Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 16:55. Дата останніх змін - 13-12-2024, 16:56

Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)

Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)... Державна закупівля - UA-2024-12-13-018330-a Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-018330-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-022707-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 16:55
по 20-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 16:55
по 23-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 23-12-2024, 15:16

Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
216000
216 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 080 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04058516 Досьє YouControl
Контактна особа:Саріогло Станіслав
Телефон:0577252879
E-mail:zakupivli.dbvr1@gmail.com
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з прибирання адміністр ...
216 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-12-2024, 15:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)

1
послуга
61003 Україна Харківська область місто Харків Основ'янський район, провулок Подільський, 19
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:56:37
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:43
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:41
            Інший
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:42
            Інший
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:40
            Інший
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:38
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:39
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 16:55:37
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      5. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      2. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Документи надаються відповідно до пункту 1 розділу 3.1. Додатку №3 до тендерної документації. До довідки Учасник додає копії документів, які підтверджують спосіб залучення, зазначений у довідці, працівників учасника, зазначених у довідці (копії відповідних договорів, копії наказів про прийняття на роботу або інше). З метою забезпечення безперебійного надання послуг (у разі перебування на лікарняному/відпустці/звільненні тощо працівника Учасника) з прибирання адміністративних приміщень, обов’язковим для Учасника є наявність у Учасника працівників у кількості не менше 2 працівників.
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з прибирання адміністративних приміщень (за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-12-2024, 16:55:44
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) , Документи надаються відповідно до пункту 2 розділу 3.1. Додатку №3 до тендерної документації. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників), з яким був укладений договір (договори), назву предмета договору (договорів) та початкову вартість договору (договорів). Під аналогічним договором вважати договір щодо надання послуг з прибирання приміщень адміністративної будівлі. До даної довідки надати копію аналогічного договору та копію листа - відгука від організації, з якою виконувався наданий аналогічний договір. Лист-відгук має містити інформацію про номер та дату укладення договору та своєчасність надання послуг згідно з договором.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ