Закупівлю оголошено - 27-12-2024, 12:48. Дата останніх змін - 24-01-2025, 15:48

Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден

Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден... Державна закупівля - UA-2024-12-27-005985-a Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден від замовника Чорноморська філія ДП "АМПУ" від 12/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-27-005985-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-23-005950-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 12:48
по 01-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 12:48
по 04-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00

Відповідно до вимог чинного Закону України «Про морські порти України» (ст.22), у морському порту «Чорноморськ» справляються портові збори, одним з яких є санітарний збір. Відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013р. № 316 «Про портові збори», справляння санітарного збору передбачає: - забезпечення Адміністрацією морських портів України обов'язкового прийняття із судна всіх видів забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в морському порту, а також сприяння виконанню операцій, пов'язаних з прийняттям забруднень (подання і прибирання плавзасобів, надання контейнерів та інших місткостей для збирання сміття, перевантажувальні операції, шлангування, відшлангування тощо); - обов'язкове здавання судном у морському порту всіх наявних на борту видів забруднень з метою запобігання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвідчується відповідною довідкою Адміністрації морських портів України. Внаслідок цієї діяльності на території Чорноморської філії ДП «АМПУ» накопичуються тверді відходи з суден, які обробляються у причалів порту. Статтею 27 чинного Закону України «Про управління відходами» визначені зобов’язання утворювачів відходів та суб’єктів господарювання у сфері управління відходами: - Утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: 1) зберігати небезпечні відходи окремо від інших видів відходів у спосіб, що не становить загрози для здоров’я людини та навколишнього природного середовища; 2) забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами; Вивезення твердих відходів з суден здійснюють спеціалізовані підприємства у сфері управління відходами, які повинні мати спеціальне обладнання та матеріальну-технічну базу (спеціальні ємності для відходів, спеціальний автотранспорт). Для визначення очікуваної вартості застосовано пункт 2 розділу ІІІ Примірної методики – «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель».

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3516717.6
3 516 717,60 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:17 583,59 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Чорноморська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728418 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець Олександр Вікторович
Телефон:380486875126
E-mail:O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги у сфері управління тве ...
3 516 717,60 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден

880
метр кубічний
68001 Україна Одеська область Чорноморськ (Іллічівськ) ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
по 31-12-2025
90520000-8
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-01-2025 по 01-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Катышев Дмитрий
Остаточна пропозиція:
3 511 200 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-01-2025, 11:38
Період подачі оскарження:
по 22-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-01-25, 13:38:42

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден); 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-12-27-005985-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-01-25, 11:51:34
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-12-27-005985-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» встановлено наступні невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації надано Генеральний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів № 76-1509-24-00002 від 16.05.2024р., укладений між Учасником та ПАТ «Страхова компанія «УСГ» та який є дійсним на дату подання пропозиції, Згідно пп.2.2 договору «цей договір укладений щодо перевезень слідуючих небезпечних вантажів: згідно додатку № 1 (обсяг НВ – 500 тон)». Додаток № 1 до договору містить 32 пункта виду відходів. 19.09.2024р. між Учасником та та ПАТ «Страхова компанія «УСГ» укладено додатковий договір № 1-7615092400002 яким внесено зміни до пп.2.2. Генерального договору та Додаток № 1 «Перелік небезпечних вантажів» викладено в новій редакції – розширено до 48 пунктів за видами відходів. Проте, Додаток № 1 «Перелік небезпечних вантажів» до даного договору в жодної редакції не містить повний перелік кодів відходів згідно Національного переліку відходів, які є предметом закупівлі, а саме – відсутній код 19 01 11* (Е. Incinerator ash / Зола інсинератору) (відповідно до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-01-25, 11:51:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-27-005985-a-b1
Номер договору:
9-В-ЧФ-25
Дата підписання договору:
24-01-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 24-01-2025 по 31-12-2025
4 213 440 UAH
Ціна договору
3 511 200 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 511 200 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутня
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 12:48:34
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій 1.docx, Довідка за зразком № 1 з додатками , Підписану Учасником Довідку за зразком № 1, що містить підтвердження наявності у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, а саме: - транспортного засобу для перевезення відходів у кількості не менш однієї одиниці; - сміттєспалювальної печі у кількості не менш однієї одиниці; - спеціальних ємностей, об’ємом не менше 6,0 куб. м. у кількості не менш двох одиниць; У якості підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника та договори купівлі-продажу, накладні, акти приймання-передачі тощо. Додатково, на зазначений(і) у довідці учасником транспортний(і) засоби, Учасником надаються чинні документи: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Якщо транспортний засіб не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності; - договір обов'язкового страхування відповідальності суб’єкта(-ів) перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, які дійсні на дату подання пропозиції (відповідно до ст. 8, 22 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів»). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій 2.docx, довідка у довільній формі , Учасник надає довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників (інформація про працівників: ПІБ, посада, досвід роботи), в тому числі: - посадова особа з управління небезпечними відходами на підприємстві Учасника, яка повинна мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) (з доданням підтверджуючого документу), (відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-12-2024, 12:48:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій 3.docx, договір з усіма додатками, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, позитивний лист-відгук , Аналогічний договір*, укладений Учасником, у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт надання послуг за договором (акт(и) здавання-приймання наданих послуг або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника (крім Чорноморської(колишньої Іллічівської) філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»). *Під аналогічним договором мається на увазі договір на збирання (або видалення) твердих відходів з суден.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ