Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 040 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків |
| ЄДРПОУ: | 43968079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свиридонова Марина Віталіївна |
| Телефон: | +380666127524 |
| E-mail: | dniprobig1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Поля Олександра,57 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, по причині завершення строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, та неможливості його продовження.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-04-2025, 11:29 по 12-04-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, по причині завершення строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, та неможливості його продовження
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2025, 17:05
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: під час підготовки закупівлі допущено невідповідність інформації в Додатку 1 «інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 1 до проекту Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ», щодо кількості (обсягу) надання послуг. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити шляхом внесення змін до тендерної документації. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-01-2025, 19:14
Період оскарження:
з 23-01-2025, 19:16 по 03-02-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, вирішили продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території) (UA-UA-2024-12-13-019301-a) до 20 робочих днів відповідно до пункту 41 Особливостей.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Документ (файл «2_Цінова пропозиція.pdf» наданий учасником, не відповідає формі «Тендерна пропозиція учасника» відповідно до п.1 «Інформація щодо ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Тендерна пропозиція учасника» Додатку 1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2. Відсутні документи щодо підтвердження відповідності пп.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», п. 2. «Інформація за формою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» «ФОРМА «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», Додатку 1 до тендерної документації, а саме: - Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник фізична особа або фізична особа-підприємець у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копії (оригінали) видаткових накладних або інших документів, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці на обладнання та матеріально-технічну базу, яка не перебуває у власності, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг техніки / обладнання / машин / механізмів тощо, яке буде залучено до надання послуг. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цієї закупівлі, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. 3. На підтвердження вимог, встановлених в пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати: Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. «На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12.» Учасник надав документи файли «19_Довідка_працівники.pdf», «20.1.1_Наказ про призначення.pdf», «20.1.2_Наказ про переведення.pdf», «20.2_Наказ_прибир._Осадча Л.В..pdf»,в наданих документах зазначена неповна інформація щодо працівників які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі Відповідно в документах файли «22.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF», «22.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF», «22.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF», «22.4_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.5_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.6_Протокол+ посвідчення.pdf», «22.7_Протокол + посвідчення.pdf», «23_Документи_дезінфектор.pdf» надані не всі підтверджуючі документи, що вимагаються пп.2.п.2 Додатку 1. 4. В документі Учасника «18_Аналогічний договір_1159 від 24.01.2020.pdf» наявний відгук Замовника, який не відповідає вимозі, зазначеній в пп.3 п.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме у відгуку відсутня інформація щодо належного виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, який вимагається відповідно до п.9 Додатку 1 – « Оригінал відомостей з ЄДРПОУ / про визначення класифікаційних даних, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі» 6. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які вимагаються відповідно до п.10 Додатку 1 - Довідка/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - залишок коштів на рахунку(ах); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 Додатку 1 до тендерної документації; - пп.1, п.2, Додатку 1 до тендерної документації; - пп.2 , п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, - пп.3 п.2 Додатку 1 до тендерної документації; - п.9 Додатку 1 до тендерної документації; п.9 Додатку 1 до тендерної документації. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 3.1 Надати оновлену інформацію щодо ціни та інших умов тендерної пропозиції за формою «Тендерна пропозиція учасника» - 3.2 Надати інформаційну довідку, складену за формою «Наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник фізична особа або фізична особа-підприємець у складі пропозиції на власне обладнання та матеріально-технічну базу надає копії (оригінали) видаткових накладних або інших документів, що підтверджують факт наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці на обладнання та матеріально-технічну базу, яка не перебуває у власності, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг техніки / обладнання / машин / механізмів тощо, яке буде залучено до надання послуг. Строк дії договорів має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цієї закупівлі, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази вище переліченими документами, Учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників; - 3.3 Надати оновлену інформаційну довідку, складену за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації, встановлених до самих учасників. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинний надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; - -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12; 3.4 Надати оновлений оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків; 3.5 Надати оригінал відомостей з ЄДРПОУ / про визначення класифікаційних даних, які отримані не раніше 30 днів до дати оголошення даної закупівлі; 3.6 Надати Довідку/довідки з обслуговуючого банка/банків, які повинні бути отримані не раніше дати публікації даної закупівлі. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків інформацію про яких надано у відомостях про Учасника, а саме: - про відкриття рахунку(ів); - залишок коштів на рахунку(ах); - відсутність простроченої (наявність) заборгованості за кредитами. Уповноважена особа КЕП Марина СВИРИДОНОВА
Перелік виявлених невідповідностей: 3. На підтвердження вимог, встановлених в пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен був надати: Інформаційна довідка, складена за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати: - копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод (договорів) або інший документ. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації, встановлених до самих учасників. Учасник, з метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків, повинний надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. На працівників учасника (або співвиконавці/субпідрядника), які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфектора (-ів)) в складі тендерної пропозиції надаються наступні сканкопії документів: - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України; -посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження навчання з «Вимог до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» НПАОП 0.00-8.11-12. Учасник надав документ «37. Лист відповідальна особа» в якому зазначена, інформація щодо відповідальної особи за проведення робіт. Проте у складі пропозиції Учасника в довідці за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація на відповідальну особу. Не надано підтверджуючих документів щодо працевлаштування відповідальної особи. Не надано скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.2, п 2 Додатку 1 до Тендерної документації 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 3.3 Надати оновлену інформаційну довідку, складену за формою «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі). - Надати підтверджуючі документи щодо працевлаштування відповідальної особи. Надати скановані копії документів (оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) що підтверджують проходження особи, відповідальної за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежної безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі. Уповноважена особа КЕП Марина СВИРИДОНОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.