Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 10:11. Дата останніх змін - 18-12-2024, 10:11

Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів) код 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів) код 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та повод... Державна закупівля - UA-2024-12-18-003380-a Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів) код 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-18-003380-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-18-004202-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 10:11
по 23-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 10:11
по 26-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
455620
455 620 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 556,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:26191575 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Дяченко
Телефон:380459761331
E-mail:diachenkoelena@ukr.net
Місцезнаходження:
08200, Україна, Київська область,Ірпінь, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поводження з побутов ...
455 620 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів)

1 900
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90513000-6
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:38
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:34
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:34
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:34
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:34
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:11:34
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (станом на дату подання пропозиції), що безпосередньо має відношення до постачання послуги, що є предметом закупівлі: 1.1.1. Наявність спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів підтверджується одним із способів наведених нижче: - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати скан-копію свідоцтва про право власності або договір оренди, або інший документ, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища. Зазначений Договір оренди сміттєзвалища та/або інший документ, який доводить перебування на балансі сміттєзвалища. - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища: надати скан-копію договору, який підтверджує можливість учасника розміщати тверді побутові відходи для їх подальшого захоронення або утилізації, або переробки. Строк дії такого документу має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі. 1.1.2. Наявність контейнерів обсягом 1,1 м3 та обсягом 0,75 м3 : - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, якою учасник підтверджує наявність контейнерів із зазначенням місця їх зберігання; - скан-копію оборотно сальдової відомості відповідного балансового рахунку, що підтверджує наявність контейнерів на балансі Учасника; - у разі наявності орендованих контейнерів, надається скан-копія відповідного договору оренди, строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). 1.1.3. Наявність спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів підтверджується: - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, він номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда); - на орендовану техніку, додатково надається скан-копія договору оренди (найму/прокату). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - на кожну наявну одиницю техніки учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що техніка є в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент укладання договору за результатами закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (станом на дату подання пропозиції), що безпосередньо має відношення до постачання послуги, що є предметом закупівлі: 1.1.1. Наявність спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів підтверджується одним із способів наведених нижче: - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати скан-копію свідоцтва про право власності або договір оренди, або інший документ, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища. Зазначений Договір оренди сміттєзвалища та/або інший документ, який доводить перебування на балансі сміттєзвалища. - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища: надати скан-копію договору, який підтверджує можливість учасника розміщати тверді побутові відходи для їх подальшого захоронення або утилізації, або переробки. Строк дії такого документу має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі. 1.1.2. Наявність контейнерів обсягом 1,1 м3 та обсягом 0,75 м3 : - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, якою учасник підтверджує наявність контейнерів із зазначенням місця їх зберігання; - скан-копію оборотно сальдової відомості відповідного балансового рахунку, що підтверджує наявність контейнерів на балансі Учасника; - у разі наявності орендованих контейнерів, надається скан-копія відповідного договору оренди, строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). 1.1.3. Наявність спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів підтверджується: - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, він номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда); - на орендовану техніку, додатково надається скан-копія договору оренди (найму/прокату). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - на кожну наявну одиницю техніки учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що техніка є в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент укладання договору за результатами закупівлі. , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно додатку 1 до тендерної документації
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - .2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які безпосередньо будуть залучені до надання послуг, у тому числі обов’язкова наявність водіїв, за формою Таблиці 1. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Для водіїв спеціалізованої техніки – учасник повинен надати водійські посвідчення.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  .2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які безпосередньо будуть залучені до надання послуг, у тому числі обов’язкова наявність водіїв, за формою Таблиці 1. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Для водіїв спеціалізованої техніки – учасник повинен надати водійські посвідчення. , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно додатку 1 до тендерної документації
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами /з вивезення твердих побутових відходів або за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. 1.3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-12-2024, 10:11:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами /з вивезення твердих побутових відходів або за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. 1.3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у (а саме: акт/акти наданих послуг або акт/акти виконаних робіт, або акту приймання-передачі наданих послуги/послуг, або інший документ/документи) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). , Надати в складі тендерної пропозиції відповідно додатку 1 до тендерної документації
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ