Закупівлю оголошено - 27-12-2024, 15:27. Дата останніх змін - 27-12-2024, 15:28

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням на... Державна закупівля - UA-2024-12-27-008320-a Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану від замовника Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради від 12/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-27-008320-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-27-010677-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 15:27
по 01-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 15:27
по 04-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-01-2025, 11:20

Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6565900
6 565 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:32 830 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:196 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
ЄДРПОУ:34468472 Досьє YouControl
Контактна особа:Ятленко Юлія
Телефон:380577252921
E-mail:yatlenkojuliya@gmail.com
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційні послуги, пов’яз ...
6 565 900 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-01-2025, 11:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану

1
послуга
61000 Україна Харківська область Харків вулиця Чернишевська, будинок 26, Гімназійна набережна, будинок 26, проспект Тракторобудівників, будинок 144
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 15:27:39
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 14:32:36
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: -довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; -документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом; -довідку, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 196 000,00 (Сто дев'яносто шість тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель Умови надання забезпечення тендерної пропозиції, вимоги та форма забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, що встановлена Додатком № 9 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  адреса місцезнаходження; Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради ЄДРПОУ 34468472 Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком № 9 до тендерної документації);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5,00
                      Пошук... відсоток
                      percent
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Замовником вимагається внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. -довідку, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      30
                      Пошук... день
                      day
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Форма забезпечення
                      Гарантія фінансової установи
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: 1.Інформаційну Довідку (в довільній формі) підписану учасником (уповноваженою особою учасника) щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги, що є предметом закупівлі 2. Довідка про наявність інвентаря, обладнання, засобів механізації, яка буде використовуватися для надання послуги, що є предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням наступної інформації: найменування, марка, виробник, кількість, коротка характеристика (для обладнання вказаного у п.п. 2.1. - 2.3.), форму володіння учасника вказаним інвентарем, обладнанням, засобами механізації. Довідка обов’язково має містити інформацію про наступне обладнання та засоби механізації: 2.1. пилососи для вологого та сухого прибирання: не менше 3 одиниць; 2.2. пароочисник: не менше 1 одиниці; 2.3. апарат високого тиску: не менше 1 одиниці; 2.4. трактор оснащений навісним обладнанням для прибирання снігу (відвал та щітка) (вимоги: вага до 1.5 т, висота не більше 2.1 м, внутрішній радіус повороту не більше 1.0 м, колісний хід). 2.5. мотокоси (бензинові або акумуляторні): не менше 2 одиниць; 2.6. повітродувки: не менше 2 одиниць. 2.7. наявність бруднопоглинаючих килимів для оснащення вхідних груп. 2.8. наявність протиковзкової суміші (готова пісчано-сольова суміш або сіль та пісок або спеціальні реагенти). 3. Документи, що підтверджують право власності/оренди/користування учасника на вказані у Довідці 2. інвентар, обладнання, засоби механізації: видаткові накладні та/або акти прийому-передачі та/або договори оренди та/або інша форма користування, оформлені згідно з чинним законодавством України. Учасник надає зазначені договори з урахуванням вимог та норм Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ (зі змінами). Для трактора – Свідоцтво про реєстрацію машини. У разі оренди та/або іншої форми користування інвентарем, обладнанням, засобами механізації учасник надає замовнику гарантійний лист від орендодавця, лізингодержателя, надавача послуг з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі в системі Prozorro про погодження використання такого інвентаря, обладнання, засобів механізації на весь строк надання послуги, що є предметом закупівлі, разом з документами, що підтверджують право володіння орендодавця, лізингодержателя, надавача послуг інше. 4. Гарантійний лист учасника, складений у довільній формі, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника), з інформацією, що обладнання наведене у Довідці п.п.1.2. буде використовуватися для надання послуги, що закуповується. 5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформаційна Довідка щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, необхідних для надання послуги , Інформаційна Довідка (в довільній формі) підписану учасником (уповноваженою особою учасника) щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги, що є предметом закупівлі
                      Документ
                      Довідка про наявність інвентаря, обладнання, засобів механізації , Довідка про наявність інвентаря, обладнання, засобів механізації, яка буде використовуватися для надання послуги, що є предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням наступної інформації: найменування, марка, виробник, кількість, коротка характеристика (для обладнання вказаного у 2 - 3), форму володіння учасника вказаним інвентарем, обладнанням, засобами механізації. Довідка обов’язково має містити інформацію про наступне обладнання та засоби механізації: 1. пилососи для вологого та сухого прибирання: не менше 3 одиниць; 2. пароочисник: не менше 1 одиниці; 3. апарат високого тиску: не менше 1 одиниці; 4. трактор оснащений навісним обладнанням для прибирання снігу (відвал та щітка) (вимоги: вага до 1.5 т, висота не більше 2.1 м, внутрішній радіус повороту не більше 1.0 м, колісний хід). 5. мотокоси (бензинові або акумуляторні): не менше 2 одиниць; 6. повітродувки: не менше 2 одиниць. 7. наявність бруднопоглинаючих килимів для оснащення вхідних груп. 8. наявність протиковзкової суміші (готова пісчано-сольова суміш або сіль та пісок або спеціальні реагенти).
                      Документ
                      Документи, що підтверджують право власності/оренди/користування учасника інвентаря, обладнання, засобів механізації , Документи, що підтверджують право власності/оренди/користування учасника на вказані у Довідці 2 інвентар, обладнання, засоби механізації: видаткові накладні та/або акти прийому-передачі та/або договори оренди та/або інша форма користування, оформлені згідно з чинним законодавством України. Учасник надає зазначені договори з урахуванням вимог та норм Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ (зі змінами). Для трактора – Свідоцтво про реєстрацію машини. У разі оренди та/або іншої форми користування інвентарем, обладнанням, засобами механізації учасник надає замовнику гарантійний лист від орендодавця, лізингодержателя, надавача послуг з посиланням на номер оголошення процедури закупівлі в системі Prozorro про погодження використання такого інвентаря, обладнання, засобів механізації на весь строк надання послуги, що є предметом закупівлі, разом з документами, що підтверджують право володіння орендодавця, лізингодержателя, надавача послуг інше.
                      Документ
                      Гарантійний лист учасника з інформацією, що обладнання буде використовуватися для надання послуги , Гарантійний лист учасника, складений у довільній формі, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника), з інформацією, що обладнання наведене у Довідці 2. буде використовуватися для надання послуги, що закуповується.
                      Документ
                      Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки , Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м).
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: 1. Довідку складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для надання послуги за предметом закупівлі. 2. Довідку складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про працівників, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі, із зазначенням наступної інформації: ПІБ, вказати номер та дату наказу про прийняття на роботу або номер та дату договору, у разі працевлаштування за договором, або реквізити іншого документу, який підтверджує перебування зазначених у Довідці працівників у трудових відносинах з учасником, отриманого згідно із чинним законодавством України, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для надання послуги за предметом закупівлі. Мінімальні вимоги: - майстер та/або бригадир та/або менеджер об’єкту: не менше 1 штатного працівника; - прибиральниця, прибиральниця службових приміщень та/або двірник та/або робітник з благоустрою: не менше 12 штатних працівників; - тракторист: не менше 1 працівника. Учасник має зазначити інформацію про відповідальну особу на об’єкті (менеджер, майстер), її контактні дані. 3. Штатний розпис. 4. Наказ (накази) про призначення на посаду працівників учасника та/або трудові книжки та/або трудові договори та/або інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. Для штатних працівників надати повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту про прийняття такого документу територіальним органом податкової служби. 5. Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які мають відповідні медичні довідки про проходження необхідного медичного огляду: 5.1 для прибиральниць, прибиральниць службових приміщень, двірника, робітника з благоустрою – особисту медичну книжку (форма 1-ОМК), дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) та має містити: прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, число, місяць, рік проведення медичного огляду, містити фото оглянутої особи). 5.2 для тракториста – медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 р. № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). 6. Для тракториста посвідчення тракториста-машиніста (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2009 № 1259 «Деякі питання видачі посвідчень тракториста-машиніста»). 7. У разі, якщо юридична/фактична адреса учасника знаходиться поза межами Харківської області, учасник має надати Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника), яким гарантує розміщення, перевезення (транспортування) до об’єктів замовника персоналу для надання послуги за власний кошт (персонал учасника може самостійно здійснювати під’їзд до об’єктів замовника, в такому разі зазначити у листі). 8. Якщо у учасника, якого згідно з вимогами та нормами Закону з урахуванням Особливостей буде визнано переможцем процедури закупівлі, протягом строку надання послуги виникне необхідність заміни працівника, інформація про якого зазначена у документах тендерної пропозиції учасника (звільнення, лікарняний, відпустка, тощо), такий учасник повинен повідомити замовника про причини заміни працівника та обов’язково надати всі документи, що вимагались тендерною документацією замовника щодо працівників учасника (наказ про прийняття на роботу або інший документ, що підтверджує наявність трудових відносин та особисту медичну книжку) на нового працівника до моменту початку його роботи з надання послуги. На підтвердження цього, учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника). 9. Надати гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які пройшли відповідне навчання / перевірку знань з питань охорони праці. 10. Надати посвідчення з проходження навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс охорони праці), разом з відповідним протоколом (протоколами) (витягом (витягами) з протоколу (протоколів)) з перевірки знань (зазначені документи мають бути видані профільним підприємством / установою). Надаються не менше, ніж на трьох працівників, зазначених в Довідці відповідно до п.п. 2.2. 11. На персонал зазначений в Довідці п.п. 2.2. надати (відповідно до Наказу Державного комітет України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою): - журнал (журнали) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; - журнал (журнали) реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації , Довідка складена у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для надання послуги за предметом закупівлі.
                      Документ
                      Довідка про працівників, які будуть залучені для надання послуги , Довідку складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про працівників, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі, із зазначенням наступної інформації: ПІБ, вказати номер та дату наказу про прийняття на роботу або номер та дату договору, у разі працевлаштування за договором, або реквізити іншого документу, який підтверджує перебування зазначених у Довідці працівників у трудових відносинах з учасником, отриманого згідно із чинним законодавством України, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для надання послуги за предметом закупівлі. Мінімальні вимоги: - майстер та/або бригадир та/або менеджер об’єкту: не менше 1 штатного працівника; - прибиральниця, прибиральниця службових приміщень та/або двірник та/або робітник з благоустрою: не менше 12 штатних працівників; - тракторист: не менше 1 працівника. Учасник має зазначити інформацію про відповідальну особу на об’єкті (менеджер, майстер), її контактні дані.
                      Документ
                      Штатний розпис. , Штатний розпис.
                      Документ
                      Документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником , Наказ (накази) про призначення на посаду працівників учасника та/або трудові книжки та/або трудові договори та/або інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. Для штатних працівників надати повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту про прийняття такого документу територіальним органом податкової служби.
                      Документ
                      Гарантійний лист щодо залучення для надання послуги працівників, які мають відповідні медичні довідки про проходження необхідного медичного огляду , Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які мають відповідні медичні довідки про проходження необхідного медичного огляду: 1 для прибиральниць, прибиральниць службових приміщень, двірника, робітника з благоустрою – особисту медичну книжку (форма 1-ОМК), дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) та має містити: прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, число, місяць, рік проведення медичного огляду, містити фото оглянутої особи). 2 для тракториста – медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 р. № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).
                      Документ
                      Посвідчення тракториста-машиніста , Для тракториста посвідчення тракториста-машиніста (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2009 № 1259 «Деякі питання видачі посвідчень тракториста-машиніста»).
                      Документ
                      Гарантійний лист, який гарантує розміщення, перевезення (транспортування) до об’єктів замовника персоналу для надання послуги , У разі, якщо юридична/фактична адреса учасника знаходиться поза межами Харківської області, учасник має надати Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника), яким гарантує розміщення, перевезення (транспортування) до об’єктів замовника персоналу для надання послуги за власний кошт (персонал учасника може самостійно здійснювати під’їзд до об’єктів замовника, в такому разі зазначити у листі).
                      Документ
                      Гарантійний лист про заміну працівника , Якщо у учасника, якого згідно з вимогами та нормами Закону з урахуванням Особливостей буде визнано переможцем процедури закупівлі, протягом строку надання послуги виникне необхідність заміни працівника, інформація про якого зазначена у документах тендерної пропозиції учасника (звільнення, лікарняний, відпустка, тощо), такий учасник повинен повідомити замовника про причини заміни працівника та обов’язково надати всі документи, що вимагались тендерною документацією замовника щодо працівників учасника (наказ про прийняття на роботу або інший документ, що підтверджує наявність трудових відносин та особисту медичну книжку) на нового працівника до моменту початку його роботи з надання послуги. На підтвердження цього, учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника).
                      Документ
                      Гарантійний лист щодо залучення для надання послуги працівників, які пройшли відповідне навчання / перевірку знань з питань охорони праці , Надати гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які пройшли відповідне навчання / перевірку знань з питань охорони праці.
                      Документ
                      Посвідчення з проходження навчання з питань охорони праці , Надати посвідчення з проходження навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (загальний курс охорони праці), разом з відповідним протоколом (протоколами) (витягом (витягами) з протоколу (протоколів)) з перевірки знань (зазначені документи мають бути видані профільним підприємством / установою). Надаються не менше, ніж на трьох працівників, зазначених в Довідці відповідно до п. 2.
                      Документ
                      Журнал (журнали) реєстрації інструктажів , На персонал зазначений в Довідці 2 надати (відповідно до Наказу Державного комітет України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою): - журнал (журнали) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; - журнал (журнали) реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: 1. Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) протягом останніх п’яти років. 2 Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці п.п 3.1. У випадку знаходження замовника, з яким було укладено аналогічний договір, на тимчасово окупованих територіях, в зоні бойових дій або припинення їх діяльності, про що має вказати учасник у довідці, підтвердженням виконання аналогічного договору вважається оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, що може бути віднесено до предмету закупівлі.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-12-2024, 15:27:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі , Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) протягом останніх п’яти років.
                      Документ
                      Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір , Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці 1.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ