Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26479164 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Луцюк |
| Телефон: | +380679875038 |
| E-mail: | makkss9875038@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
2 |
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Учасником надано копію Договору страхування перевезення № 76-1509-23-00001 від 16.05.2023 термін дії якого 16.05.2024 року. Таким чином, поданий Учасником документ не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. - А саме «13. Надати у складі пропозиції чинний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. У договорі обов’язково мають бути зазначений перелік відходів відповідно до предмету закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Відповідно п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.