Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 467 492,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 674,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 20490012 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zpfu.gov.ua |
| Контактна особа: | Науменко Павло Павлович |
| Телефон: | +380612246313 |
| E-mail: | naumenko@zp.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пп.1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник у складі тендерної пропозиції: «Для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору в повному обсязі, а також документи, що підтверджують його виконання (акти наданих послуг).» Учасником на виконання вимоги відповідно до пп.1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір № 343/4 від 30.12.2024 року без додатків до нього. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, додатки до договору 343/4 від 30.12.2024, оскільки вони є невід’ємною частиною договору .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.