Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 18:12. Дата останніх змін - 12-04-2025, 00:00

Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території

Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території... Державна закупівля - UA-2024-12-13-019301-a Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території від замовника Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-13-019301-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-04-019248-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 18:12
по 19-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 18:12
по 22-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-12-2024, 11:32
по 23-12-2024, 11:55

Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2040000
2 040 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 200 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
ЄДРПОУ:43968079 Досьє YouControl
Контактна особа:Свиридонова Марина Віталіївна
Телефон:+380666127524
E-mail:dniprobig1@ukr.net
Місцезнаходження:
49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Поля Олександра,57
3



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, по причині завершення строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, та неможливості його продовження.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

12-04-2025, 00:00

Період оскарження:

з 01-04-2025, 11:29 по 12-04-2025, 00:00

Документи:

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, по причині завершення строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, та неможливості його продовження

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

28-03-2025, 17:05

Документи:

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: під час підготовки закупівлі допущено невідповідність інформації в Додатку 1 «інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 1 до проекту Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ», щодо кількості (обсягу) надання послуг. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити шляхом внесення змін до тендерної документації. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

23-01-2025, 19:14

Період оскарження:

з 23-01-2025, 19:16 по 03-02-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з комплексного прибира ...
2 040 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-12-2024, 11:32
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території

1
послуга
49600 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 57; 50101, м. Кривий Ріг, проспект Металургів,36-Б 69035, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний,190-а.
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 14-02-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 12-03-25, 17:33:26
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, вирішили продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території) (UA-UA-2024-12-13-019301-a) до 20 робочих днів відповідно до пункту 41 Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 14-02-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-12-2024 по 31-12-2024
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-12-24, 17:06:59
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Документ (файл «2_Цінова пропозиція.pdf» наданий учасником, не відповідає формі «Тендерна пропозиція учасника» відповідно до п.1 «Інформація щодо ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Тендерна пропозиція учасника» Додатку 1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2. Відсутні документи щодо підтвердження відповідності пп.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», п. 2. «Інформація за формою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» «ФОРМА «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», Додатку 1 до тендерної документації, а саме: - Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник фізична особа або фізична особа-підприємець у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копії (оригінали) видаткових накладних або інших документів, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці на обладнання та матеріально-технічну базу, яка не перебуває у власності, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг техніки / обладнання / машин / механізмів тощо, яке буде залучено до надання послуг. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цієї закупівлі, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. 3. На підтвердження вимог, встановлених в пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати: Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. «На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12.» Учасник надав документи файли «19_Довідка_працівники.pdf», «20.1.1_Наказ про призначення.pdf», «20.1.2_Наказ про переведення.pdf», «20.2_Наказ_прибир._Осадча Л.В..pdf»,в наданих документах зазначена неповна інформація щодо працівників які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі Відповідно в документах файли «22.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF», «22.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF», «22.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF», «22.4_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.5_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.6_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.7_Протокол + посвідчення.pdf», «23_Документи_дезінфектор.pdf» надані не всі підтверджуючі документи, що вимагаються пп.2.п.2 Додатку 1. 4. В документі Учасника «18_Аналогічний договір_1159 від 24.01.2020.pdf» наявний відгук Замовника, який не відповідає вимозі, зазначеній в пп.3 п.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме у відгуку відсутня інформація щодо належного виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, який вимагається відповідно до п.9 Додатку 1 – « Оригінал відомостей з ЄДРПОУ / про визначення класифікаційних даних, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі» 6. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються відповідно до п.10 Додатку 1 - Довідка/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - залишок коштів на рахунку(ах); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 Додатку 1 до тендерної документації; - пп.1, п.2, Додатку 1 до тендерної документації; - пп.2 , п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, - пп.3 п.2 Додатку 1 до тендерної документації; - п.9 Додатку 1 до тендерної документації; п.9 Додатку 1 до тендерної документації. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 3.1 Надати оновлену інформацію щодо ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Тендерна пропозиція учасника» - 3.2 Надати інформаційну довідку, складену за формою «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник фізична особа або фізична особа-підприємець у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копії (оригінали) видаткових накладних або інших документів, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці на обладнання та матеріально-технічну базу, яка не перебуває у власності, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг техніки / обладнання / машин / механізмів тощо, яке буде залучено до надання послуг. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цієї закупівлі, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників; - 3.3 Надати оновлену інформаційну довідку, складену за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації, встановлених до самих учасників. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинний надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; - -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12; 3.4 Надати оновлений оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків; 3.5 Надати оригінал відомостей з ЄДРПОУ / про визначення класифікаційних даних, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі; 3.6 Надати Довідку/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - залишок коштів на рахунку(ах); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами. Уповноважена особа КЕП Марина СВИРИДОНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-12-24, 17:06:59
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-12-2024 по 04-01-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
1 874 322 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 874 322 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-12-24, 16:59:39
24

Перелік виявлених невідповідностей: 3. На підтвердження вимог, встановлених в пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен був надати: Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації, встановлених до самих учасників. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинний надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12. Учасник надав документ «37. Лист відповідальна особа» в якому зазначена, інформація щодо відповідальної особи за проведення робіт. Проте у складі пропозиції Учасника в довідці за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація на відповідальну особу. Не надано підтверджуючих документів щодо працевлаштування відповідальної особи. Не надано скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 3.3 Надати оновлену інформаційну довідку, складену за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). - Надати підтверджуючі документи щодо працевлаштування відповідальної особи. Надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Уповноважена особа КЕП Марина СВИРИДОНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-12-24, 16:59:39

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 693 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-12-2024, 23:57:51
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
обов'ясково
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
обов'язково
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Учасник підтверджує, що
обов'язково

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 874 322 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 874 322 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-12-2024, 15:57:35
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
обов'ясково
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
обов'язково
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Учасник підтверджує, що
обов'язково

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:17:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:13:06
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:13:06
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:13:06
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська :
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - обов'ясково
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - обов'язково
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - обов'язково
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 18:13:04
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ