Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 905 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 054 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
6 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Згідно Таблиці 1 п.7 Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» предметом закупівлі є послуги щодо наступних відходів: № п/п Найменування Од. вим. Кількість послуг 1 Клінічні та подібні їм відходи категорії "В"; "С" (18 01 03*) кг 18 000 2 Непридатні до використання фармацевтичні препарати (18 01 06 *) кг 2 000 3 Відпрацьовані люмінесцентні лампи (в т.ч. бактерицидні), відпрацьовані ртутні термометри (20 01 21*) шт 300 Учасником, в складі тендерної пропозиції, надано ДОДАТОК до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» - Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (Dodatok-Tarkom-pryhovana-adresa.pdf) зі змісту якого вбачається, що в Переліку небезпечних відходів із зазначенням кодів та переліку операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами» код (20 01 21) «Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи» відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Згідно Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД п.1 пп.1 Учасник повинен надати Заповнену довідку, яка складена за примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника Заповнена довідка, яка складена за примірною формою (таблиця 1.1.) відсутня. Просимо усунути зазначені невідповідності. 2. На підтвердження повноважень щодо підпису уповноваженою особою учасника процедури закупівлі документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі/договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Установчий документ - Довіреність.pdf» в якому присутні формальні помилки: а) дата видачі ДОВІРЕННОСТІ; б) прізвище тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Просимо усунути зазначені невідповідності. 3. Згідно Розділ ІІІ пункт 1 ТД Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником було здійснено перевірку електронного підпису та встановлено: Підписувачі: Підписувач ВИСОТЮК КАТЕРИНА ПЕТРІВНА; П.І.Б.: ВИСОТЮК КАТЕРИНА ПЕТРІВНА; Країна: Україна; РНОКПП: 3408315424; Організація (установа): ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС"; Код ЄДРПОУ: 38234621; Посада: Т.в.о.директора; Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 08:40:50 06.01.2025; Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"; Серійний номер: 7354F20700000000000000000000000000000001; Тип носія особистого ключа: Незахищений; Алгоритм підпису: ДСТУ 4145; Тип підпису: Удосконалений; Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped); Формат підпису: Базовий (CAdES-BES); Сертифікат: Кваліфікований. Тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Просимо усунути зазначені невідповідності. 4. Згідно пп.8.2. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи: 8.2. Копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. На підтвердження вимог викладених в пп.8.3. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасником, в складі тендерної пропозиції, надано: а) ДОВІДКА про ліцензію Вих.№12 від 24.12.2024 року; б) НАКАЗ про видачу ліцензії ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»; в) ДОДАТОК до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Інформація про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; г) ДЕКЛАРАЦІЯ №057880/24 про провадження господарської діяльності Просимо надати роз’яснення, щодо не надання саме копії ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. 5. Згідно пп.8.3. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи: 8.3. Копію ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті або чинний договір з перевізником небезпечних відходів, яким буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що має відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів (надати копію такого договору з усіма невід’ємними частинами та Ліцензій); На підтвердження вимог викладених в пп.8.3. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасником, в складі тендерної пропозиції, надано ДОГОВІР № 01/06/2023 на транспортно-експедиційні послуги від 01 червня 2023 року в якому визначено пункт: 1.3. Конкретні умови кожного замовлення зазначаються у заявці Замовника, типова форма якої є Додатком №1 до цього Договору і узгоджуються з Перевізником. У складі тендерної пропозиції Учасника Додаток №1 до ДОГОВОРУ № 01/06/2023 на транспортно-експедиційні послуги від 01 червня 2023 року відсутній. Просимо усунути зазначені невідповідності. 6. Згідно пп.8.3. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи: 8.3. Копію ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті або чинний договір з перевізником небезпечних відходів, яким буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що має відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів (надати копію такого договору з усіма невід’ємними частинами та Ліцензій); На підтвердження вимог викладених в пп.8.3. пункту 8. Додатку 2 ТД «Загальні вимоги» Учасником, в складі тендерної пропозиції, надано ДОГОВІР № 110324 оренди від 11 березня 2024 року в якому визначено пункт: 10.8. Кожна сторінка цього Договору підписується повноважними представниками Сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий ДОГОВІР № 110324 оренди від 11 березня 2024 року на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС", в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» відсутній. Просимо усунути зазначені невідповідності. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.