Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 916 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 80 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 23152907 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://corp.suspilne.media |
| Контактна особа: | Войтенко Ірина |
| Телефон: | +380442949720 |
| E-mail: | i.voitenko@suspilne.media |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, Іллєнка Юрія, 42 |
5 |
- відсутні листи-згоди на обробку персональних даних працівників відповідної кваліфікації, інформація про яких зазначена у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; - акти виконання робіт/надання послуг до договору №82М100-К/2 від 15.08.2022 надані не на всю суму договору, що не підтверджує повне виконання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5.3 Додатку №2, пункти 5.1, 5.2 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - листи-згоди на обробку персональних даних працівників відповідної кваліфікації, інформація про яких зазначена у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; - акти виконання робіт/надання послуг до договору №82М100-К/2 від 15.08.2022 надані на всю суму договору, що підтверджує повне виконання договору.
Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні листи-згода на обробку персональних даних працівників, персональні дані яких зазначені в Довідці/Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації; - відсутні скан-копії наказів про прийняття на роботу або скан-копії цивільно-правових договорів на працівників Кострикіну О.Л. та Щепу О.Г.; - відсутня інформація про наявність машини для миття підлоги. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 до тендерної документації, п.5.2 та п.5.3 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - листи-згода на обробку персональних даних працівників, персональні дані яких зазначені в Довідці/Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації; - скан-копії наказів про прийняття на роботу або скан-копії цивільно-правових договорів на працівників Кострикіну О.Л. та Щепу О.Г.; - інформація про наявність машини для миття підлоги.
Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема фахівцям з охорони праці, та опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ".
Перелік виявлених невідповідностей: - відсутній лист щодо гарантування виконання надання послуг в повному обсязіу відповідності до технічного завдання; - договір оренди техніки та транспортних засобів Учасника дійсний до 31.12.2024 року, додаткова угода на продовження строку дії договору відсутня; - прострочені протокол перевірки знань з ОП та посвідчення з верхолазних робіт. Згідно з Наказом Державного Комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.20007 № 62 “Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті” в п.1.2. зазначено - “роботодавець зобов’язаний забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті”; - листи-згода на обробку персональних даних надано лише від директора та семи працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 5.1, 5.5, 5.6 Додатку №2, пункти 2, 5.2, 5.3, розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист щодо гарантування виконання надання послуг в повному обсязіу відповідності до технічного завдання; - додаткова угода на продовження строку дії договору оренди техніки та транспортних засобів Учасника, або новий договір оренди на 2025 рік; - дійсні протоколи перевірки знань з ОП та посвідчення з верхолазних робіт працівників, які виконують роботи на висоті”; - листи-згода на обробку персональних даних від усіх працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.