Закупівлю оголошено - 25-12-2024, 15:09. Дата останніх змін - 25-12-2024, 15:09

Послуги у сфері управління відходами з суден

Послуги у сфері управління відходами з суден... Державна закупівля - UA-2024-12-25-010303-a Послуги у сфері управління відходами з суден від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 12/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-25-010303-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-20-023113-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-12-2024, 15:09
по 05-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-12-2024, 15:09
по 08-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10710144
10 710 144 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:107 101,44 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:265 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Карабанов Святослав Олександрович
Телефон:380487293064
E-mail:ksa@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги у сфері управління від ...
10 710 144 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги у сфері управління відходами з суден

1 600
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90520000-8
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 15:09:15
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 15:09:28
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 15:09:15
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 15:09:15
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами з суден
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 265 000,00 грн (двісті шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп. ) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами з суден
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              амовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банка-гаранта «сплатити за першою вимогою» Замовника, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника на письмову вимогу Замовника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток 1.1.1.docx, Для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям учасником надаються нижчезазначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-ї одиниці транспортного засобу для перевезення небезпечних відходів. Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, Учасником надаються чинні документи: - договір обов'язкового страхування відповідальності суб’єкта(-ів) перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, які дійсні на дату подання пропозиції*; - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів**. Якщо транспортний засіб не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності. Якщо транспортний засіб не є власністю Учасника, а залучений, то Учасником на такі транспортні засоби, додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання транспортних засобів, необхідних на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. *Відповідно до Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» (із змінами)). ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток 1.2.1.docx, Для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям учасником надаються нижчезазначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водія(їв) транпспортного засобу для перевезення небезпечних відходів, в кількості, достатній для керування технікою учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку *. До Довідки мають бути надані: - свідоцтво про допуск до перевезення небезпечних вантажів, видане територіальним органом МВС України, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору*. - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей субпідрядника/співвиконавця, вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. * Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами з суден
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-12-2024, 15:09:15
              Способи підтвердження:
              Документ
              Для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям учасником надаються нижчезазначені документи , Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: - копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним договором вважається договір, в якому буде підтверджено надання послуг з управління небезпечними відходами та відходами, що не є небезпечними, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі за предметом закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ