вважається договір на послуги з прибирання за 2021-2024 роки. 2.1.2. не менше 2-х копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, (з додатками, та усіма укладеними додатковими угодами). На підтвердження щодо виконання договору надаються: копії актів приймання виконаних робіт (наданих послуг).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-12-2024, 14:30:18
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-12-2024, 14:34:23
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено08-01-2025, 10:52:53
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 11:56:45
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено30-12-2024, 14:28:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 14:28:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 14:28:30
        Тендерна документація
        публічний Видалено30-12-2024, 14:28:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 10:41:01
        Тендерна документація
        публічний Видалено08-01-2025, 10:41:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 11:55:02
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 14:28:30
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 10:43:24
                Інший
                публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 11:55:11
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:29:13
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання офісу
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. Довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двух договорів) за період з 2021 по 2024 роки. Форма 1 Форма довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Номер та дата договору Строк дії договору (з__ по ___) Найменування адреса, телефон контрагента (замовника) Сума договору (остаточна, з урахуванням усіх внесених змін), грн. 1 2 Разом За договором Посада, прізвище, ініціали. Аналогічним вважається договір на послуги з прибирання за 2021-2024 роки. 2.1.2. не менше 2-х копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, (з додатками, та усіма укладеними додатковими угодами). На підтвердження щодо виконання договору надаються: копії актів приймання виконаних робіт (наданих послуг).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:34:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з прибирання офісу
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка за формою 1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним в трудових відносинах, та/або наявності у нього договірних відносин із субпідрядником/співвиконавцем, який має необхідні знання та досвід . Під цивільно-правовою угодою розуміється будь-який договір, що має на меті надання певних послуг або виконання роботи на користь учасника закупівлі його контрагентом, що не має усталеного трудового звʼязку із ним. Мінімальний перелік: 4-х осіб прибиральників приміщень. Форма 1 Форма довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг № з/п П.І.Б. Посада За штатним розкладом, по трудовим і цивільно правовим угодам 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника. 1.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати засвідчені належним чином копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, а для субпідрядників/співвиконавців: фізичних осіб і ФОП- копії відповідних цивільно-правових договорів разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо); юридичних осіб - копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод його співробітників або копії відповідних цивільно-правових договорів із його субпідрядниками/ співвиконавцями разом із документами, що підтверджують їх повне виконання (акти, накладні, рахунки- фактура тощо). Якщо для виконання предмета закупівлі учасником закупівлі будуть залучатися юридичні особи-субпідрядники/співвиконавці, що мають співробітників відповідної кваліфікації, учасник додатково надає інформацію про співробітників субпідрядника/співвиконавця згідно форми 1 1.3. .Кожна особа вказана в таблиці повинна надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно: Форма ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, ___________________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по батькові) народився «___»______________ ___¬¬¬¬______ року, документ, що посвідчує особу _____________________________________________________________________________ (назва документа, серія, №, ким і коли виданий) ____________________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), з метою забезпечення оформлення документів пов'язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти відповідно до зазначеного Закону, а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів та інших вимог законодавства, зокрема законодавства у сфері грошових розрахунків, що здійснюються бюджетними організаціями, в обсязі необхідному для досягнення зазначених цілей, даю згоду на: - обробку моїх персональних даних (зокрема паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація), що передбачено чинним законодавством України. - використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); - доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб'єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних. «___» _______________ 20__ року ________________ /_______________/ (підпис) 1.4. Надати Гарантійний лист, що надання послуг буде відбуватись згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». 1.5. Надати Гарантійний лист щодо забезпечення прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-01-2025, 10:45:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.1. Довідка за формою 1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним в трудових відносинах. Мінімальний перелік: 4-х осіб прибиральників приміщень. Форма 1 Форма довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг № з/п П.І.Б. Посада За штатним розкладом, по трудовій угоді тощо 1 2 3 6 Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника. 1.2. На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати засвідчені належним чином копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод. 1.3. Кожна особа вказана в таблиці повинна надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно: Форма ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, ___________________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по батькові) народився «___»______________ ___¬¬¬¬______ року, документ, що посвідчує особу _____________________________________________________________________________ (назва документа, серія, №, ким і коли виданий) ____________________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), з метою забезпечення оформлення документів пов'язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти відповідно до зазначеного Закону, а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів та інших вимог законодавства, зокрема законодавства у сфері грошових розрахунків, що здійснюються бюджетними організаціями, в обсязі необхідному для досягнення зазначених цілей, даю згоду на: - обробку моїх персональних даних (зокрема паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси та інша необхідна інформація), що передбачено чинним законодавством України. - використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); - доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб'єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних. «___» _______________ 20__ року ________________ /_______________/ (підпис) 1.4. Надати Гарантійний лист, що надання послуг буде відбуватись згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про оплату праці». 1.5. Надати Гарантійний лист щодо забезпечення прибиральників необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту, необхідними для надання послуг.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 30-12-2024, 14:34:03
                  Дата архівування: 08-01-2025, 10:45:14
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ