Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
Затверджено 22.12.2024. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Бульвар Старий, 34. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 716 959 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 169,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02219168 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Никифорова |
| Телефон: | +380631326292 |
| E-mail: | zhitomirpark@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, Бульвар Старий , буд. 34 |
1 |
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ҐРІН БІН УКРАЇНА" у закупівлі за предметом «Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)» визначена електронна системою закупівель найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 36 Особливостей, Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ҐРІН БІН УКРАЇНА", у зв'язку зі значним обсягом документів та необхідністю детального розгляду документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, уповноваженою особою прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ҐРІН БІН УКРАЇНА" у відкритих торгах за предметом "«Послуги з управління побутовими відходами (поводження з побутовими відходами)» до 20 робочих днів згідно пункту 36 Особливостей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА": 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА" на виконання вимог відповідності встановленому в Додатку № 1 до тендерної документації кваліфікаційному критерію Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ) надав у складі пропозиції наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою 1, в якій викладена інформація про укладений з Поліським національним університетом Договір за предметом закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» від 25.01.2022року з невідповідним до цієї закупівлі (UA-2021-12-21-006727-c) номером Договору 01-07/874; - Копію Договору за предметом закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» від 25.01.2022 року з невідповідним до цієї закупівлі (UA-2021-12-21-006727-c) номером Договору 01-07/874; - Акти про надання послуг до Договору № 01-07 за предметом закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація. Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» від 25.01.2022 року надані не в повному обсязі і не підтверджують обсяг послуг та суму, яка визначена в договорі, чим не дотримано вимог відповідності встановленому в Додатку № 1 до тендерної документації кваліфікаційному критерію Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги відповідності встановленому в Додатку № 1 до тендерної документації кваліфікаційному критерію Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ) 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.