Закупівлю оголошено - 11-12-2024, 10:53. Дата останніх змін - 11-12-2024, 10:51

Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання

Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання ... Державна закупівля - UA-2024-12-11-004675-a Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання від замовника Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради від 12/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-11-004675-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-11-002748-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 10:53
по 16-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 10:53
по 19-12-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
585022
585 022 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 850,22 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:17 550 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:37459130 Досьє YouControl
Контактна особа:Кусков Віктор Миколайович
Телефон:380577122929
E-mail:victor.kuskov.victor@gmail.com
Місцезнаходження:
61052, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Полтавський Шлях, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Прибирання приміщень будівлі а ...
585 022 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання

1
послуга
61052 Україна Харківська область Харків вулиця Полтавський Шлях, будинок 11
з 01-01-2025 по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:24
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 10:51:33
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Дата архівування:
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          2. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради; ЄДРПОУ: 37459130, 61052, Україна, Харківська обл., м. Харків, вулиця Полтавський Шлях, будинок 11; Рахунок: UA798201720355169001000077912 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання договору , оригінал банківської гарантії
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, в сумі 17550,00 грн. (Сімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Надана з боку учасника у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей). Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Основні вимоги до банківської гарантії: - повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати; - повинна відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Реквізити бенефіціара для оформлення банківської гарантії: Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради; ЄДРПОУ: 37459130, 61052, Україна, Харківська обл., м. Харків, вулиця Полтавський Шлях, будинок 11; Рахунок: UA798201720355169001000077912 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. У разі ненадання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації його пропозиція відхиляється.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення тендерних пропозицій , Електронна банківська гарантія
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1.1 Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій що буде використовуватися для надання послуг визначених у технічних вимогах. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1.2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника на момент подачі пропозиції щонайменше 3(трьох) працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг на об’єкті Замовника, їх кваліфікацію та стаж роботи на відповідній посаді. З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає стосовно кожного виконавця копію чи оригінал розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників у Учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з Учасником. Вказані особи повинні бути працівниками учасника або субпідрядника/співвиконавця в розумінні чинного законодавства Україні. 1.2.2. Довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи Учасника, щодо представника Учасника, який буде здійснювати контроль за іншими працівниками Учасника, які будуть залучені до надання послуг визначених у технічних вимогах на об’єкті Замовника (своєчасне прибуття, зовнішній вигляд, стан) з зазначенням (прізвище ім’я по батькові), засобів зв’язку (номер телефону, Е-mail), вказана особа повинна бути працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця в розумінні чинного законодавства Україні. 1.2.3. Оригінал документа - сертифікат, або належним чином засвідчену копію сертифіката, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника відповідає вимогам стандарту згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно сфери сертифікації: «81.21 Загальне прибирання будинків», виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Прибирання приміщень будівлі адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради код за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-12-2024, 10:51:24
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 1.3.1. Довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, (Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання»). 1.3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.1.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ