Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2024, 00:00
Строк (термін) надання послуг: не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання від Замовника Заявки на надання послуг (попередньо узгодивши дату вивезення, транспорт та перевізника). Загальний строк (термін) надання послуг: до 31.03.2025 року.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Ілля Михайлик |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | illia.mykhailyk@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
необхідність направлення повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до п.43 Особливостей та необхідність отримання висновків від відповідальних підрозділів
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" (код ЄДРПОУ 39447017) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 26.12.2024 вих. №01/УТВП (Файл з назвою «1 Довідка щодо аналогічного договору.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: в довідці вказано некоректний строк дії договору (до 31.12.2021), при цьому, згідно наданої Додаткової угоди №3 строк дії договору до 31.05.2021. Також невірно зазначено контактний телефон Замовника за договором (згідно наданого договору – (0362)64-38-23) - Договір №3345-2020/КЕ від 02.07.2020 про надання послуг за державні кошти з Додатком № 1 «Специфікація послуг», Додатковою угодою №2 від 10.02.2021 р. (двічі) та Додатковою угодою №3 від 29.03.2021 р. (файл з назвою «1.1 Аналогічний договір.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника (в т.ч. згідно інформації з відкритих джерел https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-08-002119-b), зокрема: скан-копію договору № 3345-2020/КЕ від 02.07.2020 надано не в повному обсязі (відсутній додаток Додаткова угода №1). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 частини 1.1. розділу І. Додатку № 1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати: 1.) Оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/ Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (достатньо інформації про один договір). *Аналогічний договір – це договір надання послуг з управління відходами, що є небезпечні та/або поводження з небезпечними відходами та/або послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (формулювання назви може трохи змінюватись не змінюючи суті договору). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, дата укладення, номер та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 2.) Скан-копію виконаного(-их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в довідці/листі згідно п.1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення від 26.12.2024 вих. №04/УТВП та Декларацію №056800/23 про провадження господарської діяльності (Витяг з Дії) від 26.12.2023 (файли з назвою «6 Лист_пояснення_ТОВ_УТІЛЬВТОРПРОМ.pdf.» та «6 Декларація_про_провадження_ господарської_діяльності_ТОВ_УТІЛЬВТОРПРОМ pdf.»). Листом від 26.12.2024 р. вих. №04/УТВП учасник інформує про зміни в законодавстві та продовження терміну дії Декларації про провадження господарської діяльності до 15.06.2025 р., а саме: 13.12.2024 року Кабінетом міністрів України прийнято Постанову № 1431 «Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2023 р. № 1137», яка передбачає що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року (набрання чинності 19.12.2024 р.). При цьому, подання учасником Декларації не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно якої передбачено наявність в учасника виключно діючого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів і перебування учасника в Реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів. Учасник не звертався до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації по цьому питанню. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.2. пункту 2 частини 1.2. розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про наявність Учасника в Реєстр дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів (на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України https://mepr.gov.ua/diyalnist/vidkryti-dani/ по набору відкритих даних «MEPR_40» за переліком видів небезпечних відходів, за якими виданий дозвіл, а саме «16 05 07* Відходи неорганічної хімічної продукції, що складаються з небезпечних хімічних речовин або містять їх». У разі відсутності доступу до електронного місця оприлюднення відповідного реєстру, у складі тендерної пропозиції Учасником надається скан-копія діючого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Замовник самостійно перевіряє на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України https://mepr.gov.ua/diyalnist/vidkryti-dani/ інформацію про наявність Учасника в Реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.