Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052531 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
| Контактна особа: | Подакова Алла Василівна |
| Телефон: | 0984306938 |
| E-mail: | A.PODAKOVA@GMAIL.COM |
| Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. Не надано Квитанцію №2 щодо працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №2.13 від 24.12.2024р.), а саме: Медведєва Антоніна Сергіївна, Парафілова Ірина Володимирівна. 2. У складі тендерної пропозиції не надано довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду. 3. В довідці про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (вих. №1.13 від 24.12.2024р.) не зазначено належність (власне, залучене, орендоване, тощо) нежитлового приміщення, вбудованого у І поверх окремо розташованої будівлі, розташованої за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Віри Нікітіної (Тихвінська), 1а; 1в/4;5;9. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. П. 4.4. Додатку 1 до тендерної документації. 3. П. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Квитанція №2 щодо працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №2.13 від 24.12.2024р.), а саме: Медведєва Антоніна Сергіївна, Парафілова Ірина Володимирівна. 2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду. 3. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі транспортного/их засобу/ів, приміщення/нь (офісне та/або складське, тощо), що будуть використовуватись учасником для виконання умов закупівлі, за формою таблиці 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата видачі виписки 08.02.2018), яка містить неактуальну інформацію, а саме щодо видів економічної діяльності ПП «Деродез» (види економічної діяльності учасника – 01.63 Післяурожайна діяльність, 38.11 Збирання безпечних відходів, 81.29 Інші види діяльності з прибирання, 81.30 Надання ландшафтних послуг), що не відповідає вимогам замовника. 2. У складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено договір про надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами (захоронення) №338/6 від 14.10.2024. Завантажений учасником Додаток 1 до договору не містить номеру та дати договору, що не дає підтвердження, що він є додатком саме зазначеного договору. 3. В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Вих. № 80 від 23.12.2024р.) не зазначено належність (власне, залучене, орендоване, тощо) транспортного засобу «ГАЗ вантажний -спеціалізований фургон АЕ5969АА». Учасником не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, документ/документи, що підтверджує/ють наявність обладнання, матеріально-технічної бази, інформація щодо яких зазначена учасником у вищевказаній довідці. 4. Надана учасником на вимогу п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (Вих. № 82 від 23.12.2024р.) (надалі – Довідка) містить невідповідності з наданими учасником цивільно-правовими договорами, а саме: - Доценко Д.С.: у Довідці – «Водій автотранспортних засобів», а відповідно до цивільно-правового договору № 5 від «20» грудня 2024 року зобов'язується надати «послуги з перевезення сміття та перевезення працівників в межах міста та на полігон міста». - Гладир В.А.: в Довідці – «Водій автотранспортних засобів», а відповідно до цивільно-правового договору № 11 від «02» грудня 2024 року зобов'язується надати «Послуги з утримання модульних тимчасових споруд». Обсяг послуг за договором: Підмітання, збирання сміття (в середині укриття та прилеглої території), очищення від снігу, посилка від ожеледиці прилеглої території (за необхідністю), очищення віл об’яв та рекламних брошур. видалення надписів (за необхідністю) площа утримання 82901 м2; Вологе прибирання приміщення - 10153 м2: дезінфекція приміщень - 10870 м2, що не підтверджує зазначену в довідці кваліфікацію/посаду Гладир В.А «Водій автотранспортних засобів», що не відповідає вимогам замовника щодо наявності в учасника 2-х водіїв. - Паславська В.А.: в Довідці – «Прибиральник території», а відповідно до цивільно-правового договору № 12 від «09» грудня 2024 року зобов'язується надати «Послуги з утримання модульних тимчасових споруд». - Андреева О.Л.: у Довідці – прізвище «Андреева», кваліфікація/посада «Прибиральник території», а відповідно до цивільно-правового договору № 10 від «20» грудня 2024 року прізвище виконавця «Андреєва», що зобов'язується надати «послуги з утримання територій загального користування». - Жержерунова Л.Р.: в Довідці – «Прибиральник території», а відповідно до цивільно-правового договору № 7 від «20» грудня 2024 року зобов'язується надати «послуги з утримання територій загального користування». - Ільїн І.П: в Довідці – «Прибиральник території», а відповідно до цивільно-правового договору № 8 від «20» грудня 2024 року зобов'язується надати «послуги з утримання територій загального користування». 5. Тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. 6. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документ/ти, що підтерджує/ють наявність в учасника одного з 2-х водіїв, їх посвідчення. 7. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документи та/або інформації щодо співвиконавця відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 5.5. Додатку 1 до тендерної документації. 2. П. 5.6. Додатку 1 до тендерної документації. 3. П. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 4. П. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 5. П. 5.14. Додатку 1 до тендерної документації. 6. П. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 7. П. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Витяг/виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника.. 2. Додаток 1 до договору про надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами (захоронення) №338/6 від 14.10.2024р.. 3. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі транспортного/их засобу/ів, приміщення/нь (офісне та/або складське, тощо), що будуть використовуватись учасником для виконання умов закупівлі, за формою таблиці 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, документ/документи, що підтверджує/ють наявність обладнання, матеріально-технічної бази, інформація щодо яких зазначена учасником у довідці за формою таблиці 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Довідка у довільній формі з відповідною інформацією про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації та/або залучених на підставі цивільно-правових угод осіб (не менше 6 осіб робітничих професій, у тому числі 2-х водіїв з наданням посвідчення водія). Документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали, або прізвище, ім’я, по батькові), який підтверджує наявність в учасника/ співвиконавця правовідносин із особами, інформація щодо яких зазначена учасником в довідці (щодо працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником/співвиконавцем, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу з Квитанцією №2 про прийняття та наказ/витяг з наказу/ розпорядження про прийняття на роботу або трудовий договір; щодо інших осіб – напр., договір про надання послуг, договір ЦПХ, тощо). 5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 6. Документ/ти, що підтерджує/ють наявність в учасника одного з 2-х водіїв, їх посвідчення. 7. Документи та/або інформації щодо співвиконавця відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.